2020-03-24, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag tittade en kort stund på liven i em. Tänderna. På hennes högersida i underkäken syns något svart . En glugg?

Snart ser vi henne, ännu en gång, hämta ut nya löständer på den lokala macken.
Citera
2020-03-24, 21:32
Medlem
Citat:
Jag tittade en kort stund på liven i em. Tänderna. På hennes högersida i underkäken syns något svart . En glugg?

Kakelplattorna håller inte för evigt, ska hon bibehålla dom skinande måste dom bytas ut med jämna intervaller. Det är för evigt.
När dom väl rasar i framtänderna kommer den kostnaden ligga absolut överst i hushållsbudgeten.
Citera
2020-03-24, 21:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
40 000, det var ena dyra skrikofåner?
Men jag håller med om om hon skulle göra något åt sina tänder.
Det är inte ok som det ser ut nu.

Jag räknade lite fel, 34,000 kr ska det förstås vara hon köpte de ju för 17,000 kr styck
Nåväl, visst får hon köpa mobiler till sig och sin dotter men om det finns mer akuta saker att göra så måste man prioritera vad man lägger pengarna på. Detta är hon tyvärr inte så bra på.
Citera
2020-03-24, 22:26
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag räknade lite fel, 34,000 kr ska det förstås vara hon köpte de ju för 17,000 kr styck
Nåväl, visst får hon köpa mobiler till sig och sin dotter men om det finns mer akuta saker att göra så måste man prioritera vad man lägger pengarna på. Detta är hon tyvärr inte så bra på.
Har hon verkligen köpt dem kontant då? Se flesta köper ju så dyra mobiler knutna till ett abonnemang och delbetalar.
Robban har väl fortfarande hyfsat bra kreditvärdighet och får ta mobbe på avbet?

Förresten....tänk om han blir permitterad?
Citera
2020-03-25, 05:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Har hon verkligen köpt dem kontant då? Se flesta köper ju så dyra mobiler knutna till ett abonnemang och delbetalar.
Robban har väl fortfarande hyfsat bra kreditvärdighet och får ta mobbe på avbet?

Jo men det handlar fortfarande om vad man prioriterar. Jag menar attt det troligen finns viktigare saker att lägga pengarna på än nya mobiler oavsett om de köps på avbetalning eller inte.
Citera
2020-03-25, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Hon satt och tittade på ”Dörrvakterna” igår och började ranta på instastory om hur dumma i huvudet en var som missförstått varför man blir vakt. Hennes plötsliga intresse för vaktyrket säger något. Min bookpsykologi tyder på att Robban ko, hem igår och meddelade att han var permitterad på obestämd tid. Det ger visserligen 94% av lönen men skakar säkert grundvalarna i Annas värld där hon inte behöver jobba.
Citera
2020-03-25, 07:07
Medlem
Citat:

Hon sa på liven att tandläkaren inte hade gjort ett bra jobb så hon var tvungen att dra en tand som var med stift tror jag hon sa.
Nu kommer all kritik på tandläkaren och att denne inte var professionell osv osv detta var så väntat gällande henne hon har säkert fakturor som ligger till betalning som hon inte vill betala
Citera
2020-03-25, 07:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Hon satt och tittade på ”Dörrvakterna” igår och började ranta på instastory om hur dumma i huvudet en var som missförstått varför man blir vakt. Hennes plötsliga intresse för vaktyrket säger något. Min bookpsykologi tyder på att Robban ko, hem igår och meddelade att han var permitterad på obestämd tid. Det ger visserligen 94% av lönen men skakar säkert grundvalarna i Annas värld där hon inte behöver jobba.

Det är lugnt...Anna har två ”barn” med rymliga fickor, den ena med flinka händer.
Den andra har ju visat upp i sin live att han minsann har en pickadoll.
Citera
2020-03-25, 07:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Jo men det handlar fortfarande om vad man prioriterar. Jag menar attt det troligen finns viktigare saker att lägga pengarna på än nya mobiler oavsett om de köps på avbetalning eller inte.

Jepp, som manikyr och ögonbryn tex..förstår inte varför Anna kan
ha kvar de ögonbryn hon hade i samband med biggest looser vinsten.
Nu ser det ut som en bebis lagt upp två feta bajskorvar i hennes panna.
Citera
2020-03-25, 08:58
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Beror på vad han tjänar..upp till 44.000 ersätts av staten. Ju mer man tjänar desto mer förlorar man. Min man blev permitterad på deltid. Han tjänar en bit över 50.000 så hans lön dalar ju avsevärt. Fast det är väl inte troligt att Bobberto tjänar 40.000+ ?
Citera
2020-03-25, 09:00
Citat:
Absolut...men tänkte mer på resonemanget att hon hostat upp 34.000 ...
I övrigt har du ju rätt men prioritera är ju inte hennes grej.....jo att prioritera sig själv
Citera
2020-03-25, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon sa på liven att tandläkaren inte hade gjort ett bra jobb så hon var tvungen att dra en tand som var med stift tror jag hon sa.
Nu kommer all kritik på tandläkaren och att denne inte var professionell osv osv detta var så väntat gällande henne hon har säkert fakturor som ligger till betalning som hon inte vill betala

Det förklarar saken med gluggen. Då såg jag inte i syne. Undrar vad Annas nästa drag blir nu när hon läser här och upptäcker att folk lagt märke till gluggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in