2020-10-11, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Knulla? Jag vill ha massage.
Då kan du gå till salongen fattar inte varför det skulle vara så svårt för dig inte olagligt, möjligt någon skvaller tjäring som kommer att moralisera
Citera
2020-10-15, 23:44
Medlem
Massagebänkar eller madrass på golvet, vilket tycker ni är bäst?

Jag tycker att bänk med hål för ansiktet är bekvämt när man tar en längre massage.
Madrass på golvet är ju mysigare för det blir mer närkontakt men jag får ont i nacken av att ligga med huvudet åt sidan för länge.
Nån som har samma problem?
Citera
2020-10-16, 08:12
Medlem
Finns det något bra ställe runt klippan Åstorp Örkelljunga?
Citera
2020-10-16, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XIV719
Massagebänkar eller madrass på golvet, vilket tycker ni är bäst?

Jag tycker att bänk med hål för ansiktet är bekvämt när man tar en längre massage.
Madrass på golvet är ju mysigare för det blir mer närkontakt men jag får ont i nacken av att ligga med huvudet åt sidan för länge.
Nån som har samma problem?

Hade samma problem med nacken som du förut men ju fler massage tillfällen desto bättre blev det 😁
Citera
2020-10-17, 00:12
Medlem
Ja det är väl det som massagen är tänkt till från början!
Får gå dit oftare och bli uppmjukad.
Citera
2020-10-18, 22:05
Medlem
DrDoaks avatar
Jag var på thaimassage idag. Först träffar jag en liten tjej i receptionen som visar mig in i ett rum och säger "ta av dig allting... eh jag menar allt utom underkläderna!" och jag skrattar lite. Sen går hon iväg en stund. Efter en stund kommer hon och börjar massagen som totalt ska vara en timme. Efter ungefär halva massagen efter att jag har legat på mage är klar, så går hon iväg och lämnar mig ifred medan jag ligger på rygg och väntar på andra sidan. I början trycker hon lite på insidan av låren och rör sig mot ljumskarna, utan att jag får stånd (jag var bara där för ryggproblemen). Sen när hon kommer tillbaka så fortsätter det tills hon är klar. I och med att jag har ont i rygg och annat på grund av mycket skrivbordsarbete så vill jag ha en massage som gör kroppen mjukare, och tjejen är riktigt hårdhänt men jag tror att det är bra för mig.

Det jag undrar är varför går tjejerna iväg ett par gånger mitt i allt? Är det för att de vill att man ska näcka? I så fall kan de väl bara fråga om man vill ha något istället för att gå iväg och vänta på att man ska näcka själv? Jag såg en nyckel som man kunde låsa dörren inifrån med så jag gissar att det finns en anledning till det.

Att tjejerna går iväg medan man väntar på dem har hänt mig flera gånger även om jag inte är där jätteofta.
Citera
2020-10-20, 07:26
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDoak
Jag var på thaimassage idag. Först träffar jag en liten tjej i receptionen som visar mig in i ett rum och säger "ta av dig allting... eh jag menar allt utom underkläderna!" och jag skrattar lite. Sen går hon iväg en stund. Efter en stund kommer hon och börjar massagen som totalt ska vara en timme. Efter ungefär halva massagen efter att jag har legat på mage är klar, så går hon iväg och lämnar mig ifred medan jag ligger på rygg och väntar på andra sidan. I början trycker hon lite på insidan av låren och rör sig mot ljumskarna, utan att jag får stånd (jag var bara där för ryggproblemen). Sen när hon kommer tillbaka så fortsätter det tills hon är klar. I och med att jag har ont i rygg och annat på grund av mycket skrivbordsarbete så vill jag ha en massage som gör kroppen mjukare, och tjejen är riktigt hårdhänt men jag tror att det är bra för mig.

Det jag undrar är varför går tjejerna iväg ett par gånger mitt i allt? Är det för att de vill att man ska näcka? I så fall kan de väl bara fråga om man vill ha något istället för att gå iväg och vänta på att man ska näcka själv? Jag såg en nyckel som man kunde låsa dörren inifrån med så jag gissar att det finns en anledning till det.

Att tjejerna går iväg medan man väntar på dem har hänt mig flera gånger även om jag inte är där jätteofta.
Känner till att en del går ut till mobilen och besvarar mejl ( Privatdejting med favoriter). Det är iaf. bättre än att dom har mobilen med sej under massagen. Att kunna låsa dörren är väl tryggt, jag menar då hinner man ju"Nollställa om tant/farbror blå skulle råka Knacka på.
Senast redigerad av Frozenpill 2020-10-20 kl. 07:38.
Citera
2020-10-23, 08:31
Medlem
Denna fråga har säkert varit uppe tidigare men detta är en lååååång tråd som spänner över lång tid så jag tar upp den igen isf 😊
Hur är det med ladyboys som erbjuder FS ute på salongerna? Är det vanligt?
Citera
2020-10-23, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonur
Denna fråga har säkert varit uppe tidigare men detta är en lååååång tråd som spänner över lång tid så jag tar upp den igen isf 😊

Jag har varit på ganska många salonger men inte stött på några ladyboys vad jag vet.
Men vet att det finns förstås, har varit sugen på att testa en.

Tror inte det är vanligt och att hitta en som erbjuder FS är än mindre vanligt.
Men finns säkert.
Citera
2020-10-23, 16:58
Medlem
Nu har jag varit på tre olika salonger i Linköping, utan att något hände. I Diverse städer runt om i landet så kommer frågan om "extra" redan efter en kvart. Här när man vänder sig på rygg efter halva massagen och pitten leker högvakt så händer ingenting? Blir tokig på denna stad. USCH.

Hoppar snart fan på tåget för att ta mig till stockholms södra stadsdel.

#kränktman
Citera
2020-10-23, 18:17
Medlem
Det är säkert olika i olika städer. I Malmö finns det av och till några salonger med ladyboys. Och precis som med alla andra så handlar det om pengar ibland och om personkemi ibland när de erbjuder extra.
Citera
2020-10-23, 19:28
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonur
Fanns en i min hemstad. Men man kom inte in i den konstgjorda fittan utan man fick köra mellan läpparna i ett naket B2b. rätt så billigt iosf. Har inte sett till hen finns nog inte kvar i stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in