Inte ett piss. Varför får Glasman och hans sekt ta till alla medel men ingen annan? Ni ska rösta kvar en tråkig person för att gynna Gula Sekten. Vill hellre se honom traska ut än rosa rummet. Han är obehagligt självgod och manipulativ. "Vi är ärliga" hahaha. Förresten är Alex om inte mer falsk.