Citat:
Ursprungligen postat av
robcore
Folk här inne vill ha kvar honom för att han ska bli Glasmans yes-man

Inte en chans att han får min röst iaf. Jag undrar hur fan han kom med i BB

Verkligen inte.
Det är för att ''jag vet bäst' ''jag kan allt'' Vickan är så jävla falsk.
Vi röstar inte kvar Philip, vi röstar ut Vickan idag.