2019-09-01, 09:16
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisnils
Hur stor är chansen att Karlstad erbjuder extras?
Närapå 100%:it skulle jag vilja påstå.🍤
Citera
2019-09-01, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Närapå 100%:it skulle jag vilja påstå.🍤

Finns det några tecken man ska kika efter eller är det bara att välja ett och hoppas på de bästa?
Citera
2019-09-01, 14:35
Medlem
Citat:
Finns det några tecken man ska kika efter eller är det bara att välja ett och hoppas på de bästa?

Tar hon tag i paketet och klämmer finns det en liten chans att hon vill signalera något mer - men det är en chansning.
Citera
2019-09-01, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMR
Tar hon tag i paketet och klämmer finns det en liten chans att hon vill signalera något mer - men det är en chansning.

Tänkte mer om de fanns något med stället såsom priser, hemsida o dylikt som man kan gå på
Citera
2019-09-01, 17:22
Medlem
Citat:
Tänkte mer om de fanns något med stället såsom priser, hemsida o dylikt som man kan gå på

Läser du forumet hittar du massa trams om "koder" som bara är påhittat för att lura nykomlingar till forumet. Rent krasst så nej, det finns inget uppenbart att gå på vill jag påstå efter att ha läst igenom X antal sidor.
Citera
2019-09-01, 17:26
Medlem
Citat:
Lägre pris än konkurrenterna , svajiga omdömen, många hits på TMG . Men det kan också vara precis tvärtom. Learning by doing gäller
Citera
2019-09-01, 17:41
Medlem
gbg001s avatar
Citat:

Att det finns bilder på personalen är en signal. Också lite beroende på deras klädsel.
Citera
2019-09-01, 18:34
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Lille lille fesanässe, hur gammal är du? Gå in på vilket ställe som helst så får du veta!
Citera
2019-09-01, 18:56
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Om du synar TMG å börjar bakifrån så är det nästan garanterat,om det inte står skrivet "Snok" i pannan på dej. Då kan dom nog dra öronen åt sej.
Citera
2019-09-01, 19:38
Medlem
Antexs avatar
Citat:

Visst finns det sådana saker.

Och för femtusen spänn kan jag berätta det för dig.

Alternativt kan du investera fyra-femhundra tusen och upptäcka själv.
Citera
2019-09-01, 20:45
Medlem
gbg001s avatar
Citat:

Men jag skulle säga att det är svårare idag att hitta en seriös thai-salong
Citera
2019-09-01, 22:02
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Är det bara jag som ser ett värde i själva massagen? Jag menar man får ju röven ordentligt masserad, överallt och en massa andra ställen som är helt opassande när det gäller massage. Kan tycka att det är OK att dricksa lite för det istället för att jaga annat. Går där ifrån med en avslappnad känsla.

Sen har jag även legat med en massös utanför jobbet. Thaitjejer verkar gilla att man har lite muskler och är lite lagom mullig sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in