2020-04-20, 14:34
Medlem
Idag bjöd lilla Anna på mycket känslosam live. Det blev en hel del sång och dessutom tårar. Först grät Anna över sin mor men sedan handlade det om att hon blev SÅ rörd över att tänka på vilken fantastisk människa hon själv är! Så inbjudande, välkomnande, vänlig mot alla. Hon skulle aldrig kunna tänka sig att tala illa om eller bete sig illa mot NÅGOn.

Hej självinsikt! 😅
Citera
2020-04-20, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna är så glad..vem är denna victoria?

https://postimg.cc/dhgY1RsX
Så uttryckte man sig i högstadiet.
Citera
2020-04-20, 14:51
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Så uttryckte man sig i högstadiet.
Absolut. Hon har ju fastnat där, och hon tror att det tugget hon körde med då, det gäller idag också. Nu har vi ju 2020, så hennes snack känns ju inte så aktuellt. Men hon tror att hon är jätteball.
Citera
2020-04-20, 15:55
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Idag bjöd lilla Anna på mycket känslosam live. Det blev en hel del sång och dessutom tårar. Först grät Anna över sin mor men sedan handlade det om att hon blev SÅ rörd över att tänka på vilken fantastisk människa hon själv är! Så inbjudande, välkomnande, vänlig mot alla. Hon skulle aldrig kunna tänka sig att tala illa om eller bete sig illa mot NÅGOn.

Hej självinsikt! 😅

Om Annas fd kompis Dede Lopez eller Annas halvsyster skulle skriva en bok om deras liv
med ett kapitel om Anna..då skulle jag vara först i kön för att läsa den.
Jag tror inte ens alla hennes utbrott skulle täcka ens ett kapitel..det skulle kunna bli en riktigt
stor tung Book.
Citera
2020-04-20, 15:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Hej självinsikt! 😅

Hahahaha, blev hon rörd när hon tänkte på hur fantastisk hon själv är?
Usch jag skrattade så jag fick ont i magen när jag tänkte på det
Citera
2020-04-20, 16:36
Medlem
Frammes avatar
Citat:

Hej självinsikt! 😅
Dagens bästa, än så länge. Tyvärr så kan jag ju inte följa donnan själv, men jag litar på att ni andra delar med er. Mamma i julgranen kommer jag aldrig att glömma så länge jag lever. Nu är det väl dags att hänga upp mamma i midsommarstången, när dom har fått en egen herrgård att fira i. Undrar vilka som kommer att bli inbjudna, och som tackar ja? Det kan ju inte bli någon rusning precis. Bara Annas älskade vänner (som verkar vara hur många som helst), grannar och barnen förstås. Hämtmat och Felicias brända bröd. Alkohol förekommer nog ytterst sparsamt, eftersom Anna inte dricker utan hon tänker på sitt yttre. Det behöver hon inte göra eftersom det finns filter, men det vet hon ju redan.
Citera
2020-04-20, 16:38
Medlem
stardust74s avatar
Citat:

Hej självinsikt! 😅

Det var en bra sammanfattning av dagens live. Nåt har nog fått henne lite ur balans, hon var ovanligt tyst i dag. Nån fråga kom om hennes tänder och hon förklarade att hon ville inte svara på det för att hennes tänder är faktiskt inte klara men det har hänt så mycket som hon inte vill gå in på. Sen kom den klassiska frågan om hon ska ge ut en kokbok men det ska hon minsann inte men hon vill gärna stötta Felicia som verkligen kommer att behöva stöttning framöver OCH då vore det kanon med en kokbok. Sen skulle det bli en reality serie förra året men då fick hon kalla fötter pga hur mycket hänsyn hon tar till alla runtom kring. Och så blev det lite tårar på det och så brast hon ut i sång lite random och så stirrades det ut i rymden och blev lite gråtigt igen. Men mest är hon otroligt varm och inbjudande och snäll och vill verkligen alla väl och är så härlig att vara med och vill bara samarbeta med alla och sånt.
Citera
2020-04-20, 16:51
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stardust74
Det var en bra sammanfattning av dagens live. Nåt har nog fått henne lite ur balans, hon var ovanligt tyst i dag. Nån fråga kom om hennes tänder och hon förklarade att hon ville inte svara på det för att hennes tänder är faktiskt inte klara men det har hänt så mycket som hon inte vill gå in på. Sen kom den klassiska frågan om hon ska ge ut en kokbok men det ska hon minsann inte men hon vill gärna stötta Felicia som verkligen kommer att behöva stöttning framöver OCH då vore det kanon med en kokbok. Sen skulle det bli en reality serie förra året men då fick hon kalla fötter pga hur mycket hänsyn hon tar till alla runtom kring. Och så blev det lite tårar på det och så brast hon ut i sång lite random och så stirrades det ut i rymden och blev lite gråtigt igen. Men mest är hon otroligt varm och inbjudande och snäll och vill verkligen alla väl och är så härlig att vara med och vill bara samarbeta med alla och sånt.
Isolering och slut på diverse får nog henne att balla lite. Hon är ju gammal och måste tänka på att inte bli smittad. Med övervikt och diverse annat.
Citera
2020-04-20, 17:18
Medlem
Mune Sangss avatar
Kommer ju inte att hända - men tänk om någon familjemedlem "instarapade"
Anna och lade ut en ofiltrerad bild på tanten. Detta kombinerat med lite skrift
om hur hon lider över att vara mor till två kriminella barn. Hade varit satan
så kul att se hennes reaktion.
Citera
2020-04-20, 17:35
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stardust74
Sen kom den klassiska frågan om hon ska ge ut en kokbok men det ska hon minsann inte men hon vill gärna stötta Felicia som verkligen kommer att behöva stöttning framöver OCH då vore det kanon med en kokbok. Sen skulle det bli en reality serie förra året men då fick hon kalla fötter pga hur mycket hänsyn hon tar till alla runtom kring. Och så blev det lite tårar på det

Vad är det med Lazy F ? Hon återhämtar sig från sjukdom och har en lång och svår tid framför sig ?
( förutom ev dom )
Citera
2020-04-20, 17:37
Medlem
Jaha där är dags för mamma Marita igen. Det käringen gjorde var att lura i Tunnan att hon var en fantastisk sångerska och artist. Tunnan nappade och är övertygad om detta fortfarande. Tror att Annas problematik bottnar i detta en sjuk symbios samma skit är det med LillTunnan Anna har lurat i henne att hon är fantastisk och det tror hon fortfarande trots att allt går åt helvete Mamma Mu har rätt eftersom hon är den enda som kommer med bekräftelser det var likadant med Anna och Marita.
Citera
2020-04-20, 17:39
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Kommer ju inte att hända - men tänk om någon familjemedlem "instarapade"
Anna och lade ut en ofiltrerad bild på tanten. Detta kombinerat med lite skrift
om hur hon lider över att vara mor till två kriminella barn. Hade varit satan
så kul att se hennes reaktion.
Familjemedlemmar finns det ju inte gott om. Troligtvis kör dom själva med filter. Nåja, det kan man inte tro när man ser dom två äldsta. Det är nästan så jag känner mej vacker trots min ålderdom. Lida är inte Annas paroll, det gör hon aldrig. Tvärtom är hon stolt över sina kriminella barn som nu är vuxna. Vuxna i ålderns skala men inte mentalt. Jag befarar att ju äldre dom blir, ju mer går det bakåt. Snart har kärringen 2 bebisar att ta hand om, snarare 3 sen jag såg Halmpyntet ligga och ropa efter mamma. Det tror jag passar henne perfekt. Hon släpper ju inte sina nu vuxna barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in