2020-03-29, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
vad är det som är lockande med att en oattraktiv tjock 40+ thaidam drar i snabeln? det är den bilden jag får i mitt huvud när jag tänker på thaimassage, har jag fel, är det en snygg 20 årig thailändska med silisar kan jag fatta men verkar ju som att det framförallt är gamla tjockisar.
De salonger med enbart bastanta damer är de salonger du ska gå till om du vill få en bra massage. Annonserar de med 20-åringar på bild så är det i 9/10 fall en bordell.
Jag dömer ingen, har själv nyttjat båda sorterna och anser att prostitution borde vara lagligt. Sista gången jag gick på den senare varianten av salong fick jag en skitsnygg 25-åring som satte på sig fishnets och gogo-dansade för mig innan vi satte igång...
Citera
2020-03-29, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
vad är det som är lockande med att en oattraktiv tjock 40+ thaidam drar i snabeln? det är den bilden jag får i mitt huvud när jag tänker på thaimassage, har jag fel, är det en snygg 20 årig thailändska med silisar kan jag fatta men verkar ju som att det framförallt är gamla tjockisar.
Alltså, mellantinget är bäst, de yngre/allra snyggaste är oftast dyrare/mycket sämre (både vad gäller massagen och extratjänsterna), bäst är 35-45 åringar, oftast hyfsat fräscha och riktigt duktiga på "hantverket"..... för mig funkar också en för sin ålder fräsch 50-55 åringen, men jag fattar att yngre killar inte går igång på det..
Citera
2020-03-31, 13:17
Medlem
Är det nån som lämnat in kvitton på thaimassage till arbetsgivaren som Friskvårdsbidrag. Enligt skatteverket är det helt avdragsgillt med massage. Givetvis bara den officiella delen med kvitto

Nu är det inte alla som vet att 90% av all thaimassage är sexköp, eller försök till sexköp så de kanske tror att det är vanlig massage. De finns också en del fördomar som menar att det inte ens finns massage utan bara bordellverksamhet.

Ska man skippa salonger som heter "Happy End Thaimassage" eller liknande och välja en salong som heter något mer neutral som "Bergshamra Massageterapi".
Citera
2020-03-31, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Är det nån som lämnat in kvitton på thaimassage till arbetsgivaren som Friskvårdsbidrag. Enligt skatteverket är det helt avdragsgillt med massage. Givetvis bara den officiella delen med kvitto

Nu är det inte alla som vet att 90% av all thaimassage är sexköp, eller försök till sexköp så de kanske tror att det är vanlig massage. De finns också en del fördomar som menar att det inte ens finns massage utan bara bordellverksamhet.

Ska man skippa salonger som heter "Happy End Thaimassage" eller liknande och välja en salong som heter något mer neutral som "Bergshamra Massageterapi".

Jag tycker gott du kan dra av för friskvård men var försiktig nu i dessa coronatider. I Stockholm är sjukdomen utbredd och många massöser har varit iväg i årsskiftet och träffat många nya kunder och vänner utomlands. Varje massös är en potentiell superspridare.
Citera
2020-03-31, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akelund
Jag tycker gott du kan dra av för friskvård men var försiktig nu i dessa coronatider. I Stockholm är sjukdomen utbredd och många massöser har varit iväg i årsskiftet och träffat många nya kunder och vänner utomlands. Varje massös är en potentiell superspridare.

Det har nog mer med att rika Stockholmare kommit tillbaka till stan efter en vecka i Italien och smittat de små töserna. De som var i thailand har varit kom tillbaka för nån månad sen så de har antingen redan haft det eller inte fått det.

Sen träffar de bara 2-4 gubbar per dag vilket är mycket färre än kassörskan på Ica, frisören eller säljaren på Bauhaus som möter 20 personer varje dag. Man smittar inom 1,5 meters radie så massage är inte värre än frisören.
Citera
2020-03-31, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Det har nog mer med att rika Stockholmare kommit tillbaka till stan efter en vecka i Italien och smittat de små töserna. De som var i thailand har varit kom tillbaka för nån månad sen så de har antingen redan haft det eller inte fått det.

Sen träffar de bara 2-4 gubbar per dag vilket är mycket färre än kassörskan på Ica, frisören eller säljaren på Bauhaus som möter 20 personer varje dag. Man smittar inom 1,5 meters radie så massage är inte värre än frisören.

Kan bara instämma. Föregående talare är ute o cyklar.
Citera
2020-04-01, 01:02
Medlem
Swedish Stars avatar
Är det bara min vän som oroar sig över att samtliga massageställen nu Kommer er att gå i graven?
Citera
2020-04-01, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Kan bara instämma. Föregående talare är ute o cyklar.

Det är inte läge att chansa. Jag har exempel från verkliga livet där man tagit "behandling" och blivit sjuk därefter. I Stockholm ska man vara försiktig. Tänk på din omgivning.
Citera
2020-04-02, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akelund
Det är inte läge att chansa. Jag har exempel från verkliga livet där man tagit "behandling" och blivit sjuk därefter. I Stockholm ska man vara försiktig. Tänk på din omgivning.

Det är det jag gör, besöker samma massös och låter bli att åka kollektivt. Tror däremot att risken är större på andra platser i samhället än i en salong. Olyckligt att du blivit sjuk efter behandling.
Citera
2020-04-10, 10:06
Medlem
Hur ska man tolka recensionerna på tmg?

Försöker se ett mönster men allt ser ut som nonsens för mig...
Citera
2020-04-10, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tengill
Hur ska man tolka recensionerna på tmg?

Försöker se ett mönster men allt ser ut som nonsens för mig...

Tolka de som en kul läsning som inte kommer ge dig adressen utan bara lite stimulans att göra dina egna besök. Kom ihåg att hälften dessutom är feberdrömmar snarare än riktiga besök. Och av de som återstår är minst hälften så dåligt skrivna att de inte är värda läsningen.
Citera
2020-04-10, 14:36
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Tolka de som en kul läsning som inte kommer ge dig adressen utan bara lite stimulans att göra dina egna besök. Kom ihåg att hälften dessutom är feberdrömmar snarare än riktiga besök. Och av de som återstår är minst hälften så dåligt skrivna att de inte är värda läsningen.
Blandar du inte ihop tmg och fb nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in