2020-04-18, 18:10
Medlem
Gratis121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Hej @Gratis121

Tack för svar

Jag kommer, att på egen hand forska vidare i detta gällande den personen som tillfälligt övernattade inom huset i Södra Vistträsk 34 🏠🌳tillsammans med Kaj Engström/Linna under året 2004 då E*vy Karlss*n tillfälligt vistades i Göteborg och Y*ni Karlss*n som vid det då aktuella tillfället, var ute på en sångturné 👱 🎼🎶🎶🎶

Även när det handlar om Restaurang "Mat & Prat" ... så kommer jag försätta att försöka gå till botten med detta gällande 👤 Kaj Engström/Linna.

Inom nästkommande inlägg fortsätter jag med att skildra den dåvarande kriminalteknikern vid namn: Caj Enqvist 🔍👤🔎och därtill slutligen ge dig svaret på min tidigare ställda fråga till dig om och gällande kriminalteknikern Caj Enqvist. 🔍👤🔎

Mvh/
J♎KER
Mannen/

Intressant.

Jo Caj E var från början utbildad elektriker och han tjänstgjorde även inom FN, han var chef för militärpolisen där.
Han var ju utbildad jägarsoldat också, så det var minsann ingen duvunge.
Han drunknade tyvärr för några år sedan.
Citera
2020-04-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gratis121
Intressant.

Jo Caj E var från början utbildad elektriker och han tjänstgjorde även inom FN, han var chef för militärpolisen där.
Han var ju utbildad jägarsoldat också, så det var minsann ingen duvunge.
Han drunknade tyvärr för några år sedan.

Hej @Gratis121

Du har absolut rätt i det du framfört gällande den dåvarande kriminalteknikern vid namn: Caj Enqvist 🔎👤🔍 som var med och undersökte omständigheterna kring mordet på Hemmansägaren Olav Roger Lindberg Kalamark 30/Roknäs under Fredagen den 16:e April året 2004.

Jag kommer trots ditt svar att skildra vidare om den dåvarande kriminalteknikern Caj Enqvist 🔍👤🔎och slutligen därtill giva dig det korrekta svaret på min då tidigare ställda fråga till dig.

Tillägg: Efter det att jag fullbordat min berättelse om den dåvarande kriminalteknikern Caj Enqvist, så kommer jag att framföra fullständiga uppgifter gällande M*gnus W*klund 👦 och H*kan Abrah*msson's 👨 då aktuella så kallade bluff-företag, vilket ägde rum efter året 2004.

Jag kommer även då att återknyta mig till medlemmen @kurre1910's tidigare postade inlägg gällande felaktiga uppgifter från vederbörande inom denna Kalamarks-tråden och beträffande när bluff-företaget skulle ha avregistrerats.

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Citera
2020-04-23, 22:27
Medlem
zoomlanders avatar
Vad ska ha inträffat på denna omnämnda restaurang ?
Citera
2020-04-29, 09:29
Medlem
Citat:
Hej Gratis121

9: ) Kriminalteknikern vid namn Caj Enqvist som var en av utredarna under Fredags-eftermiddagen inom Kalamark/Roknäs den 16 April 2004, vilket yrke hade vederbörande innan denne blev Kriminaltekniker ❔

Mvh/ @JokerMannen

Svars-inlägg nummer Nio [ 9 ] av 9

Del nummer Två [ 2 ] av 2 ⬇

Den då aktuella Kriminalteknikern vid namn: Caj Enqvist 🔎👤🔍 mans-personen som var engagerad i brottsplats-undersökningen i Kalamark/Roknäs under Fredagen den 16:e April året 2004 och då tillsammans med sin Kriminaltekniska kollega vid namn: Nils Nilsson 🔎👤🔍 samt Polis- och Kriminal-inspektören Bo Nordlund 👮 gällande det tidigare mordet på Hemmansägaren Olav Roger Lindberg Kalamark 30/Roknäs [två dagar före] / (Onsdagen den 14:e April året 2004)

Skildringen om den dåvarande kriminalteknikern Caj Enqvist ⬇

Det var i månaden Augusti och året var 2015 som den då pensionerade 68 årige Kriminalteknikern Caj Enqvist var tillsammans med sin kamrat Jan Olov Johansson då 69 år gammal, Caj Enqvist och Jan Olov Johansson befann sig vid det då aktuella tillfället på en plats Nordväst om Jokkmokk, kamraterna skulle den dagen ge sig ut i en båt för att fiska med nät i den stora fjäll-sjön kallad Tjak-Tja-Jaure.

