2020-03-29, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Högerstyrd bil???
Vad får dig att tro det?
Citera
2020-03-29, 17:59
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocacolazee
Jag har missat just detta. Spelade pappan in en video och la upp på sin fb innan han tog livet av barnen och sig själv (antagligen, vet att det inte är bekräftat)?
Det är väl hyfsat bekräftat. Aftonbladet hade ju pratat med två som sett den.
Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
Möjlig jag ser spöken nu, men det är inte huvudet till pappa`n som vi ser inuti bilen på den här bilden:

https://minfil.com/15Gaqak5of/5D7B0EB2-09F2-4D3D-BE91-C81F18CBD3DE_1_png

Det ser ut som att det skulle kunna vara ett människohuvud där, ja. Men absolut inte de förkolnade resterna av ett människohuvud. Jag tror mer på "spöke", dvs en synvilla.
Citera
2020-03-29, 18:10
Medlem
Blanda inte ihop skilsmässa med vårdnadstvist.
Ansökan om skilsmässa utmynnar alltid i 6 mån betänketid om man har minderåriga barn.

För att det ska till en tvist kring vårdnaden, krävs det att någon förälder stämmer den andre. En vårdnadstvist sker inte per automatik bara för att någon ansökt om skilsmässa.

Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Tack, det verkar rimligt, inget annat var att vänta. Jag menade att ingen vårdnadstvist kan ha hunnit avgöras. Någon skrev tidigare i tråden något hatiskt om att domstolarna alltid dömer till kvinnans/mammans fördel...
Citera
2020-03-29, 18:48
Medlem
Citat:
Möjlig jag ser spöken nu, men det är inte huvudet till pappa`n som vi ser inuti bilen på den här bilden:

Ser inte huvudet, men tänker på filmen som visades i första början, såg drn om och om igen och stannade filmen på hundratals sekvenser för att se på kulhålen och även vad som syntes inne i bilen. Inget som liknade människor eller rester av ..? Då var bilderna mycket mer tydliga än detta du visar nu.
Därför tror jag att kropparna var i bagageluckan. Barnen dödats först, pappan ? om det nu är han ? gått in sen och tänt på..... bilen har ju börjat brinna bakifrån! Eller?
Men jag kan ju ha fel såklart.
Citera
2020-03-29, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Han hette väl Jonas Akbari?

Tidigare har han hetat Ghulam Akbari, men verkar ha bytt till Jonas.
Citera
2020-03-30, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Det är väl hyfsat bekräftat. Aftonbladet hade ju pratat med två som sett den.

Syftade på att det inte är 100% bekräftat att det är pappan som dödat sig själv + barnen, men att det troligtvis är så.

Vad sa de om filmen han hade lagt upp?
Citera
2020-03-30, 12:06
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocacolazee
Syftade på att det inte är 100% bekräftat att det är pappan som dödat sig själv + barnen, men att det troligtvis är så.

Vad sa de om filmen han hade lagt upp?
Att han i den sagt, att han skulle ta livet av barnen och sig själv.
Citera
2020-03-30, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Vad kan det annars vara? Det är en tråd som handlar om en bränd bil och någon kommenterar något som påminner väldigt mycket om ett registreringsnummer på en bil. Du kopplar alltså inte att det kanske då kan vara registreringsnumret på bilen utan du har absolut ingen aning om vad t ex "GDF 637" skulle kunna betyda?

No shit, tror du på allt som står på flashback?
Fattade att det var ett registreringsnummer men frågan kvarstår hur du kan veta att det var rätt nummer vid den tidpunkten? Herregud.
Citera
2020-03-30, 13:21
Medlem
Pestoleras avatar
Citat:

Håller med, ser även ut som någon liten framåtlutad i knät. Otäckt.
Citera
2020-03-30, 16:51
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duubie
No shit, tror du på allt som står på flashback?
Fattade att det var ett registreringsnummer men frågan kvarstår hur du kan veta att det var rätt nummer vid den tidpunkten? Herregud.

Nej men uppenbarligen gör du det.

Jag antog att det var ett registreringsnummer, du antog att det var rätt registreringsnummer. Nu har jag inte följt tråden, men har det inte visat sig vara rätt ändå? Och varför utgår du ifrån att du ska få veta källan till registreringsnumret?
Citera
2020-03-30, 17:33
Medlem
Trordudets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pestolera
Håller med, ser även ut som någon liten framåtlutad i knät. Otäckt.
Jag tycker mig även se ett barnhuvud i baksätet o.o
Förhoppningsvis är även det en synvilla.
Citera
2020-03-31, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag menade självklart att han borde skjutit sig själv efter att han tänt på bilen. Inte bara suttit och låtit sig brinna upp. Framgick inte det?
Vad är det som säger att det intw är så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in