2020-03-26, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Hur ser det ut drute, r det stngda salonger och massa rabbatter eller sitter alla i en soffa med telefonen och vntar p kunder.

Gr man till sina favoriter s har man ju redan frhandlat fram ett bra pris fr en bra tjnst, knns taskigt att pruta ytterligare nr man har en bra kombo av tjnst/pris.

Kanske ska ut och hitta nn ny favorit som man kan stta en lg prisstandard nu som man sen behller nr allt blir som vanligt i maj?

Eller s kan man betala ngot xtra, nu nr dom har det krvt.
Citera
2020-03-26, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Hur ser det ut drute, r det stngda salonger och massa rabbatter eller sitter alla i en soffa med telefonen och vntar p kunder.

Gr man till sina favoriter s har man ju redan frhandlat fram ett bra pris fr en bra tjnst, knns taskigt att pruta ytterligare nr man har en bra kombo av tjnst/pris.

Kanske ska ut och hitta nn ny favorit som man kan stta en lg prisstandard nu som man sen behller nr allt blir som vanligt i maj?

Det r vldigt olika, ett par salonger har stngt som jag knner till. De med lite snyggare tjejer har faktiskt bra med kunder. Det va till och med fullt nr jag kom p drop in.
Citera
2020-03-26, 21:58
Medlem
Tycker att salongerna har hjt priserna numera mer salonger som ligger p 500 n de som ligger p 400. De flesta ligger p 450 kr. Gller i Gteborg. Hur ser det ut i Stockholm och ndra stder?
Citera
2020-03-27, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swip
Tycker att salongerna har hjt priserna numera mer salonger som ligger p 500 n de som ligger p 400. De flesta ligger p 450 kr. Gller i Gteborg. Hur ser det ut i Stockholm och ndra stder?

Hr i Uppsala r de flesta mellan 400-500sek fr en timme..kanske har gtt upp 50-100 sek senaste 3-4 r
Citera
2020-03-27, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Av respekt brukar jag lgga handduken ver baken nr jag kltt om. Hur gr ni andra? Har ni mrkt ngon skillnad p hur de bemter er? Positivt, negativt, snabbare till frga, etc.

Brukar aldrig har handduken faktist. Vet ej varfr men det blev s. Har aldrig mrkt att de tycker det r jobbig. Frgan kommer oftast nr jag har vnd mig och de redan har brjat 😬
Citera
2020-03-28, 11:31
Medlem
Citat:
Bara ta en titt i tmg. Jag brukar ska p happy end. Upps menar happy hour sklart🤫. D fr man fram dagpriset. Tyvrr r det mnga som glmt bort att dom har happy hour.
Citera
2020-03-28, 11:38
Medlem
Citat:

Har ocks noterat att mnga salonger i Gteborg numera tar 500 kr/timmen.
Men mnga salonger i Stockholm tar 400 kr s det r aningen billigare i den strre staden enl mig.

Priserna p extratjnsterna r tmligen lika. Mjligtvis liite lgre i Gteborg.
Citera
2020-03-28, 11:42
Medlem
Aprop priser.
Salongerna kan inte g srskilt bra i coronatider.
r den ngon av herrarna som har mrkt ngon prisnedgng p bde den lagliga delen och den mindre lagliga delen?
Sjlv har jag inte varit ute i djungeln p ett tag och vad jag kan se s r det ingen prisnedgng p tmg. En salong annonserar dock med friska tjejer som inte rest.
Citera
2020-03-28, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Aprop priser.
r den ngon av herrarna som har mrkt ngon prisnedgng p bde den lagliga delen och den mindre lagliga delen?
Sjlv har jag inte varit ute i djungeln p ett tag och vad jag kan se s r det ingen prisnedgng p tmg. En salong annonserar dock med friska tjejer som inte rest.

Nej de flesta salonger borde g uruselt i dessa Coronatider.
r sjlv sugen p lite massage men det fr vnta lite tills man ser hur det blir.

Thailndarna tnker ibland lite olikt oss s mycket mjligt de hjer priserna i stllet.
Borde vara logiskt att snka tycker jag men inte sker p att de tnker s.
Citera
2020-03-29, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Aprop priser.

Ingen pris nedgng, lite frre kunder dock.
Citera
2020-03-29, 11:42
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allei44
Alla frstr vl att kpt sex inte r sex med samtycke? Man betalar fr att f gra nt personen inte vill. Om det var frivilligt skulle det ven ske om man tog bort den ekonomiska ersttningen. Hur knner ni infr att ligga med nn som inte vill och som garanterat tycker det r skitckligt? Och hur knner ni infr att man utnyttjar en persons svaga situation att beg vergrepp? Sex utan samtycke r ju vergrepp och den som utfr det r en sexualfrbrytare. Samma kluster som vldtktsmn och pedofiler. Dessutom handlar man med mnniskor och stdjer mnniskohandlarna. De som tror de gr en sjysst grning genom att betala ngon som behver pengar vet ju att en sjysst grning r att hjlpa utan att beg vergreppet...
Det gller inte bara sex. Ingen rrmokare vill frivilligt komma hem och rensa ett stopp i dit avlopp. Han skulle inte komma om man tog bort den ekonomiska ersttningen.r det ett vergrepp att anlita en rrmokare? Hur r det med alla andra serviceyrken?
Citera
2020-03-29, 17:23
Medlem
vad r det som r lockande med att en oattraktiv tjock 40+ thaidam drar i snabeln? det r den bilden jag fr i mitt huvud nr jag tnker p thaimassage, har jag fel, r det en snygg 20 rig thailndska med silisar kan jag fatta men verkar ju som att det framfrallt r gamla tjockisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in