2020-03-16, 20:52
  #75865
Medlem
Är ni Team Sami så röstar ni kvar Philip ikväll
2020-03-16, 20:52
  #75866
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Är han? Har jag missat något?

Snickare från Farsta. Det säger mycket.
2020-03-16, 20:52
  #75867
Medlem
Har bögrim gått o blivit pissvakt åt tjockviccan eller vadfan är det för fel på grabben, ta av dig den där löljiga skiten du har på huvudet och kör upp den i daimen
2020-03-16, 20:52
  #75868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Äger Amilia ett plagg?
Tvåmans tält kallas även hennes plagg.
2020-03-16, 20:53
  #75869
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockafeller9
Är ni Team Sami så röstar ni kvar Philip ikväll

+1
2020-03-16, 20:53
  #75870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockafeller9
Är ni Team Sami så röstar ni kvar Philip ikväll
Glasman vill ha kvar Philip så jag kommer inte rösta Philip
2020-03-16, 20:53
  #75871
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Folk här inne vill ha kvar honom för att han ska bli Glasmans yes-man Inte en chans att han får min röst iaf. Jag undrar hur fan han kom med i BB

Verkligen inte.

Det är för att ''jag vet bäst' ''jag kan allt'' Vickan är så jävla falsk.

Vi röstar inte kvar Philip, vi röstar ut Vickan idag.
2020-03-16, 20:53
  #75872
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Är han? Har jag missat något?

Kanske har du inte sett Martin?
2020-03-16, 20:53
  #75873
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Vafan ska folk rösta kvar Philip för?
Ut med han!
Helt färglös människa.

För att Vickan ska ut!?
2020-03-16, 20:54
  #75874
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Vafan ska folk rösta kvar Philip för?
Ut med han!
Helt färglös människa.
Ja, han är inte så färgstark. Inte än så länge i alla fall. Det är dock viktigare att få ut Amilias nya vän PK-Vickan!
2020-03-16, 20:54
  #75875
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
För Bangbros kanske.
Haha högst tveksamt om hon platsar där.
2020-03-16, 20:54
  #75876
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tagga ner nu och var inte så arg. Detta är BB inte amerikanska presidentvalet. Eller Corona för den delen. Finns många trådar där du kommer uppskattas så mycket mer, tro mig. Här finns ingen som vill höra dig, även om du är välkommen, taggar ner och chillar.

Vi är här för chilla inte jiddra.
Right back to you, darling. Trodde du jag tänkte annat ?😉😂👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in