2021-05-29, 02:39
Medlem
Testo är ju naturligt och ofarligt "typ" iaf i låga doser hade väntntat med resten
Citera
2021-05-29, 05:48
Medlem
Zinsoneltdfms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goffing36
Hur länge har du tränat? Plus 5 år med bodybuilding kanske jag skulle satsa på 100mg i veckan om du verkligen vill satsa. Annars skit i de inte värt om du är en vanlig person å vill bygga fysik bara

Har tränat i 1,5 år men sen hade en paus tappade motivationen så började sen igen efter 7-8 månader har 67kg och är 182 lång 23 år gammal , några mer tips grabbar
Citera
2021-05-29, 07:51
Medlem
fnyrrs avatar
Såndär som omgående tappar motivation, har uppenbarligen inte läst ett skit om doping heller med dina frågor. 4v kommer inte ge nått, bara ställa till med massa hormonrubbningar.

Doping är i dagsläget inget för dig.
Citera
2021-05-29, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag skulle nog ha slängt in Tbol faktiskt. Många som advokerar orala bäst som kickstarter. Men jag tycker orala är minst lika bra och använda som en "finisher" i slutskedet på en kurs. Liksom lite extra tryck o finslipning innan PCT.

Så ja. Tbol hands down!

Tack för svar!

Det lutar åt det…
Har endast kört anavar som oral, men tbol känns mer lockande att avsluta denna kuren med. Vill få in lite mer massa utan massa vatten
Citera
2021-05-31, 10:33
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pamschrute
Tack för svar!

Det lutar åt det…
Har endast kört anavar som oral, men tbol känns mer lockande att avsluta denna kuren med. Vill få in lite mer massa utan massa vatten

Tycker att anavar är mycket vassare än tboll.
Citera
2021-05-31, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Tycker att anavar är mycket vassare än tboll.

På vilket vis?
Citera
2021-05-31, 20:08
Medlem
Första kur. Tips!

Hej,

Behöver lite input och är öppen för förslag.

Stats:
82 kg
30 ish år
182 cm
Tränat styrketräning i 12 år.

Mitt mål är att bygga på mig massa. Vill gå upp i vikt och bli starkare.

Är livrädd för nålar samt passar inte in i min vardag. Så det får bli oralt.

Jag är ute efter något milt som första kur.

Läst på framför allt om Sarms. MK 677 lät som ett bra alt. Pga ökad hungerkänsla vilket är positivt för mig men läste negativ effekt på blodsockret. Dricker gainer och äter mkt carbs så kanske inte bästa kombon då. Kör det innan en KORT period. Gillade det då men la av pga en annan historia...

Vad hade ni kört i min sits?

Tack och MVH
Citera
2021-05-31, 20:09
Medlem
Legat på test i ca 16 veckor nu (sista stick torsdag), samt anavar i 6 veckor. Inte riktigt nöjd med resultaten utan funderar på om jag ska beställa hem en vial till + orala? Ligger på deff just nu för övrigt.

Borde jag nöja mig med dessa 16 veckor nu och köra på om några månader igen eller hade ni i mitt fall kompletterat med något och eventuellt fortsatt kuren några veckor till?
Citera
2021-05-31, 20:21
Medlem
Testar igen

Vet någon vart i Europa (behöver ej vara EU) det är lätt att få TRT?
Jag vill göra det lagligt, få recept. Har inga problem att resa för att fylla på recept var tredje månad.
Citera
2021-06-01, 15:13
Medlem
Det är dags nu, efter flera år som "natty", och mycket annat i livet som stått ivägen, är jag nu singel, jobbar mindre, tid att fokusera på träning, kost och sömn för fullt. Hemmagymmet färdigbyggt också. Nu kör vi!

Men vad ska man börja på? Länge sneglat på en oral only som första kur, köra dbol och tbol, men verkar vara bättre att köra dessa med en låg dos desto i botten.

Ska jag köra en kur på Testo E 250mg E5D i ett par veckor och se först hur det känns, och sen efter pct och vila, köra en ny kur med testo och dbol eller tbol? Känns inte klokt att stacka något i början.
Citera
2021-06-01, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rektalen
Det är dags nu, efter flera år som "natty", och mycket annat i livet som stått ivägen, är jag nu singel, jobbar mindre, tid att fokusera på träning, kost och sömn för fullt. Hemmagymmet färdigbyggt också. Nu kör vi!

Men vad ska man börja på? Länge sneglat på en oral only som första kur, köra dbol och tbol, men verkar vara bättre att köra dessa med en låg dos desto i botten.

Ska jag köra en kur på Testo E 250mg E5D i ett par veckor och se först hur det känns, och sen efter pct och vila, köra en ny kur med testo och dbol eller tbol? Känns inte klokt att stacka något i början.

Efter ~4 veckor på Testo E så vet du ungefär hur din kropp mår på Testo, kroppen har anpassat sig, och effekter såväl som bieffekter börjat visa sig. Är nybörjare själv på första kuren, men lagt otaliga timmar på research... Eftersom inject är mildare mot din kropp än orala, skulle åtminstone jag advokera för att börja med det, och sedan addera 1 oral och notera förändringar.

Finns budgeten skulle jag köra en blodkoll innan testo e, sedan 5 veckor efter och invänta blodsvaret, därefter addera en oral om allt är grönt och kör på oral max 6 veckor. Finns inte budgeten skulle jag nog avvakta tills budgeten finns.

Minst 12 veckor på Testo E. Vissa säger 8, men då har du precis börjat nosa på gainsen...

Veteran får gärna fylla i här.
Citera
2021-06-01, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torminven
Efter ~4 veckor på Testo E så vet du ungefär hur din kropp mår på Testo, kroppen har anpassat sig, och effekter såväl som bieffekter börjat visa sig. Är nybörjare själv på första kuren, men lagt otaliga timmar på research... Eftersom inject är mildare mot din kropp än orala, skulle åtminstone jag advokera för att börja med det, och sedan addera 1 oral och notera förändringar.

Finns budgeten skulle jag köra en blodkoll innan testo e, sedan 5 veckor efter och invänta blodsvaret, därefter addera en oral om allt är grönt och kör på oral max 6 veckor. Finns inte budgeten skulle jag nog avvakta tills budgeten finns.

Minst 12 veckor på Testo E. Vissa säger 8, men då har du precis börjat nosa på gainsen...

Veteran får gärna fylla i här.
Klokt och hekt korrekt enligt mig, men skulle dock säga 12-15v minst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in