Både Kriminalteknikern Caj Enqvist 68 år gammal och hans kamrat Jan Olov Johansson 69 år gammal drunknade och sålunda omkom genom en trolig olyckshändelse i samband med nät-fisket i fjäll-sjön Tjak-Tja-Jaure.

Kriminalteknikern Caj Enqvist's kamrat Jan Olov Johansson var vid det då aktuella tillfället pensionär och var bosatt i Jokkmokk, hans yrkes-karriär var bland annat skogsarbetare som Hemmansägaren Olav Roger Lindberg Kalamark 30/Roknäs, Jan Olov Johansson hade tre döttrar och en fru.

Caj Enqvist var bosatt vid det då aktuella tillfället i Luleå Stad som H*kan Abrah*msson, han var pensionär och arbetade innan dess som Kriminaltekniker 🔎👤🔍 vid Polisen, Caj Enqvist hade två döttrar och en fru som han efterlämnade.

Fjäll-sjön Tjak-Tja-Jaure, var uti Kriminalteknikern Caj Enqvist och hans kamrat drunknade är en mycket stor sjö som på flera ställen är väldigt djup och med kraftfulla strömmar, sjön som sådan, har tillflöde från Rapa-Älven och Sito-Älven.

Beträffande den dåvarande Kriminalteknikern Caj Enqvist 🔎👤🔍 så var vederbörande under 1980-talet och även en bit in på slutet av 1990-talet Chef för den Svenska Militär-Polisen 👮 senare därefter blev Caj Enqvist Kriminaltekniker ända fram till sin då aktuella pension.

Slutligen, svar på frågan nummer Nio [ 9 ]⬇

Caj Enqvist var Militär-Polis 👮 innan han blev Kriminaltekniker 🔍👤🔎

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Citera
2020-04-29, 10:27
Medlem
Citat:
Hej Gratis121

Här följer nu några av de första frågorna gällande Kalamarks-mordet och de dåvarande omständigheterna inkluderat personer.

Fråga 1: ) M*gnus W*klund:s fader vid namn Ku*t E*land Lundb*rg hade ett nicknamn som var känt under året 2004, vilket var detta nicknamnet ❔

2: ) M*gnus W*klund hade vid det då aktuella tillfället en 23-årig syster vid namn: E*a Tåqv*st, M*gnus W*klund hade också då en äldre syster, vilket för och efternamn hade denna systern ❔

3: ) Den så kallade "Stockholms-advokaten" och "Juristen" M*gnus W*klund hade vid det då aktuella tillfället under året 2004, två stycken mobiltelefoner, men vederbörande hade också en egen fast hemtelefon, vilket fullständigt telefon-nummer hade detta abonnemanget ❔

4: ) M*gnus W*klund hade en tillfällig flickvän som vederbörande umgicks med under året 2004, vad hette denna flickan, både för och efternamn ❔

5: ) Hur många mobil-abonnemang hade Kaj Engström/Linna under året 2004 fram till det att vederbörande greps av polisen ❔

6: ) Hur många olika telefon-SIM-kort hade Kaj Engström/Linna under året 2004 innan vederbörande greps av polisen ❔

7: ) När Kaj Engström/Linna greps inom utlandet av polisen och då misstänkt för mordet på Hemmansägaren Olav Roger Lindberg, kan du ge de fullständiga namnen tillhörande platsen där vederbörande då greps vid det aktuella tillfället ❔

8: ) Har M*gnus W*klund några egna barn och i sådant fall, hur många till antalet ❔

9: ) Kriminalteknikern vid namn Caj Enqvist som var en av utredarna under Fredags-eftermiddagen inom Kalamark/Roknäs den 16 April 2004, vilket yrke hade vederbörande innan denne blev Kriminaltekniker ❔

Mvh/ @JokerMannen

Hej @Gratis121

Sett inom den gråa citat-ramen ovan⬆får du nu en resumé och återblick på mina tidigare uppställda frågor till dig samt svaren på dessa⬇

Svar nummer 1: / 👤 M*gnus W*klund's fader 👤 Ku*t E*land Lundb*rg kallades för "DINO" av sina närmaste bekanta och vänner.

