Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
1: / "Dom har ingenting på mig"
2: / "Dom kommer aldrig att klara upp det här mordet"
3: / SD visste om att ytterdörren till L*na Wesstr*m:s bostadsrätt stod på glänt.
Polisen i Örebro har tidigare uttryckt sig beträffande SD att det är en riktigt smart jäkel.
Om inte SD har med mordet på L*na Wesstr*m att göra, så är jag Kalle Ankas Moster.
Mvh/ @JokerMannen
Det tycks just nu som att frågan om du har släktskap med Kalle Anka inte kommer att kunna fastställas av Örebro TR, eftersom nu allt tyder på att SD kommer att frikännas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Exakt! Förklarar frånvaron av riktiga skospår.
Och SD kan också ha snott åt sig sådana på Gustavsvik.
#TeamÅsaHiding 
Det tycks mig som att alla de som satsade på 'Team Åsa Hiding' olyckligtvis satsade på fel häst.
Miljoner av skattepengar har tagits i anspråk (insatsstyrkor också), tonläget har varit högt (svansföringen också) och så verkar det nu som av allt det här högljudda, det till slut bara bidde en tummetott (pun intended).
Den senaste tiden har jag huvudsakligen fått ägna mig åt corona, så mina besök i tråden har fått stå tillbaka. Döm då om min förvåning när jag igår vid middagstid kollade tråden och får se att SD hade släppts på fri fot.
Det här frisläppandet kan knappast innebära något annat än att tingsrätten i sitt domslut kommer att landa i att det inte går att fälla SD för nåt brott öht, allraminst då för mord.
Under hela min tid i denna tråd har jag påpekat det osmakliga (och brottsliga!) i att utpeka en odömd person som mördare.
Visst går det att förstå att psykologiskt "undernärda" individer kan ha ett behov att i form av flockgemenskap under anonymitet få ägna sig åt att utpeka en person som mördare trots att ingen dom fallit, men det är ingen hedervärd sysselsättning. Det är klassisk lynchjustis, ingenting annat!
Flashbacks verkligt dystra sida och som tyvärr ger irreparabla skador.