Ursprungligen postat av
Krmkr
Lägg av.
Det står exakt såhär...... :
//MT: Ja på söndagen och jag, jag skulle tro att vi, vi lastade kärran då i alla fall, ehh eller jag är rätt säker på att vi lasta den direkt efter loppis om vi inte bar in sakerna först. Ehh ja tvättstugan ehh mycket mycket sannolikt ehh garaget ehh alltså, vad ska vi kalla de för, det gamla garaget i källaren, där cyklarna står.
BF: Vart?
MT: Ehh ståendes, ehh (talar till A) du vet vad jag tänker på, ja. A: Ja jag vet ju vad du tänker...
MT: Ja...
A: På...
MT: Ja och jag vet inte jag... A: Eftersom du...
MT: Jag tror att det kanske är lite längre tillbaka än en månad, eventuellt på ehh, min och Wilmas cykel men hur...
F: Men hur då vad?
BF: Men beskriv?
F: Vad menar du då?
MT: (Tystnad)
F: Hur gick det till då?
MT: Lite kul och trams, ja när det kom på Wilmas cykel det var, ehh det var spill och olyckhändelse så den har vi inte varit på däremot så fick hon ta, vi avslutade oralt och det
spottades ut och ehh, spottades ut på Wilmas cykel.
F: Nej men nu förstår inte jag, hur då spottades ut, vad är det som spottas... MT: Ehh...
F: Ut?
MT: Lena tog satsen i munnen, och spottade ut den, det gjorde hon oftast ehh, hon spottade den inte på golvet utan, på Wilmas bakhjul.
F: På bakhjulet?
MT: Mm på den orangea, aprikosfärgade, ehh och på min cykel då var det ehh, då var det hon som hade sex med cykeln då var det inte egentligen vi som hade sex.
F: Hur då?
MT: Ehh tramsig grej bara som inte var nånting men, hon skulle ha min cykel och, vi hade sex och så, kom hon på att hon, skulle se om sadeln var i lagom höjd, för jag hade sänkt sadeln, ehh och hon hade sex med sadeln.
F: Hur då, hur, på vilket sätt har man sex med sadeln?
MT: Hon ehh ställde sej över cykeln och, lät sadeln tränga in i, vaginan, det var inget som hon, njöt av, det vart inte bra så det.
BF: Hade hon kläder på sej, var hon naken?
MT: Säkerligen hade hon tröja på sej för när vi har sex i källaren så är det för jag har barn hemma, dom ligger och sover och då, vill man snabbt kunna, det ser ut som att (ohörbaii) verktyg.
F: Men hur går det till det där med att man, man, du säger att hon hade, förde in sadeln i hennes vagina, hur...
MT:Mm.
F: Hur ställde hon sej då, hur är hon?
MT: Hon står gränsle över cykeln som att hon ska hoppa upp och sätta sej på sadeln ställer, lutar sej lutar sej framåt.
F: Så att hon står i den riktning som man ska göra när man cyklar?
MT: Jaja.
F: Och vem håller i cykeln då, för den lär väl rasa annars?
MT: Nej (drar ut på ordet nej) ja ehh nej jag tror inte att nån behövde hålla i den utan den var nog tillräcklig låg tror jag.
F: Men hur lång var Lena?
MT: (Fnyser till) vet inte.
F: Mm, och det var din cykel sa du?
MT:Mm.
F: Så då, hade hon sex på, med cykeln på något annat sätt då? MT: Nej (låter tveksam då han säger nej första gången) nej nej. BF: Och när i tid var det här?
MT: Ja jag tror som sagt att det kan vara lite längre än en månad tillbaka, slutet på våren nån gång.
F: Kom det blod då med för då hade ju inte du fött in din penis, det gick ju inte så bra.
MT: Ehh det gick, jo vi hade haft sex innan ehh det var liksom, ett inspel, eller ett infall mitt i akten ehh, nej jag kan inte säga att jag vet att det kom blod då men, ja.
F: Du vet inte om det kom blod då?
MT: Nej men det, det är väl sannolikt att. F: Gjorde du nåt med cykeln efteråt?
MT: Nej vi, vi älskade istället, nej det var ju, eftersom jag, eftersom jag har valt den platsen så är det ju för att jag har barn hemma och, ehh, nej. //