2020-03-16, 20:58
  #75901
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Uhhhhhhhhhh Amilia försökte äta upp mig med ögonen genom TV:n..Högst obehagligt när hon hon ger kåtblickar mot kameran.

Och hängde sig på Lennie som såg jätteglad ut.
2020-03-16, 20:59
  #75902
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Skrev “Amilia, Amilia, Amilia, Amilia”
Hoppas de fattar vinken
Då var vi två
2020-03-16, 20:59
  #75903
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Verkligen inte.

Det är för att ''jag vet bäst' ''jag kan allt'' Vickan är så jävla falsk.

Vi röstar inte kvar Philip, vi röstar ut Vickan idag.

Så sant som det är sagt. Jag gillar inte heller Philip med hans bolsjevikaura, men om jag tvingas välja mellan honom och Falsk-Vickan är valet enkelt. Väljer tom den ociviliserade smaskarhövdingen före Vickan.
2020-03-16, 20:59
  #75904
Medlem
Lennie vill inte ha dig, Amilia. Inse det någon jävla gång.
2020-03-16, 20:59
  #75905
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Varför suger alla här inne av Glasman? Ni vill ha ut vickan som ändå skapar intriger? Men behålla Harry potter bögen?
PK-Fittan Vickan skapar inga intressanta intriger, no no no.
2020-03-16, 20:59
  #75906
Medlem
Lennie "dampbenet" Hansson, att vara stilla med benen är en kamp.
2020-03-16, 20:59
  #75907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Är Amilia gravid?
Fyra små blåvalar därinne.
2020-03-16, 21:00
  #75908
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Javisst. Vl är quqsugare allihopa. Visste du inte det?
💪💪💪💪💪💪💋💋💋💋💋💋💋💋😱😱😱😱🍁🍁😱🍁🍁🍁🍁
2020-03-16, 21:00
  #75909
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Och hängde sig på Lennie som såg jätteglad ut.
Att han inte bara ger henne en armbåge i trynet. Hur stort tålamod har karln egentligen?
2020-03-16, 21:00
  #75910
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Filip kmr ryka ikväll, vem fan röstar kvar tråkigaste deltagaren ever? Om vi bortser från dom 10 från fb då.

Vi som ser liven ofta, vet att Philip inte är tråkig.
2020-03-16, 21:00
  #75911
Medlem
svepets avatar
Klart Philip ska ut. Han är ju tråkigare än testbilden på SVT.
2020-03-16, 21:00
  #75912
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Inget som är så gott som judeballe va Hahahha. Ut med Harry potter u cuckksss

Tack Obersturmbannführer Xcape. Du är så välkommen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in