2019-08-17, 17:20
Medlem
Var till en fr mig ny salong i ngon av de tre strsta stderna. Massagen var vl sdr men hon tesade jkligt mycket och var enl mig en vldigt snygg kvinna trots att hon nog nrmade sig 40 r.
S det slutade med BB och hon stnade rtt hgt och verkade gilla att knulla.

Eftert fick jag en lapp med hennes telefonnummer och sa jag kunde ringa henne direkt s hon vlade mellan ngra salonger.
Kollade upp numret och blev rtt paff d det var hennes privata telefon dvs inte ngon "sextelefon".
r det vanligt att de ger ut nummer dr de r med namn och adress?
Hon var ca 10 r ldre n jag gissade och verkar bo med en kille/man.
Citera
2019-08-18, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trazi2
Ni behver ej svara vilken kommun. men har ni blivit erbjuden extra i ngon mindre kommun ngon gng?

Knns som detta mest frekommer i stder med mer n 100.000 inv.

Jag har blivit erbjuden det mesta i betyldigt mindre stder n 100 000. Nyckeln till att dom ska vga ta steget r att man antingen tydligt r en utbling som inte r ett hot fr lokalt skvaller alt att man r tillrckligt knd i salongen att dom vgar ta steget vidare. Liten ort s gr snacket mycket snabbare och tydligare n i strre stder. Gr inte att gmma sig bara fr att man bor p andra sidan stan nr den r under en kilometer i diameter.
Citera
2019-08-18, 01:37
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Var till en fr mig ny salong i ngon av de tre strsta stderna. Massagen var vl sdr men hon tesade jkligt mycket och var enl mig en vldigt snygg kvinna trots att hon nog nrmade sig 40 r.
S det slutade med BB och hon stnade rtt hgt och verkade gilla att knulla.

Eftert fick jag en lapp med hennes telefonnummer och sa jag kunde ringa henne direkt s hon vlade mellan ngra salonger.
Kollade upp numret och blev rtt paff d det var hennes privata telefon dvs inte ngon "sextelefon".
r det vanligt att de ger ut nummer dr de r med namn och adress?
Hon var ca 10 r ldre n jag gissade och verkar bo med en kille/man.

Jag upplever att det r vanligt att dom lmnar ut numret till en reggad telefon.
Bli inte verraskad sedan om hon har 2-3 likadana telefoner..
Citera
2019-08-18, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trazi2
Ni behver ej svara vilken kommun. men har ni blivit erbjuden extra i ngon mindre kommun ngon gng?

Knns som detta mest frekommer i stder med mer n 100.000 inv.
Fick faktiskt erbjudande i ort med under 30 000 inv. tv veckor sen.Eftersom det var liten ort och ingen handduk fanns behll jag kalsongerna p.Det frsta tjejen gjorde nr hon kom in i rummet var att dra av dem utan att frga och slnga ivg dem.
Citera
2019-08-18, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Fick faktiskt erbjudande i ort med under 30 000 inv. tv veckor sen.Eftersom det var liten ort och ingen handduk fanns behll jag kalsongerna p.Det frsta tjejen gjorde nr hon kom in i rummet var att dra av dem utan att frga och slnga ivg dem.

Ojd.
Citera
2019-08-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Lucky bastard!
Citera
2019-08-18, 21:33
Medlem
Kan jag ha verhrt tv FB-brder p en buss i Malm idag vid lunchtid?

De satt och pratade sinsemellan om huruvida det r olagligt och ringa till massagestllen och frga om ngon ladyboy jobbar dr. Men tnk om snuten vervakar samtalet.

Jag var sugen p att lgga mig i samtalet men tror att de tillslut insg att de pratade lite vl hgt och tystade ner sig. Haha!

Enda stllet med ladyboy i Malm har tyvrr stngt s jag hade behvt deras tips
Citera
2019-08-19, 08:57
Medlem
brjar bli mycket sjukdomar p salongerna nu, hur frsiktiga r folk igentligen?
herpes och skabb blir vanligare , knns som dom blir slarvigare med hygienen p salongerna
Citera
2019-08-19, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
herpes och skabb blir vanligare , knns som dom blir slarvigare med hygienen p salongerna

Lter verkligen inte bra. Gller det bde Gteborg och Stockholm? Eller r det mindre stder?
Citera
2019-08-19, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31

Har du blivit drabbad...eller vad har du fr belgg fr detta?
Citera
2019-08-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunky
Kan jag ha verhrt tv FB-brder p en buss i Malm idag vid lunchtid?

De satt och pratade sinsemellan om huruvida det r olagligt och ringa till massagestllen och frga om ngon ladyboy jobbar dr. Men tnk om snuten vervakar samtalet.

Jag var sugen p att lgga mig i samtalet men tror att de tillslut insg att de pratade lite vl hgt och tystade ner sig. Haha!

Enda stllet med ladyboy i Malm har tyvrr stngt s jag hade behvt deras tips

Satt p en salong och hrde en kund ringa o frga om samma sak
Citera
2019-08-20, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Har du blivit drabbad...eller vad har du fr belgg fr detta?

knner flera drabbade, ven 1 som blivit drabbad utan att ta extra, troligen s byts inte lakan och handukar p britsarna mellan kunderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in