Citat:
Ursprungligen postat av
denemo
Fan, det verkar som att Big Brother kommer att vika sig inför Amilia eftersom det ligger en ny omröstning uppe där man kan välja mellan att bestraffa Glasman eller Alex. Jävla piss. Hoppas hon blir av med sin immunitet.
Tycker hon borde få välja, passa dräkten vidare och bli av med immuniteten eller ha kvar immuniteten Och dräkten.