2020-05-08, 09:51
Medlem
Magictrixs avatar
Hon skriver att ikväll ska hon ha ett party så dottern glömmer att hon inte är i Spanien... Vore kul att se hur nykter Anna är eftersom hon inte dricker längre...
Citera
2020-05-08, 10:13
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon skriver att ikväll ska hon ha ett party så dottern glömmer att hon inte är i Spanien... Vore kul att se hur nykter Anna är eftersom hon inte dricker längre...
Kommer ju bli helt crazy ju, de har ju precis fått en nya högtalare som kommer förgylla deras fester.
Citera
2020-05-08, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Kommer ju bli helt crazy ju, de har ju precis fått en nya högtalare som kommer förgylla deras fester.

Vi vet Vem som ändå kommer stå i centrum idag, som alla andra dagar...
Citera
2020-05-08, 12:06
Medlem
Partykungen är en klockren samarbetspartner för Tunnan. En massa billigt trams använd skiten en gång och kasta eller stoppa undan.
Citera
2020-05-08, 12:31
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Ja, jag kan föreställa mig att den stackars ungen måste tänka varje dag på det faktum att hon inte befinner sig i Spanien, utan måste vara hemma i dår-herrgården...
Men vilken tur att Anna är en sån god mor som vill hjälpa henne att inte längta bort!

Givetvis kommer det jävla trollet att vara berusad. Jag hoppas innerligt att Robejjto kommer bli det också, så även han får glömma och fly från tillvaron en liten stund...
Får snoppviftaren lite innanför den magra bröstkorgen kanske han också glömmer sig och visar upp sitt attribut.
Feta Flisan kommer säkert delta också, hon verkar ju så mycket starkare nu när hon "får återhämta" sig från sitt trauma, hon har säkert bistått med att laga den Goda Maten - recept tack!

Måtte Anna livesända detta spektakel.
Citera
2020-05-08, 12:32
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style

Gissa vem som kommer att sjunga live inför födelsedagsbarnet...
Citera
2020-05-08, 12:44
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Vi vet Vem som ändå kommer stå i centrum idag, som alla andra dagar...
Ja annars kommer de bli ett jävla gråtande på det stackars barnet egna födelsedag.
Citera
2020-05-08, 12:45
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Gissa vem som kommer att sjunga live inför födelsedagsbarnet...
Jag undra om det kan vara självaste Anna Book?
Citera
2020-05-08, 13:34
Medlem
Lyssna på senaste avsnittet av podden Freakshow!
Ca 5-10 min in i avsnittet tar dom upp olika kändisbråk. A.B kommer upp o hon får några kängor.........
Citera
2020-05-08, 14:35
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Felicia har lagat mat igen och Mamma Anna är eld och lågor.

https://www.instagram.com/p/B_2vSIWFIv8/?hl=sv

Verkar som om Märsta-fettot går in för att lansera Mini-fetman som familjens nya matlagerska. Hon hoppas säkert på att nån ska uppmärksamma detta och anställa Fett-Flisan som kock. Kan man visa på att man har ett ordentligt arbete ser det ju bra ut inför rättegången.

Anna ska också vara med på Fångarna på Fortet på lördag! Hon utlovar KAMP och SPÄNNING!
Det blir en helkväll...

https://www.instagram.com/p/B_4WIe6lxPI/?hl=sv
Citera
2020-05-08, 15:16
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Förresten... Anna Book, din förbannade trollpacka! Du läser ju här, så här ska du få en utmaning!
Jag är en av dem som "berömt" din feta dotters matlagning på din instagram. Jag har naturligtvis ljugit och fjäskat för dig hela tiden, och du har gått på det. Tror du att du klarar av att gissa vilket konto som är mitt och blocka mig?

Om du lyckas lovar jag att tala om det här. Men det räknas naturligtvis inte om du blockar ALLA som berömt din tjuvaktiga unge.

Kom igen nu, ditt härke. Jag sätter mitt konto på spel här!
"Ingen minns en fegis", eller hur? Du ser ut som en jävla korvstoppning på den bilden för övrigt.
Citera
2020-05-08, 16:04
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Anna ska också vara med på Fångarna på Fortet på lördag! Hon utlovar KAMP och SPÄNNING!
Det blir en helkväll...
Antar att de kommer bli gråt efter varje tävling hon inte klarar. Så får de stackars pogramm ledarna försöka trösta henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in