Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Jag begriper inte varför du är så aggressiv mot skribenten @Fröken_Sverige ?
Det här är inte frågan om något Kurt Olsson spektakel som du så gärna vill få det till, det här handlar om ett mord där en dåvarande 45 årig trebarns-moder vid namn: L*na Wesstr*m blev brutalt och hänsynslöst döds-misshandlad bakom ett bullerplank av en Gärningspersonen, och som vid det då aktuella tillfället brukade sig av ett tillhygge för att med hjälp av ett sådant tillfoga sitt offer minst 17 stycken kraftfulla slag mot offret:s huvud och ansikte,
vilket jag tror att du har väldigt svårt för att begripa och ta till dig.
Polisen har tillsammans med KammarÅklagaren Åsa Hiding lagt ned ett otroligt arbete med detta mordfallet gällande L*na Wesstr*m för att sålunda utröna alla omständigheter vilka jag anser att de lyckats väldigt bra med, du har svårt att absorbera sådan fakta på grund av att du lider av konfirmeringsbias.
Björn Lindén vägrade att ta hänsyn till vad KammarÅklagaren Åsa Hiding presenterade inom rätts-salen under den då pågående rättegången vilket i sin tur visat att Björn Lindén varit inhonnett.
Från Polisen:s ... och framförallt ifrån KammarÅklagaren Åsa Hiding:s sida, har deras arbete med styrka visat på att Härads-Psykopaten SD var den personen som tidigare bragt livet om L*na Wesstr*m, även om man inte lyckats med att kunna binda Härads-Psykopaten SD direkt till mordplatsen, så talar omständigheterna med styrka för att Härads-Psykopaten SD var❗ och är❗ rätt Gärningsperson.
Det har också visat med styrka att Härads-Psykopaten SD är en otroligt manipulativ individ med förkärlek till att sätta upp sig själv på piedestalen som hjälte och tillika en makalös individ på att bruka sig av lögner.
HD har klart och tydligt visat sig trampa i samma spår som Härads-Psykopaten SD.
JG och HD:s fader följer därefter.
Mvh / Kurt Jokern Olsson
Så ljög du då igen, den enda som jag har sagt påminner om
Kurt Olsson är du och ingen/inget annat, å det beror på det här.
[quote]
Ursprungligen postat av JokerMannen
/.../ Var vänlig och leta upp en bild på ett så kallat Geocach-öron-smycke, därefter, ta sedan och förstora upp bilden någorlunda, och därnäst skall ni studera själva designen ytterst noggrant, tag sedan ett vanligt A4-papper och rita sedan upp en bild av smycket's design, studera den ritade bilden och se hur många olika stora bokstäver som ni kan få ut genom bilden som ritats upp på ett A4-papper.
Frågan lyder följande, hur många stora bokstäver kan tagas fram, och vilka bokstäver kan bli synliga ?[/QUOTE]
Honan6 frågade mig vad jag tyckte om ditt inlägg,
hon fick det här svaret.
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Citat:
Jag kommenterade det med att jag tyckte det påminde om en
jävla lek, arrangerad av Kurt Olsson.
https://www.youtube.com/watch?v=CBOwrpXo29E
Sedan fortsätter du svamlandet med att jag skulle ha svårt å ta till mig
att LW är mördad.
Du däremot har uppenbara problem med att ta till dig att TR frifotade honom.
Dina inlägg har bara blivit knepigare å knepigare efter det.
Det gick väl din ära förnär, så mycket som du har skrivit att det va klappat å klart.
Du får ställa ditt hopp till HovR, om det nu blir något där.
Din "underbara KammarÅklagare Åsa Hiding" och hennes utredning kanske
kapas jäms med fotknölarna av TR.
I så fall blir det svårt att hävda att hon tror på fällande dom i HovR.
Men hon kör väl ändå, hon är ju en stor optimist, eller överoptimistisk
kanske man ska säga när man ser till hennes historik i det här fallet.
Tyvärr så tror jag att hon kör fallet rakt ner i diket, mycket tråkigt.