Citat:
Ursprungligen postat av
Rektalen
Det är dags nu, efter flera år som "natty", och mycket annat i livet som stått ivägen, är jag nu singel, jobbar mindre, tid att fokusera på träning, kost och sömn för fullt. Hemmagymmet färdigbyggt också. Nu kör vi!
Men vad ska man börja på? Länge sneglat på en oral only som första kur, köra dbol och tbol, men verkar vara bättre att köra dessa med en låg dos desto i botten.
Ska jag köra en kur på Testo E 250mg E5D i ett par veckor och se först hur det känns, och sen efter pct och vila, köra en ny kur med testo och dbol eller tbol? Känns inte klokt att stacka något i början.
Efter ~4 veckor på Testo E så vet du ungefär hur din kropp mår på Testo, kroppen har anpassat sig, och effekter såväl som bieffekter börjat visa sig. Är nybörjare själv på första kuren, men lagt otaliga timmar på research... Eftersom inject är mildare mot din kropp än orala, skulle åtminstone jag advokera för att börja med det, och sedan addera 1 oral och notera förändringar.
Finns budgeten skulle jag köra en blodkoll innan testo e, sedan 5 veckor efter och invänta blodsvaret, därefter addera en oral om allt är grönt och kör på oral max 6 veckor. Finns inte budgeten skulle jag nog avvakta tills budgeten finns.
Minst 12 veckor på Testo E. Vissa säger 8, men då har du precis börjat nosa på gainsen...
Veteran får gärna fylla i här.