Citat:
Ursprungligen postat av
Juliane
Idag bjöd lilla Anna på mycket känslosam live. Det blev en hel del sång och dessutom tårar. Först grät Anna över sin mor men sedan handlade det om att hon blev SÅ rörd över att tänka på vilken fantastisk människa hon själv är! Så inbjudande, välkomnande, vänlig mot alla. Hon skulle aldrig kunna tänka sig att tala illa om eller bete sig illa mot NÅGOn.
Hej självinsikt! 😅
Dagens bästa, än så länge. Tyvärr så kan jag ju inte följa donnan själv, men jag litar på att ni andra delar med er. Mamma i julgranen kommer jag aldrig att glömma så länge jag lever. Nu är det väl dags att hänga upp mamma i midsommarstången, när dom har fått en egen herrgård att fira i. Undrar vilka som kommer att bli inbjudna, och som tackar ja? Det kan ju inte bli någon rusning precis. Bara Annas älskade vänner (som verkar vara hur många som helst), grannar och barnen förstås. Hämtmat och Felicias brända bröd. Alkohol förekommer nog ytterst sparsamt, eftersom Anna inte dricker utan hon tänker på sitt yttre. Det behöver hon inte göra eftersom det finns filter, men det vet hon ju redan.