2020-03-16, 02:56
  #74701
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hahah tack för rättelsen.

Jag tar inte åt mig så mycket rätt ska vara rätt
Fitta är du ändå. det är lugnt
2020-03-16, 02:57
  #74702
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
??? Backar du troll i tråden också. trodde inte det om dig.
DonTrump skriver Paktande vilket är fel i svenska språket.
https://www.synonymer.se/sv-syn/paktande

Jag har också dyslexi.

Går du på mig för min dyslexi nu också?

Så jävla moget.
2020-03-16, 03:02
  #74703
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag har också dyslexi.

Går du på mig för min dyslexi nu också?

Så jävla moget.
Jävla pajas du är.

Du vart ägd av en som pikade dig för stavfel när du försöker rätta andra. hahahaha
Så jävla moget av dig!
2020-03-16, 03:04
  #74704
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag har också dyslexi.

Går du på mig för min dyslexi nu också?

Så jävla moget.
Även Synfel ser jag?. du har en rads tomrum mellan raderna.
2020-03-16, 03:05
  #74705
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hahah tack för rättelsen.

Jag tar inte åt mig så mycket rätt ska vara rätt

Tycker rent generellt att man har mer problem när man inte kan låta bli att rätta stavfel, än den som gör ett stavfel. Men nu är jag den jag är 😅

Nåja, nog med off topic 😁
2020-03-16, 03:07
  #74706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Tycker rent generellt att man har mer problem när man inte kan låta bli att rätta stavfel, än den som gör ett stavfel. Men nu är jag den jag är 😅

Nåja, nog med off topic 😁

Du måste ju förstå att jag rättade ett stavfel för jag blev kallad för att inte ha '' alla hästar hemma'' Jag började inte det hela.

Lunatic har helt tappat det.
__________________
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-16 kl. 03:21.
2020-03-16, 03:09
  #74707
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tack. han har pikat för jag stavar fel.

Om du tycker att han gjorde fel när han pikade dig för att du stavade fel, så borde du rimligtvis tycka att jag gör fel som pikar honom för ett stavfel också. 😅
2020-03-16, 03:09
  #74708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Även Synfel ser jag?. du har en rads tomrum mellan raderna.

Du är polisanmäld nu.

Jag tolererar inte fler personpåhopp.
2020-03-16, 03:10
  #74709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Om du tycker att han gjorde fel när han pikade dig för att du stavade fel, så borde du rimligtvis tycka att jag gör fel som pikar honom för ett stavfel också. 😅

Ursprungligen postat av Lunatic
Alla i rosa rummet trodde Anty va den stora
med mest stöd så alla svansade efter Anty
och behandlade henne som en Drottning.
Och vågade inte gå emot henne.
Men förstår om du missat det.
Du värkar inte ha alla hästar hemma.
Även Rainbow team pratade om det.
Och dom nämnde att dom inte tror Anty har så stort stöd.

Jag svarar

Jag har aboslut alla hästar hemma. Men att som vuxna människor svansa efter Anty för att de tror att hon är så störst, och sedan skylla på henne köper jag bara inte.

De har alla eget ansvar. Att de paktade beror på alla tre. Alla har lika stor del i det.

Du VÄRKAR inte kunna stava till verkar heller.

Akta så inte Amilia ser det, då kommer hon gå på din svenska direkt.

Här har du starten på det hela

Detta är inte ett dugg löjligt va?
2020-03-16, 03:12
  #74710
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Du måste ju förstå att jag rättade ett stavfel för jag blev kallad för att inte ha '' alla hästar hemma'' Jag började inte det hela.

Lunatic helt tappat det.

Alltså detta är hysteriskt roligt. Jag skrev den kommentaren innan jag ens kommit ikapp och sett det här stavnings-kriget. Jag läste igenom tråden för att uppdatera mig om kvällen i kronologisk ordning. Snacka om dålig timing av mig att lägga en sån kommentar, eller ett jävla sammanträffande i alla fall att jag lyckades göra det mot en av de inblandade i denna diskussion dessutom 🤣 Så jag bryr mig inte ett dugg om er diskussion, jag är en person som kan rätta folks stavfel och jag tycker själv jag är rätt dryg då. That's it.
2020-03-16, 03:15
  #74711
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Ursprungligen postat av Lunatic
Alla i rosa rummet trodde Anty va den stora
med mest stöd så alla svansade efter Anty
och behandlade henne som en Drottning.
Och vågade inte gå emot henne.
Men förstår om du missat det.
Du värkar inte ha alla hästar hemma.
Även Rainbow team pratade om det.
Och dom nämnde att dom inte tror Anty har så stort stöd.

Jag svarar

Jag har aboslut alla hästar hemma. Men att som vuxna människor svansa efter Anty för att de tror att hon är så störst, och sedan skylla på henne köper jag bara inte.

De har alla eget ansvar. Att de paktade beror på alla tre. Alla har lika stor del i det.

Du VÄRKAR inte kunna stava till verkar heller.

Akta så inte Amilia ser det, då kommer hon gå på din svenska direkt.

Här har du starten på det hela

Detta är inte ett dugg löjligt va?

Jag är bara glad att ingen lackar på mig när jag rättar stavfel. 😅
2020-03-16, 03:15
  #74712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Alltså detta är hysteriskt roligt. Jag skrev den kommentaren innan jag ens kommit ikapp och sett det här stavnings-kriget. Jag läste igenom tråden för att uppdatera mig om kvällen i kronologisk ordning. Snacka om dålig timing av mig att lägga en sån kommentar, eller ett jävla sammanträffande i alla fall att jag lyckades göra det mot en av de inblandade i denna diskussion dessutom 🤣 Så jag bryr mig inte ett dugg om er diskussion, jag är en person som kan rätta folks stavfel och jag tycker själv jag är rätt dryg då. That's it.

En jävla bra tajming på dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in