Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Det är dock hela huset och inte bara snobbarna som måste följa dessa regler. Men det är en av snobbarna som kommer bli bestraffad om NÅGON i huset bryter mot dem.
Det är ett sånt guldläge!
Mår så bra just nu, sålänge det blir Amilia som får tar skiten.