Svar nummer 2: / 👤 M*gnus W*klund's äldre syster heter: 👩 Lou*sa S*ndström.

Svar nummer 3: / 👤 M*gnus W*klund hade förutom två stycken mobiltelefoner 📱📱även ett fast hemtelefons-abonnemang i Sollentuna och som då var ☎📞 08 - 47 77 900.

Svar nummer 4: / 👤 M*gnus W*klund som vid det då aktuella tillfället hade en tillfällig flickvän, vilkens namn var 👧 Josef*n Johanss*n.

Svar nummer 5: / 👤 Kaj Engström/Linna hade vid det då aktuella tillfället 2 stycken mobiltelefoner, Kaj Engström/Linna 📱-1:A och
Kaj Engström/Linna 📱-2:B.

Svar nummer 6: / 👤 Kaj Engström/Linna hade vid det då aktuella tillfället tre stycken SIM-kort.

👤📱 070 44 68 ➡ 565
👤📱 070 44 68 ➡ 564
👤📱 070 44 68 ➡ 516

Svar nummer 7: / 👤 Kaj Engström/Linna greps på den då fullständiga adressen⬇

38 West Street Gorseion
Storbritannien
Wales Swansea.

Svare nummer 8: / 👤 M*gnus W*klund har én son 👶🍼🍼🍼

Svar nummer 9: / Den dåvarande Kriminalteknikern vid namn: Caj Enqvist 🔍👤🔎 var Militär-Polis 👮 innan vederbörande blev Kriminaltekniker.

@Gratis121 ... Nu skall det bli mycket intressant att få veta vad du tycker om mina skrivna svar till dig på mina tidigare ställda frågor till dig ?⬇

Kanske är det något som du undrar över och vill fråga om beträffande de nio [ 9 ] svaren du fått, kanske är det något som du vill opponera dig mot och som du inte tycker är riktigt, i sådant fall är du välkommen att ställa dina frågor till mig och även göra invändningar så skall jag svara dig efter min bästa förmåga.

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Citera
2020-04-29, 22:51
Medlem
Gratis121s avatar
Citat:
Hej @Gratis121

Sett inom den gråa citat-ramen ovan⬆får du nu en resumé och återblick på mina tidigare uppställda frågor till dig samt svaren på dessa⬇

Svar nummer 1: / 👤 M*gnus W*klund's fader 👤 Ku*t E*land Lundb*rg kallades för "DINO" av sina närmaste bekanta och vänner.

Svar nummer 2: / 👤 M*gnus W*klund's äldre syster heter: 👩 Lou*sa S*ndström.

Svar nummer 3: / 👤 M*gnus W*klund hade förutom två stycken mobiltelefoner 📱📱även ett fast hemtelefons-abonnemang i Sollentuna och som då var ☎📞 08 - 47 77 900.

Svar nummer 4: / 👤 M*gnus W*klund som vid det då aktuella tillfället hade en tillfällig flickvän, vilkens namn var 👧 Josef*n Johanss*n.

Svar nummer 5: / 👤 Kaj Engström/Linna hade vid det då aktuella tillfället 2 stycken mobiltelefoner, Kaj Engström/Linna 📱-1:A och
Kaj Engström/Linna 📱-2:B.

Svar nummer 6: / 👤 Kaj Engström/Linna hade vid det då aktuella tillfället tre stycken SIM-kort.

👤📱 070 44 68 ➡ 565
👤📱 070 44 68 ➡ 564
👤📱 070 44 68 ➡ 516

Svar nummer 7: / 👤 Kaj Engström/Linna greps på den då fullständiga adressen⬇

38 West Street Gorseion
Storbritannien
Wales Swansea.

Svare nummer 8: / 👤 M*gnus W*klund har én son 👶🍼🍼🍼

Svar nummer 9: / Den dåvarande Kriminalteknikern vid namn: Caj Enqvist 🔍👤🔎 var Militär-Polis 👮 innan vederbörande blev Kriminaltekniker.

@Gratis121 ... Nu skall det bli mycket intressant att få veta vad du tycker om mina skrivna svar till dig på mina tidigare ställda frågor till dig ?⬇

Kanske är det något som du undrar över och vill fråga om beträffande de nio [ 9 ] svaren du fått, kanske är det något som du vill opponera dig mot och som du inte tycker är riktigt, i sådant fall är du välkommen att ställa dina frågor till mig och även göra invändningar så skall jag svara dig efter min bästa förmåga.

Mvh/
J♎KER
Mannen/

Varför kallade Erland för Dino?

Vem är modern till MV son?
Citera
2020-04-30, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gratis121
Varför kallade Erland för Dino?

Vem är modern till MV son?

Hej @Gratis121

Jag börjar med att svara på din tidigare ställda fråga nummer två [ 2 ] betäffande om 👤 M*gnus W*klund's son⬇

Jag har tidigare deklarerat inom denna Kalamarks-tråden att jag inte kommer att framföra fadern 👤 M*gnus W*klund och denne's sonen's namn, detta sagt med anledning av att 👤 M*gnus W*klund's son inte hade, så som har någonting med Kalamarks-mordet på den tidigare Hemmansägaren Olav Roger Lindberg att göra, samma sak gäller modern till M*gnus W*klund's son och hennes namn.

Svar på fråga nummer ett [ 1 ] gällande 👤 M*gnus W*klund's fader 👤 K*rt Erl*nd Lundb*rg och varför vederbörande kallades och kallas för "DINO"

Antal män som har tilltalsnamnet "DINO" är totalt 1.057 stycken och 17 kvinnor.

I Norrbotten's Län där 👤 K*rt Erl*nd Lundb*rg bor, finns tre [ 3 ] personer som kallas för "DINO"

Namnet "DINO" som 👤 M*gnus W*klund's fader 👤 K*rt Erl*nd Lundb*rg kallas för är ett Italiénskt namn vilket är en diminutiv-form av namn som slutat på ------dino / och betyder blomma, även Afrikanskt namn med betydelsen spjuts-man, det vill säga, att vara expert med spjutet.

Det nästkommande skrivna inlägget kommer att deklarera det bluff-företaget som 👤M*gnus W*klund och 👤 H*kan Abrah*msson satte i gång efter året 2004.

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Senast redigerad av JokerMannen 2020-04-30 kl. 00:35.
Citera
2020-05-02, 08:04
Medlem
Citat:
Hej @Gratis121

Det nästkommande skrivna inlägget kommer att deklarera det bluff-företaget som 👤M*gnus W*klund och 👤 H*kan Abrah*msson satte i gång efter året 2004.

Mvh/
J♎KER
Mannen/

Hej @Gratis121

Inom detta skrivna inlägget deklareras fullständiga uppgifter om det så kallade bluff-företag som 👤 M*gnus W*klund och 👤 H*kan Abrah*msson gjorde gällande efter året 2004.

Det så kallade bluff-företaget hade följande namn:

Abrah*msson & W*klund 👤🏢👤☎📞💻
Säkerhets-Service
Stockholms handelsbolag /

Lovise-Lunds-Vägen 39
165 59 Hässelby /

Det fasta telefon-numret var vid det då aktuella tillfället kopplat direrekt till M*gnus W*klund's egen hemtelefon ☎👤📞 08 - 505 683 25.

H*kan Abrah*msson tog då emot sina samtal via sin fasta hemtelefon ☎👤📞 inom Luleå Stad.

Både M*gnus W*klund och H*kan Abrah*msson tog även emot samtal direkt via sina mobiltelefoner 👤📱➡👤📱

Det så av 👤 M*gnus W*klund och 👤 H*kan Abrah*msson då kallat för Handels-bolag och Kommandit-bolag ... Namn-registrerades för första gången under Torsdagen den 09/03 året 2006 klockan 10:47 enligt förmiddags-tiden.

Det så kallade bluff-företaget aktiverades därefter först 7 dagar senare, vilket då ägde rum under Torsdagen den 16/03 året 2006 klockan 14:22 enligt eftermiddags-tiden.

👤 M*gnus W*klund och 👤 H*kan Abrah*msson hade ingen F-Skattsedel och var inte heller Moms-registrerade, varken H*kan Abrah*msson eller M*gnus W*klund hade några anställda inom sitt bluff-företag.

Enligt 👤 M*gnus W*klund och 👤 H*kan Abrah*msson var ägar-förhållandet Privat Svenskt och utan Koncern och Privat Publikt, det vill säga, ej något Aktie-Bolag.

