2020-04-07, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eclipzor
Vad rekommenderar ni för en nybörjare att kura med? Är ej ute efter stora ökningar, allt som är bättre än naturell. Gärna något som ej påverkar potensen, då sexlivet är rätt viktigt.

HAr läst lite om Anavar, det är något som jag är sugen på, ska läsa på lite mer om den först.

Tacksam för förslag
Test ena elle cyp 250mg ed5
Citera
2020-04-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zemp
Test ena elle cyp 250mg ed5

Lite mer utförligare svar tack
Citera
2020-04-07, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eclipzor
Lite mer utförligare svar tack
Tycker först man ska hålla sig ifrån orala så länge man kan, för det tar mkt mer på kroppen.
Sen har jag fått lära mig att man ALLTID ska ha testo som grund i alla kurer, då allt du tar kommer stänga ner ditt egna testo. Som om du väljer att köra anavar, så kör då även testo.
Testo är dessutom den mest forskade steroid och säkraste i mitt tycke.
Att köra endast testo som första kur är väldigt vanlig och simpelt.
Jag är själv en nybörjare och kan inte allt men
Att köra testo e eller c 250mg var 5dag I 12-14v kommer ge dig så mkt mer än anavar.
Citera
2020-04-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zemp
Tycker först man ska hålla sig ifrån orala så länge man kan, för det tar mkt mer på kroppen.
Sen har jag fått lära mig att man ALLTID ska ha testo som grund i alla kurer, då allt du tar kommer stänga ner ditt egna testo. Som om du väljer att köra anavar, så kör då även testo.
Testo är dessutom den mest forskade steroid och säkraste i mitt tycke.
Att köra endast testo som första kur är väldigt vanlig och simpelt.
Jag är själv en nybörjare och kan inte allt men
Att köra testo e eller c 250mg var 5dag I 12-14v kommer ge dig så mkt mer än anavar.

Korrekt. Orala är de värsta. Var skeptisk till nålar i början. Efter en vecka tryckte jag in själv med glädje. Det är för fan bara 0.6x30
Citera
2020-04-08, 10:23
Medlem
Har fått något förhöjt blodtryck av 350mg/w Test E. Legat runt 160/80 och 170/75 vid flera tillfällen med några veckors mellanrum.

Är det testot i sig eller östrogenet som binder vätska som ger det höga blodtrycket? Har tagit 12.5mg Aromasin 1-2ggr per vecka då jag kände mig lite svullen och öm i nipples.

Sänka dosen testo, ta mer AI? Är ju ingen dunder-dos av testo jag ligger på..

Kan tilläggas att jag brukar inte nikotin och dricker sällan alkohol. 95kg 185cm, styrketränar 5-6ggr per dag, rör mig 10k steg om dagen osv.
Citera
2020-04-08, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miklagaard
Har fått något förhöjt blodtryck av 350mg/w Test E. Legat runt 160/80 och 170/75 vid flera tillfällen med några veckors mellanrum.

Är det testot i sig eller östrogenet som binder vätska som ger det höga blodtrycket? Har tagit 12.5mg Aromasin 1-2ggr per vecka då jag kände mig lite svullen och öm i nipples.

Sänka dosen testo, ta mer AI? Är ju ingen dunder-dos av testo jag ligger på..

Kan tilläggas att jag brukar inte nikotin och dricker sällan alkohol. 95kg 185cm, styrketränar 5-6ggr per dag, rör mig 10k steg om dagen osv.

Hur långt inne på kuren är du? Har många kg har du gått upp? Ja, första man tänker på är Östrogen. Gör test och kolla dina nivåer så du vet om du behöver justera.
Citera
2020-04-08, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminwell2009
Hur långt inne på kuren är du? Har många kg har du gått upp? Ja, första man tänker på är Östrogen. Gör test och kolla dina nivåer så du vet om du behöver justera.

Gått ca 5v. Testo låg på 51nmol/l, tog tyvärr inte östro senast. Vikten har legat ganska stabilt, max 1-2kg upp.

Räknade lite och kom fram till att jag råkat göra slut på 250mg mer än vad jag borde, enligt tidsplan. Har nog dragit lite för mycket i varje spruta. Detta, kombinerat med att jag frontade de 2 första sticken ger mig en veckodos på ~550mg. Blev lite missvisande när jag skrev 350mg/w.

Jag kommer sänka dosen framöver.
Senast redigerad av miklagaard 2020-04-08 kl. 13:45.
Citera
2020-04-08, 20:21
Avslutad
Tappat sexlust och känner att jag har noll testo i kroppen.
Tänkte börja med en kur o äta som fan, tips på doser enbart för o bli normal o kanske växa liiiite extra?
Citera
2020-04-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Tappat sexlust och känner att jag har noll testo i kroppen.
Tänkte börja med en kur o äta som fan, tips på doser enbart för o bli normal o kanske växa liiiite extra?
Ett tips innan du gör något är att göra ett test och få det svart på vitt att det faktiskt är lågt testo som är problemet. Även om så är fallet kan det vara bra att ha som referensvärde i framtiden.

Allt från 100-200mg/w för att bli "normal" och kanske upp mot det dubbla för att få lite mer effekt på gymmet. Det beror helt på utgångsläget.
Citera
2020-04-09, 01:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av miklagaard
Ett tips innan du gör något är att göra ett test och få det svart på vitt att det faktiskt är lågt testo som är problemet. Även om så är fallet kan det vara bra att ha som referensvärde i framtiden.

Allt från 100-200mg/w för att bli "normal" och kanske upp mot det dubbla för att få lite mer effekt på gymmet. Det beror helt på utgångsläget.

Tack för svar. Gör man det på en vanlig vårdcentral?

Gått på opiater ett bra tag o andra droger och har tappat det helt nu när jag är o ska hålla mig ren tänkte jag fuska innan kroppen återställer sig själv. Har ingen ork eller motivation till något i princip o behöver en hobby (träna) nu när jag faktiskt är ren.
Tänkte köra en liten kur som en spark i röven dvs sen bara fortsätta utan när jag väl kommit igång.
Citera
2020-04-09, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Tack för svar. Gör man det på en vanlig vårdcentral?

Gått på opiater ett bra tag o andra droger och har tappat det helt nu när jag är o ska hålla mig ren tänkte jag fuska innan kroppen återställer sig själv. Har ingen ork eller motivation till något i princip o behöver en hobby (träna) nu när jag faktiskt är ren.
Tänkte köra en liten kur som en spark i röven dvs sen bara fortsätta utan när jag väl kommit igång.

Lura inte dig själv.. om du inte har motivationen till att träna utan ass, då kommer du inte ha det efter "liten kur". Sluta leva i falska förhoppningar och gå gymma utan droger till att börja med. Du låter som en pundare. Jag svär att det är inget illa menat men någon måste säga något. Nu är det bara upp till sig hur du vill ta det.
Citera
2020-04-09, 12:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminwell2009
Lura inte dig själv.. om du inte har motivationen till att träna utan ass, då kommer du inte ha det efter "liten kur". Sluta leva i falska förhoppningar och gå gymma utan droger till att börja med. Du låter som en pundare. Jag svär att det är inget illa menat men någon måste säga något. Nu är det bara upp till sig hur du vill ta det.

Det är inte det jag orkar helt enkelt inte avutmattning och ja jag skrev det precis att jag tagit en hel del droger din blinda fan, inget jag sticker under stolen precis.

Vill ta en snabbare utväg indeed en boost som sagt så man kommer igång som inte är en drog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in