2020-04-10, 13:55
Avstängd
flowerpower900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Alldeles för kort tid på testo ena och för lite mängd du stänger bara ner dig själv.

Kör 250mg e5d, i 12v.

Kör XL testet 3 månader efter kuren. Glöm inte PCT.

Nu legat på 150mg e5d i 3 veckor (5 stick). Känner inget överhuvudtaget så du har nog rätt i att jag skulle behöva en större dos, blir till att dra till werlabs snart och kolla värdet innan jag höjer.

Eller om jag bara höjer till 300 från o med nästa stick.. hmm..
Senast redigerad av flowerpower900 2020-04-10 kl. 13:58.
Citera
2020-04-10, 17:56
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Det är inte det jag orkar helt enkelt inte avutmattning och ja jag skrev det precis att jag tagit en hel del droger din blinda fan, inget jag sticker under stolen precis.

Vill ta en snabbare utväg indeed en boost som sagt så man kommer igång som inte är en drog.

Om du läser herrens inlägg en gång till så var det INTE menat som någon pik, utan i all välmening. AAS kommer inte ge dig någonting öht om din nuvarande ork är som du beskriver.
Citera
2020-04-10, 18:38
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Tack för svar. Gör man det på en vanlig vårdcentral?

Gått på opiater ett bra tag o andra droger och har tappat det helt nu när jag är o ska hålla mig ren tänkte jag fuska innan kroppen återställer sig själv. Har ingen ork eller motivation till något i princip o behöver en hobby (träna) nu när jag faktiskt är ren.
Tänkte köra en liten kur som en spark i röven dvs sen bara fortsätta utan när jag väl kommit igång.

Det finns ingen "spark i röven." Däremot finns det en spark i ballen när man kliver av, vilket du i nuläget inte kommer kunna hantera.

Ditt psyke är för svagt i dagsläget. Motgångar förhöjer risken för återfall kraftigt. Lär dig leva utan knark först.

Vårt skräckexempel på brädan är Jaggermeister, eller vad han nu hette. Gick all-in på en trenkur, fick typ inga resultat, och halkade senare tillbaka i sprutberoendet.
Citera
2020-04-10, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Om du läser herrens inlägg en gång till så var det INTE menat som någon pik, utan i all välmening. AAS kommer inte ge dig någonting öht om din nuvarande ork är som du beskriver.

Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Det finns ingen "spark i röven." Däremot finns det en spark i ballen när man kliver av, vilket du i nuläget inte kommer kunna hantera.

Ditt psyke är för svagt i dagsläget. Motgångar förhöjer risken för återfall kraftigt. Lär dig leva utan knark först.

Vårt skräckexempel på brädan är Jaggermeister, eller vad han nu hette. Gick all-in på en trenkur, fick typ inga resultat, och halkade senare tillbaka i sprutberoendet.

Det är inte sug som är problemet har dock ångest mycket och är utmattad efter mycket skit som hänt och behöver bara få orken tillbaka då jag är trött konstant vill röra på mig o göra saker.
Aldrig injencerat tidigare men lyssnar på er samtidigt, härda eller kura, återstår att se - kan mycket väl bli härda.
Citera
2020-04-10, 20:58
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Det är inte sug som är problemet har dock ångest mycket och är utmattad efter mycket skit som hänt och behöver bara få orken tillbaka då jag är trött konstant vill röra på mig o göra saker.
Aldrig injencerat tidigare men lyssnar på er samtidigt, härda eller kura, återstår att se - kan mycket väl bli härda.

Jag upprepar med andra ord:

att kura kan ge vissa någon form av mental boost. Men den är inte i samma kaliber som en kraftig stimulant, mer ett förbättrat välbefinnande för den friske. Den som snarare är nere i en sänka kan mycket väl sjunka djupare, eller börja agera utåtriktat istället.

Efter du slutat injicera kommer så notan som ska betalas, i form av en för vissa väldigt kraftig dipp i motivation, humör, och energinivåer. Den erfarne känner igen detta, och vet att man måste jobba sig igenom den perioden, medan den utan disciplin eller med felriktad motivation snabbt kommer genomgå en kraftig regression. Kanske man rent av hamnar under utgångsläget.

Det är inte lösningen du tror att det är.
Citera
2020-04-10, 22:02
Avslutad
Citat:
Jag upprepar med andra ord:

att kura kan ge vissa någon form av mental boost. Men den är inte i samma kaliber som en kraftig stimulant, mer ett förbättrat välbefinnande för den friske. Den som snarare är nere i en sänka kan mycket väl sjunka djupare, eller börja agera utåtriktat istället.

Efter du slutat injicera kommer så notan som ska betalas, i form av en för vissa väldigt kraftig dipp i motivation, humör, och energinivåer. Den erfarne känner igen detta, och vet att man måste jobba sig igenom den perioden, medan den utan disciplin eller med felriktad motivation snabbt kommer genomgå en kraftig regression. Kanske man rent av hamnar under utgångsläget.