M*gnus W*klund stod vid det då aktuella tillfället skriven som Bolags-Man, så och även kollegan H*kan Abrah*msson.

M*gnus W*klund's och H*kan Abrah*msson's bluff-företag nedlades samt avregistrerades under Torsdags den 01/02 året 2007.

Bluff-företaget hölls aktivt under en tid av 10 månader samt 15 dagar och till observandum, inte som medlemmen @kurre1910 deklarerat inom sitt tidigare postade inlägg att bluff-företaget skulle ha avregistrerats först efter 12 månaders gången tid, @kurre1910's tidigare postade uppgift är osannafärdig.

Slutligen sagt är och var, att 👤 M*gnus W*klund och 👤 H*kan Abrah*msson lurade till sig genom ett rent bedrägeri en mycket stor summa pengar vilka de sedan delade upp dem emellan utan att ha betalt någon skatt eller gjort några redovisningar.

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Citera
2020-05-04, 10:18
Medlem
Fortsättning från Kalamarks-tråden's sida nummer: 750 / och gällande den dåvarande fasta hemtelefons-aktiviteten ☎👤📞 samt den mobila trafiken 📱👤 /

Onsdagen den 4:e Februari året 2004, tre stycken telefon-uppkopplingar gjordes vid det då aktuella tillfället.

1: / H*kan Abrah*msson uppkopplade ett fast hemtelefon-samtal inom Luleå Stad klockan: 🕖19:00:44 ☎👤📞 och till mottagaren M*gnus W*klund's mobiltelefon nummer 1:A inom Akalla 👤📱-1 /

HA☎👤📞➡~~~~ MW👤📱-1

🕖19:00:44 till klockan: 🕗20:02:07 / samtals-tiden blev / 1 timma och 1 minut samt 23 sekunder.

2: / M*gnus W*klund uppkopplade ett mobilt samtal inom Kista 🌐 👤📱-2 / till mottagar-telefonen H*kan Abrah*msson's mobila enhet 👤📱 inom Luleå Stad klockan: 🕗20:37:34 /

MW🌐 👤📱-2 ➡~~~~ HA👤📱

🕗20:37:34 till klockan: 🕗20:48:46 / samtals-tiden blev / 11 minuter samt 12 sekunder.

3: / M*gnus W*klund uppkopplade ett mobilt samtal 🌐 👤📱-2 / till mottagar-telefonen H*kan Abrah*msson's mobila enhete 👤📱inom Luleå Stad klockan: 🕘21:31:24 /

MW🌐 👤📱-2 ➡~~~~ HA👤📱

🕘21:31:24 till klockan: 🕘21:36:00 / samtals-tiden blev / 4 minuter samt 36 sekunder /

Nästkommande telefonsamtals-uppställningar kommer att deklarera för Torsdagen den 5:e Februari året 2004 samt gällande 22 stycken då gjorda telefon-uppkopplingar /

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Citera
2020-05-11, 12:20
Medlem
De dåvarande aktiva och fasta hemtelefon-samtalen ☎👤📞 samt gällande den mobila trafiken 📱👤 /

Torsdagen den 5:e Februari året 2004 gjordes totalt 22 stycken telefon-uppkopplingar, det var också dagen före❗ som 👤 M*gnus W*klund under kvälls-tiden den 6:e Februari begav sig till bröderna Karl Sune och Olav Roger Lindberg's Hemmansäga för att därstädes av bröderna Lindberg inkassera totalt 80.000 kronor å H*kan Abrah*msson's vägnar.

1: / M*gnus W*klund uppkopplade ett mobilt samtal 👤📱-1 vid platsen Husbybadet till mottagar-telefonen H*kan Abrah*msson's fasta hemtelefon☎👤📞 inom Luleå Stad klockan: 🕛12:28:40 /

MW👤📱-1 ➡ ~~~~~ HA ☎👤📞

🕛12:28:40 till klockan: 🕐13:05:51 / samtals-tiden blev / 37 minuter samt 11 sekunder /

2: / M*gnus W*klund transmitterade ett SMS 👤📱-1 ~~~~~ inom Akalla till H*kan Abrah*msson's mobila enhete 👤📱inom Luleå Stad klockan: 🕐13:20:46 /

