Citat:
Ok, tack för info. Låter bra. Ja, nojade nog i onödan även om man skall ha respekt men nu har det gått lång tid även om det handlar om klonazepam. 35 timmar för de 2 mg och över 24 timmar för 1 mg.et. Tror jag tog 10an diazpeam runt lunchtid i går också. O, ja. Jag är en försiktigt general även utan benso. Spyr i princip aldrig och fördrar att dutta på foliet även om detta var ovanligt potent. Men som sagt i vaket tillstånd när man är hyfsat fräsch så slutar man inte bara andas om man inte intagit en större mängd benso. Det är ju som du säger i sömnen som det är farligt. Känner mig inte i den fasen att det skall vara någon fara trots att jag är opinaiv och trots bensointaget igår. Det jag rökte strax efter lunch idag är ju i princip ute ur kroppen och även det som röktes sen eftermiddag är ju chill. Tack för din info!
Det är jättebra att du knarkar ansvarsfullt. Blir ju så dumt om man trillar av pinn för ens nära och kära. När det går riktigt snett så är det bättre att ringa 112 en gång för mycket också.... Jag gjorde inte det själv en gång och jag hade varit själv och tagit men jag sökte däremot upp en granne för jag var orolig innan allt slocknade och grannen fick ringa 112. Talar man om på sjukhuset att det var ett misstag och inte ett försök till självmord så gör de inga monstermarkeringar i ens journaler. Däremot tror jag det händer desto mer om det kommer fram att man försökt ta sitt liv.
Vet inte om jag hade väldig tur med sjukhuspersonalen men de var hur trevliga och välmenande som helst. De var så trevliga att jag skämdes som en hund.