2020-03-31, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trordudet
Jag tycker mig även se ett barnhuvud i baksätet o.o
Förhoppningsvis är även det en synvilla.

Förmodligen har du rökt för mkt😀😀
Man kan se och inbilla sig massor av saker i en bild om man studerar den för länge...
En ung man som beslutade sig för självmord och tog med dig sina barn.
Citera
2020-03-31, 14:05
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
10000 kronors frågan, kan någon se vad det är för bil?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/tre-kroppar-hittade-i-brinnande-bil
Satt och fingerade på om det kunde vara en vw, ser ut som en golf TSI i modellen, men fronten spelar inte med, en skoda front. en Skoda (suv/mpv) av nyare modell, yeti har samma front?

Ta mig fan: MGM (tillika förmodad avliden) äger en: Volkswagen Golf Variant 2009.
Senast redigerad av GoUoD 2020-03-31 kl. 14:23.
Citera
2020-03-31, 17:23
Medlem
NormanRosemonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
Möjlig jag ser spöken nu, men det är inte huvudet till pappa`n som vi ser inuti bilen på den här bilden:

https://minfil.com/15Gaqak5of/5D7B0EB2-09F2-4D3D-BE91-C81F18CBD3DE_1_png

Citat:
Ursprungligen postat av Pestolera
Håller med, ser även ut som någon liten framåtlutad i knät. Otäckt.

Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Förmodligen har du rökt för mkt😀😀
Man kan se och inbilla sig massor av saker i en bild om man studerar den för länge...
En ung man som beslutade sig för självmord och tog med dig sina barn.

Så här är det, våra hjärnor är superduperoptimerade för att upptäcka ansikten, därför är det väldigt lätt att "upptäcka ansikten" i slumpmässiga mönster, där det egentligen inte alls finns ett ansikte. https://en.wikipedia.org/wiki/Pareidolia
Citera
2020-03-31, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NormanRosemont
Så här är det, våra hjärnor är superduperoptimerade för att upptäcka ansikten, därför är det väldigt lätt att "upptäcka ansikten" i slumpmässiga mönster, där det egentligen inte alls finns ett ansikte. https://en.wikipedia.org/wiki/Pareidolia
Spelar det någon roll om barnens ansikten syns i bilden av den brända bilen? Han har dödat sina barn och han går till historien som en av de många män som inte kan acceptera skilsmässa och därför väljer att hämnas på sitt ex genom att döda sina egna barn.
Citera
2020-03-31, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Satt och fingerade på om det kunde vara en vw, ser ut som en golf TSI i modellen, men fronten spelar inte med, en skoda front. en Skoda (suv/mpv) av nyare modell, yeti har samma front?

Ta mig fan: MGM (tillika förmodad avliden) äger en: Volkswagen Golf Variant 2009.
Jag tror att det med stor säkerhet redan framkommit att det rör sig om en Golf eller Golf Plus.
Citera
2020-03-31, 20:29
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Jag tror att det med stor säkerhet redan framkommit att det rör sig om en Golf eller Golf Plus.
Grillen är identisk med en golf variant 08/09, vilket är vad MGM äger/ägde. Hade inte bild framför mig utan tog det ifrån huvudet. Det är ju en golf, ja. Konstigt sammanträffande, för grillen är ju inte vanlig hos golfar, eller ptja, golf "sport"-grill, men det gör den ju inte vanlig.
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Antingen en riktig maffiauppgörelse i Neapel-stil eller dubbelmord+självmord i stil med den där Skånefamlljen med ME-sjuka barn. Det sistnämnda låter dock inte helt sannolikt med val av plats (bil) och sedan elda upp sig själv inuti, men å andra sidan upphör man ju aldrig att förvånas över vad folk kan hitta på.
Det går väl att sammanfatta med att Sverige har fått nya kulturella inslag på senare år.
Citat:
Tittar du på olika bilder så(tycker jag och flera med mig) att det INTE är en Variant, alltså kombimodellen av Golf.
Det liknar som jag sa en Golf eller en Golf Plus.

Jag har sett att någon frågat på någon halvsuspekt "bilfråge"-hemsida och där fått fram att det skulle vara en variant. Problemet är att denna sida inte håller någon kvalitet öht.
Det är en GOLF 1,6 Multifuel.
Läser du vad som står kanske du bantar din näsvishet. Dessutom så skrev jag ju att det påminde om en vanlig golf, men hade identisk grill som den variant MGM äger/ägde, så ... ja? Översittare.
Senast redigerad av GoUoD 2020-03-31 kl. 20:53.
Citera
2020-03-31, 20:38
Medlem
Citat:
Grillen är identisk med en golf variant 08/09, vilket är vad MGM äger/ägde. Känns inte som höga odds att tro på det.
Tittar du på olika bilder så(tycker jag och flera med mig) att det INTE är en Variant, alltså kombimodellen av Golf.
Det liknar som jag sa en Golf eller en Golf Plus.

Jag har sett att någon frågat på någon halvsuspekt "bilfråge"-hemsida och där fått fram att det skulle vara en variant. Problemet är att denna sida inte håller någon kvalitet öht.
Det är en GOLF 1,6 Multifuel.
Citera
2020-03-31, 21:39
Medlem
NormanRosemonts avatar
Citat:

Det enda som spelar roll är om du tror på dina tankar som ljuger för dig.
Citera
2020-03-31, 22:18
Medlem
Citat:

Läser du vad som står kanske du bantar din näsvishet. Dessutom så skrev jag ju att det påminde om en vanlig golf, men hade identisk grill som den variant MGM äger/ägde, så ... ja? Översittare.

Citat:
Det enda som spelar roll är om du tror på dina tankar som ljuger för dig.

På vilket sätt är det att vara översittare när man påpekar att det tidigare i tråden redan framkommit att det INTE var kombimodellen av Golf?????????

På vilket sätt "ljuger mina tankar för mig"?
För att jag påstår att det inte är en Golf Variant?

Men kolla själv då...........på det *RIKTIGA* bilregistret hos Transportstyrelsen.

Trampade jag på någon *öm* tå och isf vilken?

citat från det registret:

"JTO920,PB, VW GOLF 1,6 MULTIFUEL, RÖD, 2009, I TRAFIK............."

Eller är det så att Transportstyrelsen har fel?
Senast redigerad av smokieknife 2020-03-31 kl. 22:30.
Citera
2020-03-31, 22:21
Medlem
NormanRosemonts avatar
Citat:
På vilket sätt är det att vara översittare när man påpekar att det tidigare i tråden redan framkommit att det INTE var kombimodellen av Golf?????????

Men kolla själv då...........på det *RIKTIGA* bilregistret hos Transportstyrelsen.

"JTO020,PB, VW GOLF 1,6 MULTIFUEL, RÖD, 2009, I TRAFIK............."

Jag syftar enbart på att personer påstår att de ser "ansikten" i bilen.
Citera
2020-03-31, 22:23
Medlem
Citat:
Jag syftar enbart på att personer påstår att de ser "ansikten" i bilen.
OK, då förstår jag men du hade citerat mig där jag påstod att det var en Golf.................
Citera
2020-03-31, 22:25
Medlem
Citat:

Trampade jag på någon *öm* tå och isf vilken?

"JTO020,PB, VW GOLF 1,6 MULTIFUEL, RÖD, 2009, I TRAFIK............."

Får fram en Bmw på det regnumret..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in