2020-03-30, 23:21
Medlem
Jimmie83s avatar
Nu är det tiggar live! Titeln på liven: kom hit eller skit it
Citera
2020-03-30, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Det är nått jag missat, vad skulle den videon handla om?

Det måste vara brist på content nu. Bladh är död magmysaren har lagt ner, Jessica har gått vidare i livet, Pontus finns de inget mer om, anis vågar han inte attackera igen, farsan har klippt kontakten, afen är polisens problem. Joz ja vart tog han vägen? Där finns ändå inget content. Alla rask mjölkkor är döda content mässigt, just det Flashback tråden är heller inget han kan göra content på då han ”inte” läser här.

Det är väl Joz han inte vågar ge sig på, han polisanmälde ju både Rasken och Jocke. Enligt media skulle det bli Sveriges största förtalsmål, och det var enligt åklagaren. Var en grupp som utreddes vet jag, dock sas väl inga namn, men Rasken var säker på att få vara med där.
Citera
2020-03-30, 23:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Det är väl Joz han inte vågar ge sig på, han polisanmälde ju både Rasken och Jocke. Enligt media skulle det bli Sveriges största förtalsmål, och det var enligt åklagaren. Var en grupp som utreddes vet jag, dock sas väl inga namn, men Rasken var säker på att få vara med där.
Nej, det är inte den videon jag pratar om .. läs om och läs rätt...
Citera
2020-03-30, 23:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83

Men eller hur ... kom alla, kom kom ... han behöver ju pengar ...
Citera
2020-03-30, 23:44
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
All jobs matter!
Citera
2020-03-31, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är inte den videon jag pratar om .. läs om och läs rätt...

Ett tips är ju, om jag citerar en annan användare, så är det kanske något i dennes inlägg som jag hänvisar till. I just det här tillfället, så står det i citatet att Rasken inte skulle våga ge sig på Anis och undrar vart Joz tagit vägen. Därav att jag skrev om just Joz.

När det gäller en eventuell film om mammans granne så är det inte så jätteintressant för mig, jag har ärligt talat inte brytt mig så mycket om den människan, av den enkla orsaken att det sällan är ens fel att två träter, och om det nu är så att det bara är grannens fel, så är ju denna så tokig att jag inte riktigt pallar hänga på ännu en mobb mot en mupp.
Citera
2020-03-31, 00:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ett tips är ju, om jag citerar en annan användare, så är det kanske något i dennes inlägg som jag hänvisar till. I just det här tillfället, så står det i citatet att Rasken inte skulle våga ge sig på Anis och undrar vart Joz tagit vägen. Därav att jag skrev om just Joz.

När det gäller en eventuell film om mammans granne så är det inte så jätteintressant för mig, jag har ärligt talat inte brytt mig så mycket om den människan, av den enkla orsaken att det sällan är ens fel att två träter, och om det nu är så att det bara är grannens fel, så är ju denna så tokig att jag inte riktigt pallar hänga på ännu en mobb mot en mupp.
Du citerade ett inlägg som var en del i en dialog med mig ... så nej - det är inte okej att vantolka det och vrida det till att handla om annat ....

Och nej .. tokkärringen (raskens morsa) får faktiskt ta hela den konflikten på sitt konto ...
Citera
2020-03-31, 10:53
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Hur såg han ut då?
Ärtig och onaturligt överglad?
Senast redigerad av exexexex 2020-03-31 kl. 11:04.
Citera
2020-03-31, 12:07
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Hur såg han ut då?
Ärtig och onaturligt överglad?

Såg max tio sekunder då klockan var mycket o jag skulle upp extra tidigt till jobb idag men var lite sådär hurtig dom få sekunder jag tittade in.

Någon som följde liven får gärna tilläga.
Citera
2020-03-31, 12:15
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Såg max tio sekunder då klockan var mycket o jag skulle upp extra tidigt till jobb idag men var lite sådär hurtig dom få sekunder jag tittade in.

Någon som följde liven får gärna tilläga.
Han är ju på väg till botten nu där hans merca, förhållande och fejksubs ligger.

Han känns som en fet bipolär narcissist utan content och sponsorer
Citera
2020-03-31, 13:29
Medlem
Citat:
Anis har väl också anmält bajsbaronen för förtal?
Citera
2020-03-31, 13:43
Medlem
Jesusmarychains avatar
Varti ligger intresset att följa en loser av denna magnitud? Är det av skadeglädje ni kikar på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in