2020-03-22, 17:12
Har aldrig utnyttjat "extra tjnster" nr jag gr till thaimassage. Visst r det trevligt med ljumsken och lite pung berring. Fr dock mycket frfrgningar. Var p massage nyligen och fick bestmt sga nej ett flertal gnger, nstan s hon var p vg att slita av kalsongerna. Det mrks att dom har de tufft nu p salongerna p grund av Corona viruset. S ni som undviker massage nu r medvetet med p samhllets frfall och att domedagsprofetian uppfylls. Synd!

Fr ni verkligen s enkelt givakt efter vndning? Har jag aldrig ftt. Dock fr jag sjukt mycket sex p hemmaplan, s det finns inte s mycket kraft ver.😂 Men skulle jag g hungrig s r det lockande.
Citera
2020-03-22, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Vilken betydelse har V90 och alltrack i din observation?
En del brukar vara grhriga mn som vill f massage. Det ser man p gngstilen. Men de allra flesta verkar vara snutar som spanar p eventuella torskar. De kr frbi, kollar in, kr ivg. Det brukar vl rcka att ni ligger p massagebnken och r inoljade och har stnd fr att snuten ska kunna gripa er fr kp av sex, och garen fr koppleri. Ligger det kdisar i papperskorgen s kan de rkna ut hur mnga blsjobb som slts per dag , i genomsnitt. osv..

Just detta stlle tar bara swish s de lr f razzia nr som helst med tanke p den mngd bevis som snuten redan har.
Citera
2020-03-22, 23:22
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
En del brukar vara grhriga mn som vill f massage. Det ser man p gngstilen. Men de allra flesta verkar vara snutar som spanar p eventuella torskar. De kr frbi, kollar in, kr ivg. Det brukar vl rcka att ni ligger p massagebnken och r inoljade och har stnd fr att snuten ska kunna gripa er fr kp av sex, och garen fr koppleri. Ligger det kdisar i papperskorgen s kan de rkna ut hur mnga blsjobb som slts per dag , i genomsnitt. osv..

Just detta stlle tar bara swish s de lr f razzia nr som helst med tanke p den mngd bevis som snuten redan har.

Du verkar ha ftt lite p bakbenen.

Oftast r det ldre mnniskor som har rd och uppskattar massage.
Mig veterligen finns det ingen salong som bara tar swish.
Var du ftt brukar vl rcka ifrn frstr jag inte. Och kondomer hr vl inte hemma i en massagesalong.

Har du varit dr sjlv?
Eller har du bara koll p den mngd bevis som snuten redan har?

Citera
2020-03-23, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Du verkar ha ftt lite p bakbenen.

Oftast r det ldre mnniskor som har rd och uppskattar massage.
Mig veterligen finns det ingen salong som bara tar swish.
Var du ftt brukar vl rcka ifrn frstr jag inte. Och kondomer hr vl inte hemma i en massagesalong.

Har du varit dr sjlv?
Eller har du bara koll p den mngd bevis som snuten redan har?

Mitt kontor vetter ut mot deras entr.
De tar enbart swish.
99% mn. Aldrig kvinnor. Aldrig ngon som parkerar precis utanfr utan frarna kr en bit bort och smyger upp utan att vilja se ngon i gonen.
Den som tar emot dem r en mama-san
och tjejerna som masserar radar upp sig s att gubben som precis tagit av skorna fr vlja sin massageterapeut.
Fler n 1 gng i veckan s kryper en tonad Audi alltrack eller en ny volvo v90 upp till entrn. 2 st killar i identiska vinterjackor tar en titt in i verksamheten och ker ivg. Ibland r de fler. uppemot 4.
Jag r vertygad om vad som pgr dr och jag frsker inte vertyga ngon hr om min moraliska vertygelse
Jag bryr mig verkligen inte om svenska medelldersmn som betalar thailndska massrer fr sex. Men av en snabb googling s behver inte snuten lngre kunna ertappa ngon i akten.

S undvik stllet i rsta nn mnad eller s. Det verkar vara span p stllet.
Citera
2020-03-23, 02:32
Medlem
Citat:
Mitt kontor vetter ut mot deras entr.
De tar enbart swish.
99% mn. Aldrig kvinnor.

Den sista procenten, r det transor d eller?
Citera
2020-03-23, 11:47
Medlem
Citat:
Den som tar emot dem r en mama-san
och tjejerna som masserar radar upp sig s att gubben som precis tagit av skorna fr vlja sin massageterapeut.

Denna observation lter ju onekligen intressant. Vilken insyn denna salong mste ha, lter knappast som en salong som vill dlja vad som pgr.
Citera
2020-03-23, 14:17
Medlem
Citat:

Du r en riktig Jo Labero du...kan se hrfrgen p gngstilen Tror nog att kdisarna ligger sllan i papperskorgen numera...
Och ett bbbj med cash r nog inte helt ovanligt.
S stora resurser tror kag inte ordningsmakten tillsat fr span s att de flesta snubbar som rr sig kring salongen skulle vara just snutar.
Men g inte dit..det kan ju vara just s som du skriver.
Citera
2020-03-24, 09:32
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpes99
Va p saloon idag p sdra sidan hufvudstaden, dr kostade "extra" en trehunding, s tjejerna r p hugget, lam massage vare dock. :-)
300 fr vilket "extra" d? Inte Bom Bom vl?
Citera
2020-03-24, 20:46
Medlem
Av respekt brukar jag lgga handduken ver baken nr jag kltt om. Hur gr ni andra? Har ni mrkt ngon skillnad p hur de bemter er? Positivt, negativt, snabbare till frga, etc.
Citera
2020-03-24, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Av respekt brukar jag lgga handduken ver baken nr jag kltt om. Hur gr ni andra? Har ni mrkt ngon skillnad p hur de bemter er? Positivt, negativt, snabbare till frga, etc.

Nope. Ingen handduk. Lite brett mellan benen s snabeln tittar fram lite.
Inbillar mig att det r ngon slags signal...
Citera
2020-03-25, 06:28
Avstngd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99

Respekt? Fr vem d? Tror du dom ens gnar en tanke t detta? Handduken ryker ju inom tv minuter i allafall.
Citera
2020-03-25, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Respekt? Fr vem d? Tror du dom ens gnar en tanke t detta? Handduken ryker ju inom tv minuter i allafall.

r du lika trevlig IRL eller r det bara p ntet du vgar lita mer din charm?

Och fr att svara p din frga - respekt masssen givetvis. Hon r ju den ende som kommer in i rummet sen s det trodde jag var uppenbart. Det r inte alla som erbjuder extra, eller uppskattar en blek mansbak det frsta de ser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in