2020-03-26, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Hur ser det ut därute, är det stängda salonger och massa rabbatter eller sitter alla i en soffa med telefonen och väntar på kunder.

Går man till sina favoriter så har man ju redan förhandlat fram ett bra pris för en bra tjänst, känns taskigt att pruta ytterligare när man har en bra kombo av tjänst/pris.

Kanske ska ut och hitta nån ny favorit som man kan sätta en låg prisstandard nu som man sen behåller när allt blir som vanligt i maj?

Eller så kan man betala något xtra, nu när dom har det kärvt.
Citera
2020-03-26, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Hur ser det ut därute, är det stängda salonger och massa rabbatter eller sitter alla i en soffa med telefonen och väntar på kunder.

Går man till sina favoriter så har man ju redan förhandlat fram ett bra pris för en bra tjänst, känns taskigt att pruta ytterligare när man har en bra kombo av tjänst/pris.

Kanske ska ut och hitta nån ny favorit som man kan sätta en låg prisstandard nu som man sen behåller när allt blir som vanligt i maj?

Det är väldigt olika, ett par salonger har stängt som jag känner till. De med lite snyggare tjejer har faktiskt bra med kunder. Det va till och med fullt när jag kom på drop in.
Citera
2020-03-26, 21:58
Medlem
Tycker att salongerna har höjt priserna numera mer salonger som ligger på 500 än de som ligger på 400. De flesta ligger på 450 kr. Gäller i Göteborg. Hur ser det ut i Stockholm och ändra städer?
Citera
2020-03-27, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swip
Tycker att salongerna har höjt priserna numera mer salonger som ligger på 500 än de som ligger på 400. De flesta ligger på 450 kr. Gäller i Göteborg. Hur ser det ut i Stockholm och ändra städer?

Här i Uppsala är de flesta mellan 400-500sek för en timme..kanske har gått upp 50-100 sek senaste 3-4 år
Citera
2020-03-27, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Av respekt brukar jag lägga handduken över baken när jag klätt om. Hur gör ni andra? Har ni märkt någon skillnad på hur de bemöter er? Positivt, negativt, snabbare till fråga, etc.

Brukar aldrig har handduken faktist. Vet ej varför men det blev så. Har aldrig märkt att de tycker det är jobbig. Frågan kommer oftast när jag har vänd mig och de redan har börjat 😬
Citera
2020-03-28, 11:31
Medlem
Citat:
Bara ta en titt i tmg. Jag brukar söka på happy end. Upps menar happy hour såklart🤫. Då får man fram dagpriset. Tyvärr är det många som ”glömt bort” att dom har happy hour.
Citera
2020-03-28, 11:38
Medlem
Citat:

Har också noterat att många salonger i Göteborg numera tar 500 kr/timmen.
Men många salonger i Stockholm tar 400 kr så det är aningen billigare i den större staden enl mig.

Priserna på extratjänsterna är tämligen lika. Möjligtvis liite lägre i Göteborg.
Citera
2020-03-28, 11:42
Medlem
Apropå priser.
Salongerna kan inte gå särskilt bra i coronatider.
Är den någon av herrarna som har märkt någon prisnedgång på både den lagliga delen och den mindre lagliga delen?
Själv har jag inte varit ute i djungeln på ett tag och vad jag kan se så är det ingen prisnedgång på tmg. En salong annonserar dock med ”friska tjejer som inte rest”.
Citera
2020-03-28, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Apropå priser.
Är den någon av herrarna som har märkt någon prisnedgång på både den lagliga delen och den mindre lagliga delen?
Själv har jag inte varit ute i djungeln på ett tag och vad jag kan se så är det ingen prisnedgång på tmg. En salong annonserar dock med ”friska tjejer som inte rest”.

Nej de flesta salonger borde gå uruselt i dessa Coronatider.
Är själv sugen på lite massage men det får vänta lite tills man ser hur det blir.

Thailändarna tänker ibland lite olikt oss så mycket möjligt de höjer priserna i stället.
Borde vara logiskt att sänka tycker jag men inte säker på att de tänker så.
Citera
2020-03-29, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Apropå priser.

Ingen pris nedgång, lite färre kunder dock.
Citera
2020-03-29, 11:42
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allei44
Alla förstår väl att köpt sex inte är sex med samtycke? Man betalar för att få göra nåt personen inte vill. Om det var frivilligt skulle det även ske om man tog bort den ekonomiska ersättningen. Hur känner ni inför att ligga med nån som inte vill och som garanterat tycker det är skitäckligt? Och hur känner ni inför att man utnyttjar en persons svaga situation att begå övergrepp? Sex utan samtycke är ju övergrepp och den som utför det är en sexualförbrytare. Samma kluster som våldtäktsmän och pedofiler. Dessutom handlar man med människor och stödjer människohandlarna. De som tror de gör en sjysst gärning genom att betala någon som behöver pengar vet ju att en sjysst gärning är att hjälpa utan att begå övergreppet...
Det gäller inte bara sex. Ingen rörmokare vill frivilligt komma hem och rensa ett stopp i dit avlopp. Han skulle inte komma om man tog bort den ekonomiska ersättningen.Är det ett övergrepp att anlita en rörmokare? Hur är det med alla andra serviceyrken?
Citera
2020-03-29, 17:23
Medlem
vad är det som är lockande med att en oattraktiv tjock 40+ thaidam drar i snabeln? det är den bilden jag får i mitt huvud när jag tänker på thaimassage, har jag fel, är det en snygg 20 årig thailändska med silisar kan jag fatta men verkar ju som att det framförallt är gamla tjockisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in