3: / M*gnus W*klund transmitterade ytterligare ett nytt SMS 👤📱-1 ~~~~~ inom Akalla till mottagaren H*kan Abrah*msson's mobila enhete inom Luleå Stad klockan: 🕐13:20:49/

4: / H*kan Abrah*msson kopplade upp ett fast hemtelefon-samtal ☎👤📞 inom Luleå Stad till mottagen M*gnus W*klund's mobiltelefon nummer 👤📱-1 inom Akalla klockan: 🕐13:22:39 /

HA ☎👤📞 ➡ ~~~~~ MW 👤📱-1

🕐13:22:39 till klockan: 🕐13:28:59 / samtals-tiden blev / 6 minuter samt 20 sekunder /

5: / H*kan Abrah*msson uppkopplade ett fast hemtelefon-samtal inom Luleå Stad till mottagen M*gnus W*klund's mobila enhet nummer 👤📱-1 inom Akalla klockan: 🕐13:29:31 /

HA ☎👤📞 ➡ ~~~~~ MW 👤📱-1

🕐13:29:31 till klockan: 13:29:54 / uppkopplings-tiden blev / 23 sekunder /

6: / H*kan Abrah*msson uppkopplade ett fast hemtelefon-samtal ☎👤📞 inom Luleå Stad till mottagaren M*gnus W*klund's mobila enhet nummer 👤📱-1 inom Akalla klockan: 🕒15:52:45 /

HA ☎👤📞 ➡ ~~~~~ MW 👤📱-1

🕒15:52:45 till klockan: 🕓16:33:07 / samtals-tiden blev / 40 minuter samt 22 sekunder/

Enligt ovan skrivet har 6 uppställningar deklarerats gällande för Torsdagen den 5:e Februari året 2004 av totalt 22 stycken.

Fortsatta dåvarande telefon-uppkopplings-uppställningar för Torsdagen den 5:e Februari året 2004, följer med nästkommande inlägg.

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Senast redigerad av JokerMannen 2020-05-11 kl. 12:25.
Citera
2020-05-12, 16:43
Medlem
Fortsättning följer från föregående inlägg gällande den dåvarande fasta hemtelefons-aktiviteten ☎👤📞 samt den mobila trafiken 📱👤 för Torsdagen den 5:e Februari året 2004.

7: / M*gnus W*klund kopplade upp ett mobilt samtal inom Akalla 👤📱-1 till mottagar-telefonen H*kan Abrah*msson's fasta hemtelefon ☎👤📞 inom Luleå Stad klockan: 🕓16:40:35/

MW 👤📱 -1 ➡ ~~~~~ HA ☎👤📞

🕓16:40:35 till klockan: 🕔17:08:38 / samtals-tiden blev / 28 minuter samt 3 sekunder/

8: / H*kan Abrah*msson kopplade upp ett fast hemtelefons-samtal ☎👤📞 inom Luleå Stad till mottagaren M*gnus W*klund's mobila enhet nummer 👤📱-1 inom Akalla klockan: 🕔17:14:10/

HA ☎👤📞 ➡ ~~~~~ MW 👤📱-1

🕔17:14:10 till klockan: 🕔17:16:16 / samtals-tiden blev / 2 minuter samt 6 sekunder/

9: / H*kan Abrah*msson kopplade upp ett fast hemtelefons-samtal ☎👤📞 inom Luleå Stad till mottagaren M*gnus W*klund's mobila enhet nummer 👤📱-1 inom Akalla klockan: 🕔17:45:24/

HA ☎👤📞 ➡ ~~~~~ MW 👤📱-1

🕔17:45:24 till klockan: 🕔17:45:38 / uppkopplings-tiden blev / 14 sekunder/

10: / H*kan Abrah*msson kopplade upp ett fast hemtelefons-samtal ☎👤📞 inom Luleå Stad klockan: 🕕18:08:27 och till mottagaren M*gnus W*klund's mobiltelefon nummer 👤📱-1 inom Akalla/

HA ☎👤📞 ➡ ~~~~~ MW 👤📱-1

🕕18:08:27 till klockan: 🕖19:24:25 / samtals-tiden blev / 1 timma och 15 minuter samt 58 sekunder/

11: / H*kan Abrah*msson kopplade upp ett fast hemtelefons-samtal ☎👤📞 inom Luleå Stad klockan: 🕖19:24:38 och till mottagar-telefonen M*gnus W*klund's mobila enhet 👤📱-1 inom Akalla/

HA ☎👤📞 ➡ ~~~~~ MW 👤📱-1

🕖19:24:38 till klockan: 🕖19:30:54 / samtals-tiden blev / 6 minuter samt 16 sekunder/

Enligt ovan skrivet har hitintills 11 stycken dåvarande telefon-uppkopplingar deklarerats av 22 stycken för Torsdagen den 5:e Februari året 2004.

