Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Rättvisan måste ha sin gång, och man får acceptera den oavsett vad man tror och känner.
Men jag hoppas på att man fortsätter att arbeta för att fallet ska lösas.
En sak är bra och det är att mord aldrig preskriberas.
Vi kan hoppas på att det finns någon plis där ute som blir den där "brinnande själen" som inte ger upp!
Jag tänker att det finns en och annan som har träffat SD och känner instinktivt liksom MV att det här stämmer inte. Det är något galet här.
Någon som gör det där extra.
För att lösa det här brottet.
Hej @ notknapparen
Det finns alltid någon eller några där ute som vet vad som hände med L*na Wesstr*m, men den eller dom tiger som muren.
Själv klart är det fruktansvärt, rent horribelt när en mördare lyckas med att komma undan sitt straff för sin begångna gärning.
Det jag tidigare framfört inom mina inlägg gällande KammarÅklagaren Åsa Hiding, så kan du lita på vad jag säger att hon kommer inte att ge upp det här mordfallet utan strid om det nu i slutänden visar sig att SD frikänns helt från mordet på L*na Wesstr*m.
Jag har under dagen kommit fram till en sak beträffande det begångna mordet på L*na Wesstr*m och det är följande sagt att,
Jag är 100% säker på att L*na Wesstr*m kände mördaren mycket väl, det handlar om 3 fenomen så som omständigheterna som talar med extrem styrka för att L*na Wesstr*m kände personen i fråga mycket väl.
Det är oftast de där små ... små detaljerna vilka man oftast förbiser som talar med styrka i detta fallet, men jag tänker inte ge mig in i någon vidare diskussion gällande detta på grund av att jag inte vill hamna i divergerande meningar med vissa skribenter om detta.
Vi får verkligen hoppas att mördaren får sitt straff förr eller senare och på ett eller annat sätt.
Mordet på L*na Wesstr*m var fruktansvärt hemskt, hänsynslöst, brutalt, horribelt och gjort av en mycket illasinnad individ med ett inre kokande hat mot sitt offer.
Mvh/ @JokerMannen