Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Hon syr upp allt själv. Eller specialbeställa från Kambodja.
Citat:
Ursprungligen postat av
hmacy
Tvåmans tält kallas även hennes plagg.
Jävligt rimligt ändå. Finns ju inte så mycket butiker med XXL storlekar liksom
Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Hon ska också alltid envisas med att använda sitt bältet till mikrofonen som ett snyggt ”midjebälte” men allt det gör är att framhäva hennes mage.
Hoppas det spricker ikväll