2020-04-09, 15:03
Medlem
link71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Har dragit i mig opiater (80mg oxycontin) i samband med MDMA och jag upplevde att oxyn tog över lite för mycket, effekten av MDMAt blev lite dämpad. Så om du kan undvika att ta fler oxy så hade det varit bra. Som vanligt iakttag försiktighet om du ska blanda uppåt och neråt, det sliter hårt på kroppen.

Tack för svaret min herre för svaret!
Kan jag dra lite koks innan jag käkar min E ? Kanske blir bättre combo än oxy. Kan jag väl ta imorgon Brukade mycket ladd för något år sedan. Eva brukade jag bara ta ibland. Älskar o candyflippa ^^. Men har haft uppehåll i ett år utan droger o alkohol.hade inte tänkt att fortsätta . Måste sköta mitt jobb men som sagt Sjukskriven
Senast redigerad av link71 2020-04-09 kl. 15:26.
Citera
2020-04-10, 15:39
Medlem
Thraxxs avatar
Subutex För Att Komma Ner På Metamfetamin?

Blev bjuden på vad jag uppfattade det som (Speed) Tjack/Amfetamin men fick senare veta jag dragit 2 linor i varje borre Metamfetamin. Vanligt Amfetamin kan ja hantera och komma ner på och ha kontroll över men detta var ta mig fan way too much!

Varit vaken cirka 30+ timmar och är fortfarande speedad och har fått tics och har ingen benzo tillgänglig, jag har dock (Subutex) men har aldrig tagit Subutex med uppåt eller använt det någonsin för att komma ner på någonting. Annars har jag Diezepam som räcker mer än väl för att varva ner.

Så min fråga för börjar bli trött på känna mig på högvarv såhär länge alltså, om det är lugnt om jag kan ta lite Subutex för att komma ner på jorden igen? Var ett tag sen jag tog Sub så toleransen är lika med 0 nu garanterat. Så är det lugnt några tips? Vill bara komma ner och börjar bli desperat.
Citera
2020-04-11, 13:30
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Någon med info om kombinationen Lyr+Tram? Försökt leta i tråden men svårt att hitta. Typ 300 mg lyr + 200 mg tram...
Citera
2020-04-11, 20:23
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Någon med info om kombinationen Lyr+Tram? Försökt leta i tråden men svårt att hitta. Typ 300 mg lyr + 200 mg tram...

Kombinationen opioider/antiepileptika är vanlig inom vården och varken 300 mg Lyrica eller 200 mg tramadol är speciellt höga doser. 200 mg tram lite väl mycket men inget en ung frisk människa inte tål.
Citera
2020-04-12, 06:03
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Kombinationen opioider/antiepileptika är vanlig inom vården och varken 300 mg Lyrica eller 200 mg tramadol är speciellt höga doser. 200 mg tram lite väl mycket men inget en ung frisk människa inte tål.

Kalas, tack för svaret! Tyvärr var leverantörskedjan lite stökig denna helgen så det fick bli annat istället.
Citera
2020-04-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Lyrica + tram är en riktigt skön kombo. Det ska absolut inte vara något problem att mixa dem.
Citera
2020-04-12, 15:04
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DESMYLGBG
Lyrica + tram är en riktigt skön kombo. Det ska absolut inte vara något problem att mixa dem.
förutom den massiva kramprisken då eller?
Citera
2020-04-12, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
Massiv är väll att ta i....dessutom finns risken för kramp även om substanserna brukas var för sig. Men jag utgår från att personen som frågade var införstådd i att man kan få kramp om man käkar för mycket tram eller lyrica.
Citera
2020-04-12, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420

Exakt! Här har vi en som kan sina saker. Blir lite förbannad på de andra som svarat, varför ska okunniga svara på såna här seriösa frågor och göra det livsfarligt för andra!
Citera
2020-04-13, 19:02
Medlem
.a6thmfsins avatar
Tjo vakat 1dygn och tänkt ta 0.5-1g shrooms börjar bli lite sömnig så tänkt ta en lina amf före (kring85%) vad blir effekten? Även tagit ca 10st rivotrill under förra kvällen/natten.
Citera
2020-04-13, 19:14
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .a6thmfsin
Tjo vakat 1dygn och tänkt ta 0.5-1g shrooms börjar bli lite sömnig så tänkt ta en lina amf före (kring85%) vad blir effekten? Även tagit ca 10st rivotrill under förra kvällen/natten.

Du kommer inte dö av det men hade jag umgåtts med dig irl hade jag sagt till dig att gå och lägga dig innan du knarkat ännu mer

Jag undrar för övrigt hur kombinationen Tramadol och Imovane fungerar ihop? Käkar cirka 1000mg tram om dagen och har haft svårt att sova på senaste tiden så köpte några Zopiklon(Imovane).

Är det bara att käka en trots hög dos tramadol eller skall jag skita i det och spara dom tills det är dags att komma ner?
Citera
2020-04-13, 19:40
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Du kommer inte dö av det men hade jag umgåtts med dig irl hade jag sagt till dig att gå och lägga dig innan du knarkat ännu mer

Jag undrar för övrigt hur kombinationen Tramadol och Imovane fungerar ihop? Käkar cirka 1000mg tram om dagen och har haft svårt att sova på senaste tiden så köpte några Zopiklon(Imovane).

Är det bara att käka en trots hög dos tramadol eller skall jag skita i det och spara dom tills det är dags att komma ner?

Förstås men undrar över effekten glömde nämna tog även en tram 150mg igår om spelar roll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in