2020-04-30, 00:03
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Ok, tack för info. Låter bra. Ja, nojade nog i onödan även om man skall ha respekt men nu har det gått lång tid även om det handlar om klonazepam. 35 timmar för de 2 mg och över 24 timmar för 1 mg.et. Tror jag tog 10an diazpeam runt lunchtid i går också. O, ja. Jag är en försiktigt general även utan benso. Spyr i princip aldrig och fördrar att dutta på foliet även om detta var ovanligt potent. Men som sagt i vaket tillstånd när man är hyfsat fräsch så slutar man inte bara andas om man inte intagit en större mängd benso. Det är ju som du säger i sömnen som det är farligt. Känner mig inte i den fasen att det skall vara någon fara trots att jag är opinaiv och trots bensointaget igår. Det jag rökte strax efter lunch idag är ju i princip ute ur kroppen och även det som röktes sen eftermiddag är ju chill. Tack för din info!

Det är jättebra att du knarkar ansvarsfullt. Blir ju så dumt om man trillar av pinn för ens nära och kära. När det går riktigt snett så är det bättre att ringa 112 en gång för mycket också.... Jag gjorde inte det själv en gång och jag hade varit själv och tagit men jag sökte däremot upp en granne för jag var orolig innan allt slocknade och grannen fick ringa 112. Talar man om på sjukhuset att det var ett misstag och inte ett försök till självmord så gör de inga monstermarkeringar i ens journaler. Däremot tror jag det händer desto mer om det kommer fram att man försökt ta sitt liv.
Vet inte om jag hade väldig tur med sjukhuspersonalen men de var hur trevliga och välmenande som helst. De var så trevliga att jag skämdes som en hund.
Citera
2020-04-30, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicketsomgorenglad
Det är jättebra att du knarkar ansvarsfullt. Blir ju så dumt om man trillar av pinn för ens nära och kära. När det går riktigt snett så är det bättre att ringa 112 en gång för mycket också.... Jag gjorde inte det själv en gång och jag hade varit själv och tagit men jag sökte däremot upp en granne för jag var orolig innan allt slocknade och grannen fick ringa 112. Talar man om på sjukhuset att det var ett misstag och inte ett försök till självmord så gör de inga monstermarkeringar i ens journaler. Däremot tror jag det händer desto mer om det kommer fram att man försökt ta sitt liv.
Vet inte om jag hade väldig tur med sjukhuspersonalen men de var hur trevliga och välmenande som helst. De var så trevliga att jag skämdes som en hund.
Sant injicerar du? I mitt fall tror jag att spänner musklerna runt lungorna o då inbillar mig att det är andningsdepp. Röker man är i princip enda risken att dö genom att kvävas av sina spyor om man slocknar. Ha en fin dag!
Citera
2020-04-30, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Sant injicerar du? I mitt fall tror jag att spänner musklerna runt lungorna o då inbillar mig att det är andningsdepp. Röker man är i princip enda risken att dö genom att kvävas av sina spyor om man slocknar. Ha en fin dag!

Ja, det är på det viset jag får i mig det. Man inbillar väl sig att man har koll. Försöker vara försiktig och tar alltid en pyttedos som förstafix när jag har nytt lager hemma. Ja, hjärnan kan spela en spratt. 4 timmar efter senaste intag tror (obs tror) jag det är lugnt men nån annan kanske kan påvisa att inte det är safe heller.
Citera
2020-04-30, 10:31
Medlem
Citat:
Ja, det är på det viset jag får i mig det. Man inbillar väl sig att man har koll. Försöker vara försiktig och tar alltid en pyttedos som förstafix när jag har nytt lager hemma. Ja, hjärnan kan spela en spratt. 4 timmar efter senaste intag tror (obs tror) jag det är lugnt men nån annan kanske kan påvisa att inte det är safe heller.

Förstår, är svårt att gå tillbaka att röka när man väl börjat har jag förstått. Stay safe!
Citera
2020-04-30, 15:13
Medlem
exteriorzs avatar
Tänkte kolla med om de är
Fler runt Stockholms området som har börjat stötta på det vita pulvriga heroinet och va tycker folk om det ?

Det smakar ju skit att röka de iallafall knappt rökbart men ett rus får man ju.
Snorta smakar inte så farligt men gillar ju mest att röka det?

