2020-04-10, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Blandar du inte ihop tmg och fb nu?

Njae. TMG ger ju dig faktiskt adressen och recensionerna där ger mig möjligtvis lite info, men ingen stimulans till besök... Däremot är de lika dåligt skrivna - bara färre feberdrömmar tror jag.
Citera
2020-04-10, 17:28
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Njae. TMG ger ju dig faktiskt adressen och recensionerna där ger mig möjligtvis lite info, men ingen stimulans till besök... Däremot är de lika dåligt skrivna - bara färre feberdrömmar tror jag.
Ibland kan man samköra fb och tmg och dra egna slutsatser.
Citera
2020-04-12, 01:41
Medlem
Jag är rätt så kräsen när det gäller utseendet så jag undrar om det är okej att gå in och fråga om vilka fler som jobbar. Eller anses det vara otrevligt? Jag vill gärna kolla in vad det finns för talanger.
Citera
2020-04-12, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Jag är rätt så kräsen när det gäller utseendet så jag undrar om det är okej att gå in och fråga om vilka fler som jobbar. Eller anses det vara otrevligt? Jag vill gärna kolla in vad det finns för talanger.

Det är inga problem med att boka en speciell tjej i förväg men går man på drop-in brukar dom ha en turordning och att då rada upp dom och välja någon är nog inte så populärt. Blir man "kompis" med någon mama-san kan man dock få mess om att man kan komma och välja.
Citera
2020-04-12, 18:43
Medlem
Hur tolkar ni det när massagesalongen tydligt anvisar att man ska ha kalsonger på vid massagen? Brukar ni undvika dessa salonger eller är det mest ett spel för att verka seriös?
Citera
2020-04-12, 20:12
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Hur tolkar ni det när massagesalongen tydligt anvisar att man ska ha kalsonger på vid massagen? Brukar ni undvika dessa salonger eller är det mest ett spel för att verka seriös?

Det beror ju på vilken massage du beställt.
Vid Thaimassage har du ju alltid kläder på.
Och vid oljemassage aldrig kläder på.
Citera
2020-04-12, 21:39
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66

Vill de att man ska ha kalsonger på vid oljemassage får de ju köpa nya kalsonger åt mig.
Citera
2020-04-12, 21:52
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Vill de att man ska ha kalsonger på vid oljemassage får de ju köpa nya kalsonger åt mig.
När jag i Thaimassagens begynnelse för 20 år sedan besökte mitt första ställe i Alvik drog massösen av mig kalsongerna i ett nafs när jag låg på mage. Det var en härlig tid. Då gick det faktiskt att misslyckas att få HE. Idag är det det omvända. Jag har till och med försökt leta upp ett vad jag tycker likna ett seriöst ställe och sedan lämnat stället med tom pung trots allt. Det var mer spännande för 20 år sedan. Jag vet att jag började jaga efter knulla ganska tidigt, men lyckades endast få knull där jag knullade flickorna mellan låren med lite olja som glid. Det var härligt att gegga ner den Lena thaihuden med sperma. Kom faktiskt inte ihåg när jag lyckades få knulla för första gången.
Citera
2020-04-13, 09:22
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
När jag i Thaimassagens begynnelse för 20 år sedan besökte mitt första ställe i Alvik drog massösen av mig kalsongerna i ett nafs när jag låg på mage. Det var en härlig tid. Då gick det faktiskt att misslyckas att få HE. Idag är det det omvända. Jag har till och med försökt leta upp ett vad jag tycker likna ett seriöst ställe och sedan lämnat stället med tom pung trots allt. Det var mer spännande för 20 år sedan. Jag vet att jag började jaga efter knulla ganska tidigt, men lyckades endast få knull där jag knullade flickorna mellan låren med lite olja som glid. Det var härligt att gegga ner den Lena thaihuden med sperma. Kom faktiskt inte ihåg när jag lyckades få knulla för första gången.
Första gången bombom var i Bromma. En salong som för länge sedan stängt.
detta var för 14 år sedan, en tant som kort och gott klev på då jag låg på rygg. Tyckte det smakade mera, och gjorde flera besök på den salongen
En av de då anställda öppnade en egen salong i centrum som nyligen bytt ägare.
Citera
2020-04-13, 09:44
Avslutad
Borås levererar 😎
Citera
2020-04-13, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Hur ser det ut därute, är det stängda salonger och massa rabbatter eller sitter alla i en soffa med telefonen och väntar på kunder.

Går man till sina favoriter så har man ju redan förhandlat fram ett bra pris för en bra tjänst, känns taskigt att pruta ytterligare när man har en bra kombo av tjänst/pris.

Kanske ska ut och hitta nån ny favorit som man kan sätta en låg prisstandard nu som man sen behåller när allt blir som vanligt i maj?

Thai funkar inte så, de höjer priserna när det är lite att göra och de behöver ha in mer deg, lättare att pruta när de har fullt upp
Citera
2020-04-13, 12:13
Medlem
FindAways avatar
I dag hände det igen, namnet på salongen: xxxxsaknar dig
Tre gngr nu i påsk från två olika salonger.
Kön är nog lite kortare nu kan tänkas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in