2020-03-16, 02:07
  #74653
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag har aboslut alla hästar hemma. Men att som vuxna människor svansa efter Anty för att de tror att hon är så störst, och sedan skylla på henne köper jag bara inte.

De har alla eget ansvar. Att de paktade beror på alla tre. Alla har lika stor del i det.

Du VÄRKAR inte kunna stava till verkar heller.

Akta så inte Amilia ser det, då kommer hon gå på din Svenska direkt.
Du värkar inte kunna stava!
2020-03-16, 02:07
  #74654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen Lyrica kan man få ont i magen av. Lite oxynorm och ett par stesolid så går det alldeles utmärkt för henne.

Jag har IBS-mage, tro mig jag kan gråta av smärta då.

Det enda som hjälper är antingen Lyrica eller någon opiod.

Så det är väl individuellt
2020-03-16, 02:08
  #74655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Du värkar inte kunna stava!

Hahhaha bra där

Du fick mig där
2020-03-16, 02:09
  #74656
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför så hårda mot Victoria? Alex körde samma fulspel och gör vad som helst för att rädda sig själv precis som alla där inne. Förutom att han inte ville säga något till Jas av uppenbara skäl.
Jag håller inte ett skit på Fake Rainbow, så äckligt fulspel med sektledaren i spetsen som bara vill gynna sig själv och rida på Samis våg. Sami och Glas är som Mergim och Anty. Går inte många steg utan varandra.
Glasman gör alltid sitt bästa för att dra ner stämningen. Nästa gång får han inte min röst, ser hellre Amilia jubla.

WTF. Nu måste du vara bra ironisk.
2020-03-16, 02:10
  #74657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Du värkar inte kunna stava!

Nä, nu ska jag se dagens avsnitt. Skriv till mig om helikoptern kommer för Vickan

Puss
2020-03-16, 02:10
  #74658
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag har aboslut alla hästar hemma. Men att som vuxna människor svansa efter Anty för att de tror att hon är så störst, och sedan skylla på henne köper jag bara inte.

De har alla eget ansvar. Att de paktade beror på alla tre. Alla har lika stor del i det.

Du VÄRKAR inte kunna stava till verkar heller.


Akta så inte Amilia ser det, då kommer hon gå på din Svenska direkt.
Du klagar på att jag stavade fel men stavar fel själv. vilket jävla skämt du är.
2020-03-16, 02:11
  #74659
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag har IBS-mage, tro mig jag kan gråta av smärta då.

Det enda som hjälper är antingen Lyrica eller någon opiod.

Så det är väl individuellt

Aha, okej. Får själv mer ont i magen av Lyrican, men som du säger så är det individuellt.
Tråkigt att höra att har IBS
2020-03-16, 02:13
  #74660
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Du klagar på att jag stavade fel men stavar fel själv. vilket jävla skämt du är.

Fan gubbar. Vi är på samma sida bara med olika vägar till målet.
Analia skall ut ASAP.
2020-03-16, 02:13
  #74661
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Du klagar på att jag stavade fel men stavar fel själv. vilket jävla skämt du är.

Varför har du fetstilat paktade? Den är inte felstavad

Fett löjlig du är, jag har gått vidare, men du ältar.

Move on.
2020-03-16, 02:14
  #74662
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan gubbar. Vi är på samma sida bara med olika vägar till målet.
Analia skall ut ASAP.

Hahaha, riktigt löjligt
2020-03-16, 02:15
  #74663
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför har du fetstilat paktade? Den är inte felstavad

Fett löjlig du är, jag har gått vidare, men du ältar.

Move on.

Det heter "de har alla ETT eget ansvar". Men skit i det nu
2020-03-16, 02:16
  #74664
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det heter "de har alla ETT eget ansvar". Men skit i det nu

Shhh, det såg ju inte Lunatic

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in