Citat:
Ursprungligen postat av
svepet
Med den makt som vissa verkar tro att folket i denna Flashbacktråd har, så måste ju Victoria vara väldigt populär om hon ändå lyckades bli kvarröstad.
Makt, om man ser till antal aktiva i tråden kan det väl inte finnas fler en på sin höjd 10-15 st i denna tråd som röstar