Citat:
Ursprungligen postat av
onechest
Väger väl runt 85kg atm och är runt 180cm lång. Har haft mycket att göra i livet så jag har absolut mer fett på magen / höfterna än vad jag vill ha och har löshud från många många år sedan, dvs jag ser alltid tjockare ut än vad jag är.
Min plan var att köra 250mg test e e3d och börja snart och sluta emot slutet av sommaren förmodligen. Köra mer på en recomp / lean gains, dvs inte äta alledes för mycket.
Alla tjatar hela tiden om att man ska äta som fan och gå upp i vikt för att få mer muskler och ej förlora allt innan man kör PCT men jag kan ju inte gå upp till typ 110kg liksom.
Vad tycker ni om det? Att köra i kanske 16-20 veckor då dvs, sedan köra pct då.
Känns nästan omöjligt att hinna gå upp 25 kg till sommaren även på 580 mg TE/vecka... Du kommer kunna bygga riktigt bra på den dosen och håller du benkoll på kosten behöver det inte bli mycket fett av slitet på gymmet heller. Men lean gains är en av de svåraste sakerna att göra i byggarvärlden.
Jag gillar ditt andra förslag bättre. Kör 16-20 veckor, lägg dig på en dos av 300-350 mg/vecka, håll stenkoll på kost, vikt och bf. Borde bli en märkbar visuell skillnad till det bättre.