2020-03-18, 14:16
  #80053
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
JULIA ELLER GLAS MÅSTE VINNA.
JASSA SKA INTE FÅ MER HYBRIS. (Känner mest att denna tävling är en förmån för jassa för hon behöver inte göra något annat än att stå där och vara snygg)

Så rösta INTE på jassa
Alltså du fokuserar för mycket på att hata Jassa. Det viktigaste är att Amilia INTE blir immun.
2020-03-18, 14:16
  #80054
Medlem
”Amilia vem är du?

Frågar Sami Amilia
2020-03-18, 14:16
  #80055
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Snygga valkar, Amilia.
2020-03-18, 14:16
  #80056
Medlem
Chandler Bings avatar
Har Glasman fått en grön dräkt? Om han har det och inte använder den så borde han omedelbart bli diskad!
2020-03-18, 14:16
  #80057
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Om tittarna får rösta vem som vinner ska INTE EN JÄVEL rösta på Amilia!
Då måste väl iaf Daniel vinna.
2020-03-18, 14:16
  #80058
Medlem
Jifers avatar
Varför sminkar inte Julia överkroppen? Hon är sjöjungfrun, eller?
2020-03-18, 14:16
  #80059
Medlem
DjPuttes avatar
Haha Julia lär attackera Glaset nu efter hårdheten fungerar
2020-03-18, 14:17
  #80060
Medlem
avixs avatar
Varför ser Glasman ut att ha blivit Bajsman? Och varför är resten gröna? Vad händer?
2020-03-18, 14:17
  #80061
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vad ska Amilia föreställa?

En grönval
2020-03-18, 14:17
  #80062
Medlem
Synd att man inte kunde få välja "regler" för enskild deltagare. Hatar Alexs smaskande
__________________
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2020-03-18 kl. 14:22.
2020-03-18, 14:17
  #80063
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är dock hela huset och inte bara snobbarna som måste följa dessa regler. Men det är en av snobbarna som kommer bli bestraffad om NÅGON i huset bryter mot dem.


Det är ett sånt guldläge!
Mår så bra just nu, sålänge det blir Amilia som får tar skiten.
2020-03-18, 14:17
  #80064
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vad ska Amilia föreställa?

Jag är osäker. Hon ser ut som Fiona ur Shrek. Men ska föreställa lilla sjöjungfrun, snarare feta sjöjungfrun

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in