2020-03-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan756
En av ungarna gick på förskola och den andra i grundskola

Vila i frid🙏🏻❤️
Då är kanske den i tråden utpekade afghanen inte är GM. Han verkar ha två barn men ett av dem ser ut att vara en bebis. Ett förskolebarn i Sävja har dött i detta fall (det vet jag helt säkert) men om något grundskolebarn har jag inte hört någonting om.
Senast redigerad av nantale 2020-03-27 kl. 21:02.
Citera
2020-03-27, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopparfisk
En 11 år gammal Golf är inte rostig långt upp på dörrsidorna. Inte heller med tre lika stora hål i rät linje, med ungefär samma avstånd.

Håller med, det är säkerligen hål efter lister som suttit på bilen, de är av gummi samt plastclips och dessa har sedan brunnit upp och därmed så är det hål i karossen.
Citera
2020-03-27, 21:11
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Hela kontot verkar vara borta

Neidå, han "gamla" konto ligger kvar
https://www.instagram.com/akbarijonas/?igshid=gjc8mpo0guxr

Citat:
Ursprungligen postat av Ztcj88
Ja det gjorde det. Men hade en till printscreen där det syntes tydligare såg jag nu.
https://anonfiles.com/Tah9V4j9o9/5D7B0EB2-09F2-4D3D-BE91-C81F18CBD3DE_png

Er det pappans huvud som ses bak ved midtstolpen?
Citera
2020-03-27, 21:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Då är kanske den i tråden utpekade afghanen inte är GM. Han verkar ha två barn men ett av dem ser ut att vara en bebis. Ett förskolebarn i Sävja har dött i detta fall (det vet jag helt säkert) men om något grundskolebarn har jag inte hört någonting om.

Dom brukar gilla o doppa dom där o har rätt att doppa när dom vill även om dom vill för ofta
(därav att de blir dumpade) - det finns nog 3 barn o han tog med sig 2 - bäbisen är med mamzen
pga just bäbis
Citera
2020-03-27, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Dom brukar gilla o doppa dom där o har rätt att doppa när dom vill även om dom vill för ofta
(därav att de blir dumpade) - det finns nog 3 barn o han tog med sig 2 - bäbisen är med mamzen
pga just bäbis
Kanske det. Men det inte något grundskolebarn i Sävja som är BO i det här, bar ett förskolebarn.
Citera
2020-03-27, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag tror isåfall snarare insta-profilen är fel
Citera
2020-03-27, 21:25
Medlem
Tragiskt!
Vad jag kan se så är det en nysvensk inblandad?
Är det ett svartsjukedrama, eller ett ”nysvenskt” hatbeteende som mynnat ut i detta?
Citera
2020-03-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett
Tragiskt!
Vad jag kan se så är det en nysvensk inblandad?
Är det ett svartsjukedrama, eller ett ”nysvenskt” hatbeteende som mynnat ut i detta?
Det enda vi vet är att de precis hade lämnat in skilsmässo-papper men att båda Enl media verkade vara överens om skilsmässa
Citera
2020-03-27, 21:28
Medlem
Pappan lade ut film på Facebook innan dådet, står att läsa i lokaltidningen. Slutspekulerat.
Citera
2020-03-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos-Locos
Håller med, det är säkerligen hål efter lister som suttit på bilen, de är av gummi samt plastclips och dessa har sedan brunnit upp och därmed så är det hål i karossen.
En Golf har ingen list där. Ingen människa skulle sätta dit en list heller där.
Citera
2020-03-27, 21:33
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Jag tror isåfall snarare insta-profilen är fel

Bildene på denne insta er 3 år gamla, og bebis på bildene rundt 1 år, så det passar jo med son på 4 år.
https://www.instagram.com/p/BUfrB9pgfue/
Citera
2020-03-27, 21:33
Medlem
Okej!
Svartsjukemord alltså?
Lokalpressen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto