Citat:
Ursprungligen postat av
DonTrump
Verkligen inte.
Det är för att ''jag vet bäst' ''jag kan allt'' Vickan är så jävla falsk.
Vi röstar inte kvar Philip, vi röstar ut Vickan idag.
Så sant som det är sagt. Jag gillar inte heller Philip med hans bolsjevikaura, men om jag tvingas välja mellan honom och Falsk-Vickan är valet enkelt. Väljer tom den ociviliserade smaskarhövdingen före Vickan.