Citat:
Ursprungligen postat av
CamillaGorilla
Om du tycker att han gjorde fel när han pikade dig för att du stavade fel, så borde du rimligtvis tycka att jag gör fel som pikar honom för ett stavfel också. 😅
Ursprungligen postat av
Lunatic
Alla i rosa rummet trodde Anty va den stora
med mest stöd så alla svansade efter Anty
och behandlade henne som en Drottning.
Och vågade inte gå emot henne.
Men förstår om du missat det.
Du värkar inte ha alla hästar hemma.
Även Rainbow team pratade om det.
Och dom nämnde att dom inte tror Anty har så stort stöd.
Jag svarar
Jag har aboslut alla hästar hemma. Men att som vuxna människor svansa efter Anty för att de tror att hon är så störst, och sedan skylla på henne köper jag bara inte.
De har alla eget ansvar. Att de paktade beror på alla tre. Alla har lika stor del i det.
Du VÄRKAR inte kunna stava till verkar heller.
Akta så inte Amilia ser det, då kommer hon gå på din svenska direkt.
Här har du starten på det hela
Detta är inte ett dugg löjligt va?