Det vita heroinet kanske inte alls är avsett för rökning? Eller så kanske kranen har fuckat upp och blandad in alldeles förmycket askorbinsyra men det vita ska väll inte ens blandas ut med det ? Men dom säljaren kanske inte har förstått de själv,

Aja tillbaka till frågan vad tycker ni om de vita heroinet som börjat dyka upp i Stockholmss området ? Som smakar skit rent utsagt när man röker det men ger ett rus ett rus jag oxå tycker går ut fort
Citera
2020-04-30, 23:46
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Är det någon mer som upplever att det är svårt att få effekt på varor, även IV?
Jag känner av det, men Väldigt lite.
Ska lägga ner helt nu när detta är slut men haft det så i flera månader.
Citera
2020-04-30, 23:57
Medlem
Yrkesks avatar
Någon mer som kommit över det gulaktiga horset som släpps i Stockholm?

Trodde först att jag fått tjack, men så var det icke, sedermera så fick jag detsamma gulaktiga varorna även från en annan kran. Aldrig sett något liknande, någon som vet vad det kan vara för något? Var jävligt bra i alla fall.
Citera
2020-05-01, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Någon mer som kommit över det gulaktiga horset som släpps i Stockholm?

Trodde först att jag fått tjack, men så var det icke, sedermera så fick jag detsamma gulaktiga varorna även från en annan kran. Aldrig sett något liknande, någon som vet vad det kan vara för något? Var jävligt bra i alla fall.

Hur gult, som saffran typ el lite mer åt det beigea hållet? Har inte stött på det men är nyfiken. Skoj att det är bra tryck i det.
Citera
2020-05-01, 00:24
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Hur gult, som saffran typ el lite mer åt det beigea hållet? Har inte stött på det men är nyfiken. Skoj att det är bra tryck i det.

Alltså gult, som tjack kan se ut, något ljusare än dessa

Aldrig stött på varor i den här kulören innan, tänkte om det är bankat med något speciellt. Ja jävlar vad det slog på.
Citera
2020-05-01, 23:48
Medlem
Ja ta det lite försiktigt gott folk med det vita i stockholm nu, slår på jävligt hårt så gå ut lite försiktigt hellre än att det blir för mkt! Själv skulle jag föredra det vanliga men men... tuffa tider.

Det är inte gult som saffran eller beige, det är vitt med en svag gul nyans. Har stött på det för ett par år sen och är inget fan av det varken nu eller då. Slår på som sagt men nåt känns skumt.
Senast redigerad av Flaco.Jimenez 2020-05-01 kl. 23:56.
Citera
2020-05-02, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaco.Jimenez
Ja ta det lite försiktigt gott folk med det vita i stockholm nu, slår på jävligt hårt så gå ut lite försiktigt hellre än att det blir för mkt! Själv skulle jag föredra det vanliga men men... tuffa tider.

Det är inte gult som saffran eller beige, det är vitt med en svag gul nyans. Har stött på det för ett par år sen och är inget fan av det varken nu eller då. Slår på som sagt men nåt känns skumt.

Senaste jag fick tag på går åt det gråaktiga hållet. Bra tryck men låter lite snällare än det ni talar om.
Citera
2020-05-02, 00:33
Medlem
Citat:
Senaste jag fick tag på går åt det gråaktiga hållet. Bra tryck men låter lite snällare än det ni talar om.

Clean från horse i snart sex år. Aldrig skjutit. Dumt att ta ibland igen men har svårare beroende av piller och annat än horse. Köpt ett halvgram bra varor. Innan dess 25 lyrica 300 mg samtidigt som jag trappat ut bensot. Har kvar visst benso för sömn och social fobi men klippt det fysiska beroendet. Nu sista två dygnen kunna njuta mer av horset utan att vara orolig för andningsdepp. Tänkt ta imorgon och sedan inte ta på minst en vecka. Ha istället för alkohol hur konstigt det än låter i Sverige. Nej, är ingen stoner.

Har köpt två gubbar bra tjack att ta ca 40-50 mg dagligen ca en månad istället för antidepressivt innan 40 minuters promenad och frukost. Vill fan inte gå på SSRI igen med viktuppgång och svåra utsättningssymtom. Kommer gå ner ordentligt i vikt. Ingen tjackis så blir nog inte svårt att hålla sig till medicinska doser. När tjacket är slut så går vi på styrketräningen och börjar springa igen. Inte direkt drogrehabilitering men hyfsat stolt ändå av att kunna klippa bensot på egen hand. Få se hur det går men motions/tjackprojektet. ps. någon som vet om det är farligt att gå medeldos betablockerare samtidigt som man tar låg dos tjack? Borde inte vara några problem eftersom man ju ger detta vid överdoser av amfetamin. Skulle vara att båda är kärlsammandragande då men i dessa doser i kombination med motion och bra kost borde det inte vara några problem. Tvärtom, så lugnar ju hjärtat ner sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in