2020-03-22, 17:12
Har aldrig utnyttjat "extra tjänster" när jag går till thaimassage. Visst är det trevligt med ljumsken och lite pung beröring. Får dock mycket förfrågningar. Var på massage nyligen och fick bestämt säga nej ett flertal gånger, nästan så hon var på väg att slita av kalsongerna. Det märks att dom har de tufft nu på salongerna på grund av Corona viruset. Så ni som undviker massage nu är medvetet med på samhällets förfall och att domedagsprofetian uppfylls. Synd!

Får ni verkligen så enkelt givakt efter vändning? Har jag aldrig fått. Dock får jag sjukt mycket sex på hemmaplan, så det finns inte så mycket kraft över.😂 Men skulle jag gå hungrig så är det lockande.
Citera
2020-03-22, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Vilken betydelse har V90 och alltrack i din observation?
En del brukar vara gråhåriga män som vill få massage. Det ser man på gångstilen. Men de allra flesta verkar vara snutar som spanar på eventuella torskar. De kör förbi, kollar in, kör iväg. Det brukar väl räcka att ni ligger på massagebänken och är inoljade och har stånd för att snuten ska kunna gripa er för köp av sex, och ägaren för koppleri. Ligger det kådisar i papperskorgen så kan de räkna ut hur många blåsjobb som sålts per dag , i genomsnitt. osv..

Just detta ställe tar bara swish så de lär få razzia när som helst med tanke på den mängd bevis som snuten redan har.
Citera
2020-03-22, 23:22
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
En del brukar vara gråhåriga män som vill få massage. Det ser man på gångstilen. Men de allra flesta verkar vara snutar som spanar på eventuella torskar. De kör förbi, kollar in, kör iväg. Det brukar väl räcka att ni ligger på massagebänken och är inoljade och har stånd för att snuten ska kunna gripa er för köp av sex, och ägaren för koppleri. Ligger det kådisar i papperskorgen så kan de räkna ut hur många blåsjobb som sålts per dag , i genomsnitt. osv..

Just detta ställe tar bara swish så de lär få razzia när som helst med tanke på den mängd bevis som snuten redan har.

Du verkar ha fått lite på bakbenen.

Oftast är det äldre människor som har råd och uppskattar massage.
Mig veterligen finns det ingen salong som bara tar swish.
Var du fått ”brukar väl räcka” ifrån förstår jag inte. Och kondomer hör väl inte hemma i en massagesalong.

Har du varit där själv?
Eller har du bara koll på den mängd bevis som snuten redan har?

Citera
2020-03-23, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Du verkar ha fått lite på bakbenen.

Oftast är det äldre människor som har råd och uppskattar massage.
Mig veterligen finns det ingen salong som bara tar swish.
Var du fått ”brukar väl räcka” ifrån förstår jag inte. Och kondomer hör väl inte hemma i en massagesalong.

Har du varit där själv?
Eller har du bara koll på den mängd bevis som snuten redan har?

Mitt kontor vetter ut mot deras entré.
De tar enbart swish.
99% män. Aldrig kvinnor. Aldrig någon som parkerar precis utanför utan förarna kör en bit bort och smyger upp utan att vilja se någon i ögonen.
Den som tar emot dem är en mama-san
och tjejerna som masserar radar upp sig så att gubben som precis tagit av skorna får välja sin massageterapeut.
Fler än 1 gång i veckan så kryper en tonad Audi alltrack eller en ny volvo v90 upp till entrén. 2 st killar i identiska vinterjackor tar en titt in i verksamheten och åker iväg. Ibland är de fler. uppemot 4.
Jag är övertygad om vad som pågår där och jag försöker inte övertyga någon här om min moraliska övertygelse
Jag bryr mig verkligen inte om svenska medelåldersmän som betalar thailändska massörer för sex. Men av en snabb googling så behöver inte snuten längre kunna ertappa någon i akten.

Så undvik stället i årsta nån månad eller så. Det verkar vara span på stället.
Citera
2020-03-23, 02:32
Medlem
Citat:
Mitt kontor vetter ut mot deras entré.
De tar enbart swish.
99% män. Aldrig kvinnor.

Den sista procenten, är det transor då eller?
Citera
2020-03-23, 11:47
Medlem
Citat:
Den som tar emot dem är en mama-san
och tjejerna som masserar radar upp sig så att gubben som precis tagit av skorna får välja sin massageterapeut.

Denna observation låter ju onekligen intressant. Vilken insyn denna salong måste ha, låter knappast som en salong som vill dölja vad som pågår.
Citera
2020-03-23, 14:17
Medlem
Citat:

Du är en riktig Jo Labero du...kan se hårfärgen på gångstilen Tror nog att kådisarna ligger sällan i papperskorgen numera...
Och ett bbbj med cash är nog inte helt ovanligt.
Så stora resurser tror kag inte ordningsmakten tillsat för span så att de flesta snubbar som rör sig kring salongen skulle vara just snutar.
Men gå inte dit..det kan ju vara just så som du skriver.
Citera
2020-03-24, 09:32
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpes99
Va på saloon idag på södra sidan hufvudstaden, där kostade "extra" en trehunding, så tjejerna är på hugget, lam massage vare dock. :-)
300 för vilket "extra" då? Inte Bom Bom väl?
Citera
2020-03-24, 20:46
Medlem
Av respekt brukar jag lägga handduken över baken när jag klätt om. Hur gör ni andra? Har ni märkt någon skillnad på hur de bemöter er? Positivt, negativt, snabbare till fråga, etc.
Citera
2020-03-24, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Av respekt brukar jag lägga handduken över baken när jag klätt om. Hur gör ni andra? Har ni märkt någon skillnad på hur de bemöter er? Positivt, negativt, snabbare till fråga, etc.

Nope. Ingen handduk. Lite brett mellan benen så snabeln tittar fram lite.
Inbillar mig att det är någon slags signal...
Citera
2020-03-25, 06:28
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99

Respekt? För vem då? Tror du dom ens ägnar en tanke åt detta? Handduken ryker ju inom två minuter i allafall.
Citera
2020-03-25, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Respekt? För vem då? Tror du dom ens ägnar en tanke åt detta? Handduken ryker ju inom två minuter i allafall.

Är du lika trevlig IRL eller är det bara på nätet du vågar lita mer din charm?

Och för att svara på din fråga - respekt massösen givetvis. Hon är ju den ende som kommer in i rummet sen så det trodde jag var uppenbart. Det är inte alla som erbjuder extra, eller uppskattar en blek mansbak det första de ser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in