2020-03-18, 14:17
  #80065
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Har Glasman fått en grön dräkt? Om han har det och inte använder den så borde han omedelbart bli diskad!


precis deltagarna denna säsong är kungar på att bryta regler diska direkt
2020-03-18, 14:18
  #80066
Avslutad
Vilken staty ska glasman vara?
2020-03-18, 14:18
  #80067
Medlem
Alltså vem fan vill se glasman kuk
2020-03-18, 14:18
  #80068
Medlem
likebananass avatar
Min analys inför tävlingen.

1. Jassa och Alex kommer inte hålla. Hon kommer flamsa bort det och Alex är visserligen vältränad men han är för muskulös så han kommer inte runt huvudet med armarna vilket kommer bli för jobbigt.

2. Jullan och Lennie har de "tyngsta" uppdragen för de skall hålla ut sina facklor etc från kroppen. Det sliter jävligt mycket efter tio minuter.

3. Amelia ser ut att ha den lättaste uppgiften, men det är inte säkert då vi får se vilket underlag hon får. Blir det en rund "träboll" utan att få röra sig nämnvärt så somnar musklerna och det kan göra jävligt ont.
Lättaste uppgiften, beroende på underlag givetvis, har Glasman som skall hålla i sin quq lite bakåtböjd. Ofta kan man "låsa" överkroppen i ett läge under en längre tid. Dessutom är det en vanlig killställning när man pinkar. Likväl ser jag Amelias och Glasmans poser som de lättaste i nuläget.

Tror det kommer att stå mellan Jullan, Lennie och Glasman. De är alla sega på sitt sätt.
Men ännu vet vi ju inte varken underlag och om de absolut måste stå stilla och inte ändra läge nämnvärt.
2020-03-18, 14:18
  #80069
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
En grönval
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😂😂😂😂😂😂😂
2020-03-18, 14:19
  #80070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Daniel är överlägset bäst kostymerad.😀😀😀😀
100% han får min röst
2020-03-18, 14:19
  #80071
Medlem
Rösta Julia
2020-03-18, 14:19
  #80072
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Vilken staty ska glasman vara?
Poseidon
2020-03-18, 14:19
  #80073
Medlem
Okej, så grupperna på facebook börjar mer och mer tycka om Amilia. Tex många tyckte synd om henne igår på poolpartyt för att hon var ''utanför''.
Vi måste gadda ihop oss här på fb så att hon hänger löst denna veckan. Jag orkar inte se henne få fler fördelar nu.
__________________
Senast redigerad av ratgirl234 2020-03-18 kl. 14:23.
2020-03-18, 14:20
  #80074
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis deltagarna denna säsong är kungar på att bryta regler diska direkt

Ja det är ingen snack om det, alla bryter regler utan vidare bestraffning.
2020-03-18, 14:20
  #80075
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså vem fan vill se glasman kuk


ja fyfan är man snubbe som röstar på glasman måste man fan vara bög
2020-03-18, 14:21
  #80076
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Poseidon

Lennie är Poseidon.
Glasman Maneken Pis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in