Fortsatta telefon-uppställningar följer med nästkommande skrivna inlägg ➡

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Citera
2020-05-13, 15:04
Medlem
Fortsättning följer med vidare telefon-uppkopplings-uppställningar gällande den dåvarande fasta hemtelefons-aktiviteten ☎👤📞 samt den mobila trafiken 📱👤 för Torsdagen den 5:e Februari året 2004/

12: / M*gnus W*klund uppkopplade ett mobilt samtal inom Akalla 👤📱-1 till den fasta mottagar-telefonen Karl Sune Lindberg Kalamark 30/Roknäs ☎👤📞 klockan: 🕖19:32:02 /

MW 👤📱-1 ➡ ~~~ ~~~ ~~~ Karl Sune Lindberg ☎👤📞

🕖19:32:02 till klockan: 🕖19:32:41 / uppkopplings-tiden blev / 39 sekunder /

13: / M*gnus W*klund uppkopplade strax därefter ett mobilt samtal 👤📱-1 inom Akalla till mottagaren H*kan Abrah*msson's mobila enhet 👤📱 inom Luleå Stad klockan: 🕖19:33:23 /

MW 👤📱-1 ➡ ~~~~~~ HA 👤📱

🕖19:33:23 till klockan: 🕖19:36:27 / samtals-tiden blev / 3 minuter samt 4 sekunder /

14: / Stax därefter uppkopplade H*kan Abrah*msson ett fast hemtelefon-samtal inom Luleå Stad ☎👤📞 till mottagar-telefonen M*gnus W*klund's mobiltelefon nummer-1A inom Akalla 👤📱-1 klockan: 🕖19:38:48 /

HA ☎👤📞 ➡ ~~~~~~ MW 👤📱-1

🕖19:38:48 till klockan: 🕗20:00:31 / samtals-tiden blev / 21 minuter samt 43 sekunder /

15: / Strax därefter uppkopplade M*gnus W*klund ett mobilt samtal inom Akalla 👤📱-1 till den fasta mottagar-telefonen Karl Sune Lindberg Kalamark 30/Roknäs ☎👤📞 klockan: 🕗20:01:36 /

MW 👤📱-1 ➡ ~~~ ~~~ ~~~ Karl Sune Lindberg 👤☎📞

🕗20:01:36 till klockan: 🕘21:02:05 / samtals-tiden blev / 1 timma och 0 minuter samt 29 sekunder /

16: / Strax därefter uppkopplade H*kan Abrah*msson ett mobilt samtal inom Luleå Stad 👤📱 till mottagar-telefonen M*gnus W*klund's mobila enhet 👤📱-1 inom Akalla klockan: 🕘21:03:09 /

HA 👤📱➡ ~~~~~~ MW 👤📱-1

🕘21:03:09 till klockan: 🕘21:03:28 / uppkopplings-tiden blev / 19 sekunder/

17: / Ett kort ögonblick därefter uppkopplade H*kan Abrah*msson istället från sin fasta hemtelefon ☎👤📞 inom Luleå Stad till mottagaren M*gnus W*klund's mobila enhet inom Akalla 👤📱-1 klockan: 🕘21:03:48 /

HA ☎👤📞 ➡ ~~~~~~ MW 👤📱-1

🕘21:03:48 till klockan: 🕘21:40:15 / samtals-tiden blev / 36 minuter samt 27 sekunder /

Enligt ovan har nu 17 dåvarande telefon-uppkopplingar deklarerats av 22 stycken för Torsdagen den 5:e Februari året 2004, inom nästkommande inlägg uppställes de resterande 5 stycken då gjorda telefon-uppkopplingarna.

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Senast redigerad av JokerMannen 2020-05-13 kl. 15:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in