Citat:
Ursprungligen postat av
Gratis121
Oj, den är svår att svara på
Det som berättades om denna restaurangägare tog jag som vanligt allmänt byaskvaller. Men jag har hört att en av personerna umgicks lite med KL vid tidigare år innan kalamarksmordet, men det fanns ju andra som umgicks med Kaj vid den tiden också.
Jag tror faktiskt inte att det är rätt höstack att leta i eftersom det inte finns några som helst spår i utredningen som leder dit.
Om vi tex söker den vita bilen som användes vid mordet så får vi nog vända oss mot höstackarna uppe i Arvidsjaur.
Hej @Gratis121
Jag söker efter en speciell koppling till denna Restaurang "Mat & Prat" och 👤 Kaj Engström/Linna och ... det har att göra med en person som bodde under en natt hos 👤 Kaj Engström/Linna inom huset i Södra Vistträsk 34 🏠🌳 under April månad året 2004 då huset's ena ägare E*vy Karlss*n då för tillfället uppehöll sig i Göteborg, och den andra av huset's ägare, det vill säga, Y*ni Karlss*n som då tillfälligt var ute på sångturné 🎼🎵🎵🎵
Jag vore ytterst tacksam om du ville ta mer tid på dig för att sålunda kunna tänka efter riktigt noggrant om du kan lyckas med att dra dig till minnes och sålunda kanske kunna komma på något ytterligare som kan vara till hjälp i detta fallet.
Du kan ju också om du har lust och vill, ta kontakt och prata med din bekant lite mer ingående om detta gällande 👤 Kaj Engström/Linna och Restaurang "Mat & Prat"
Allting har en betydelse i det jag framfört inom denna Kalamarks-tråden och de frågor som jag ställt och vidare kommer att ställa till dig.
Gällande den VITA bilen som då var aktuell i konnektion med polis-utredningen av mordet på Hemmansägaren Olav Roger Lindberg Kalamark 30/Roknäs ... kan vi tills vidare sätta åt sidan.
Mvh/
J♎KER
Mannen/