Det är inte lösningen du tror att det är.

Risken att bli utåtagerande är ju lite av ett problem som kan uppstå som du säger bra att du poängterar det. Letar inte efter en kraftig stimulant heller för den delen eller något att byta ut det mot - snarare en boosta. Hört o läst mycket blandat o fattar att jag är i lite av riskzon.

Skrev ju att jag aldrig har injencerat tidigare, blir ju nytt för mig om jag ska kura.
Citera
2020-04-10, 22:53
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Risken att bli utåtagerande är ju lite av ett problem som kan uppstå som du säger bra att du poängterar det. Letar inte efter en kraftig stimulant heller för den delen eller något att byta ut det mot - snarare en boosta. Hört o läst mycket blandat o fattar att jag är i lite av riskzon.

Skrev ju att jag aldrig har injencerat tidigare, blir ju nytt för mig om jag ska kura.

Injiceringen eller orala i sig är skitsamma, och det faktum att du inte verkar hänga med i resonemangen är ytterligare varningsflagg. Det jag syftar på är att kura i allmänhet.

För att det inte ska vara några tveksamheter uttrycker jag mig nu väldigt, väldigt tydligt och enkelt. Ni andra skribenter behöver inte känna något trängande behov av att kommentera på sakligheten eller träffsäkerheten:

Under kur kan du kanske må bättre. Du kommer dock inte ha mer energi.

Efter kur kommer du må riktigt jävla dåligt på alla sätt. Sämre än nu.
Citera
2020-04-10, 23:58
Avslutad
Citat:
Injiceringen eller orala i sig är skitsamma, och det faktum att du inte verkar hänga med i resonemangen är ytterligare varningsflagg. Det jag syftar på är att kura i allmänhet.

För att det inte ska vara några tveksamheter uttrycker jag mig nu väldigt, väldigt tydligt och enkelt. Ni andra skribenter behöver inte känna något trängande behov av att kommentera på sakligheten eller träffsäkerheten:

Under kur kan du kanske må bättre. Du kommer dock inte ha mer energi.

Efter kur kommer du må riktigt jävla dåligt på alla sätt. Sämre än nu.

Fattar men lyssnar inte speciellt, alla säger olika inte enbart i era råd men behöver andra råd än folk som sagt att dom har mått väldigt bra på testo, ja skit efter kur o börjat punda. Men dom vart stora som fan, jag vill inte överdriva som sagt o bara små boosta som sagt men det kanske är dumt o inte funkar så i små mängder.

Vad jag har för mig så är orala mer skadligt för levern.

Har aldrig injencerat något alls om det inte heller vad tydligt första gången jag poängterade det.
Senast redigerad av ruttenfimp 2020-04-11 kl. 00:01.
Citera
2020-04-11, 09:10
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Fattar men lyssnar inte speciellt, alla säger olika inte enbart i era råd men behöver andra råd än folk som sagt att dom har mått väldigt bra på testo, ja skit efter kur o börjat punda. Men dom vart stora som fan, jag vill inte överdriva som sagt o bara små boosta som sagt men det kanske är dumt o inte funkar så i små mängder.

Har aldrig injencerat något alls om det inte heller vad tydligt första gången jag poängterade det.

Du ska inte kura. Resonera inte som en tonåring gällande det här.
Citera
2020-04-11, 11:10
Moderator
Kraftkarls avatar
Ska förklara så att du förstår, när du tar AAS stänger du ner HPTA, dvs du trycker ner din egenproduktion utav könshormoner. Så när du slutar kommer du att vara helt nollad och må piss och vara tillbaka på ruta ett igen och kanske till och med må ännu sämre. Ta heroin till exempel som du har erfarenhet utav, när du tillför det trycker du ner hela egenproduktionen utav endorfiner, vilket sedan också blir ett helvete.
Citera
2020-04-11, 11:14
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower900
Nu legat på 150mg e5d i 3 veckor (5 stick). Känner inget överhuvudtaget så du har nog rätt i att jag skulle behöva en större dos, blir till att dra till werlabs snart och kolla värdet innan jag höjer.

Eller om jag bara höjer till 300 från o med nästa stick.. hmm..

Onödigt att gå till Werlabs redan nu men visst det skadar väl inte heller.

Testo E kommer smygandes och vid vecka 4-6 känner man den där extra skjutsen.

Skulle fronta 500mg i 2 veckor och köra 300mg och förlänga kuren med 3v så det blir 12-15v totalt.

Sen hcg på slutet och kör nolva 1 vecka efter sista sticket och 4v totalt. 40mg 2veckor och 20mg 2v.
Se till att höja arimidexen när du slänger in hcg samt ta arimidex den veckan du inte tar nolvadex eller skjuter testo.

Lycka till!
Citera
2020-04-11, 18:42
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:

Du gör ju vad du vill med infon han ger dig.
Men Loafee är en av de mer kunniga här inne.
Och jag står bakom allt han skriver till dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in