Citat:
Ursprungligen postat av
Elsa2020
Jag ser inte det du ser helt klart. Men jag är som sagt nyfiken eftersom det är något mysko m HD. Det du nämnde om bråk i tråden när hon tas upp t.ex. Du har skrivit förr att du inte känner ngn inblandad, det har jag inget skäl att betvivla och det är samma sak för mig. Sedan har jag hela tiden oroat mig för HDs väl och ve och att hon är hotad. Det kan man tycka är överdrivet och lita på att polisen gjort en god bedömning av. Att det ser ut som att SD går fri i TR betyder inte att det är uteslutet att han är GM. Det betyder bara att det finns rimligt tvivel om att han är det. Och HDs agerande behöver helt klart förklaras innan hela historien är framme.
Ja jag har också oroat mig för HD väl och ve, särskilt eftersom SD visar en personlighet jag tycker är oroväckande.
Men när man snurrar lite på bilden...vi vet utifrån SD loggar att han är kryptisk och svårtolkad där. Varför kan han inte vara kryptisk när ett mord ska lösas då? Oavsett om han är GM eller en bricka i spelet för att han annars skulle bli tex ditsatt för mord och därmed tvingad att spela pajas och bli granskad för han vågar inte säga sanningen om det han vet..
Varför pratar inte HD? Varför svamla som om hon vore efterbliven?
Är det någon som spelar så är det HD och hon spelar typ hjärndöd...men se det tror jag definitivt inte att hon är.
Mycket spel för gallerierna men vad som är spel och vilket som är sanning är det som gäller att klura ut.
Nu har vi ju utgått från att SD ljuger om allt och vänt på allt han sagt. Tycker det är på tiden att vi tänker att han bör ha talat sanning om något också..kanske är det just därför han skrattar ofta...kanske känns det mer patetiskt och overkligt för honom när ingen tror honom när han talar sanning? Jag vet inte, men jag kan inte tänka mig att han kan ljuga om precis allting...då hade han varit straffad sen tidigare, dvs för längesen