Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Hej @letsdoit
Jag har studerat dina utlagda bilder på Armerings-järn Tack !
Jag har länge haft en tanke åt ett helt annat håll och även prövat mina tankar med utmärkt resultat, det handlar om ett rör som är från 11,5 till 12,0 = 🚫 = centimeter och längden 2,9 till 3,0 decimeter och röret är tillräckligt stabilt för att slå mycket hårda slag mot hårda föremål utan att tillhygget ger vika.
Tanken kom redan från början att Gärningspersonen använt ett ihåligt runt tillhygge.
Jag har starka misstankar om vad tillhygget kan vara undangömt.
Observera att jag inte vågar ta upp vad jag starkt misstänker gällande var mordvapnet kan vara undangömt, detta med anledning av att både HD och nu också SD samt JG håller koll på vad som skrivs i tråden.
Jag skall kontakta polisen och berätta vad jag länge misstänkt och anledningen till varför jag har mina misstankar riktade till en viss plats.
Mvh/ @JokerMannen
Nu är inte jag @letsdoit som du kan se.
Du har ställt frågan för ngr dagar sedan till folk i tråden om de kan gissa var man bäst gömmer ett mordvapen, folk har gissat på olika ställen, men inget "godkänt" från dig att det var rätt.
Nu skriver du läs det fetade, om ngn hade gissat rätt vad hade du svarat då?
Denna "gissningslek" skrev du innan SD var släppt, både HD och JG har kunnat läsa i tråden, varför har du inte kontaktat polisen ang gömstället tidigare?