Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Du påstod ju att hon inte kontaktade gifta
män på nätterna om det inte rörde GC.
Ja, det var i vart fall inte i raggningssyfte - vilket torde ha varit min andemening.
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Hon var egoistisk och hänsynslös. Tog ingen hänsyn till hans fru eller vad hon kunde tänkas tro.
Det var
hennes sätt att ropa på hjälp - och hon hade (precis som CH:s fru kom att förstå) behövt kvalificerad sådan. - Eller som CH själv skriver:
Citat:
C skulle ibland släppa en cach som hon kunde gå igenom, sen kunde hon skicka massvis med andra saker, hon kunde spinna iväg med annat i deras konversationer. När hon skrev en sak så blev hon fixerad på det ämnet.
SD gjorde henne inte friskare; ej heller att SD såg till att andra cachare frös ut henne från gemenskapen; indirekt underkände hennes cacher och geokunskaper: Detta bör ha varit det som slutligen tog knäcken på henne och fick henne att förlora fotfästet: SD hade sett till att hennes grundpersonlighet förändrats och förfulats. Lägg därtill skidolyckan och hennes kamp för att kunna gå igen.
Men snart fick SD bråttom. - Den 6 maj 2018 skrev LW till SD:
Aktbil. 164 del A, s. 271:
Citat:
Ursprungligen postat av LW
Ha så kul i USA när ni börjar om.
Åker förresten till Norge samtidigt tror jag. Vi kan skicka bilder till varandra när du är ute om kvällarna och hon hänger på rummet
Bestämt igår
Vet du, det känns helt odramatiskt om allt skulle avslutas nu
Jag är inte rädd, du har inget grepp om mig längre