2020-03-16, 02:16
  #74665
Medlem
kermiths avatar
Ni har båda rätt och fel. Vi måste vara enade nu!
2020-03-16, 02:17
  #74666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ni har båda rätt och fel. Vi måste vara enade nu!

Analia som segrare av BB 2020?
2020-03-16, 02:17
  #74667
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför har du fetstilat paktade? Den är inte felstavad

Fett löjlig du är, jag har gått vidare, men du ältar.

Move on.
Du är fett löjlig att kommentera ett stavfel. från början.
Fitta
2020-03-16, 02:17
  #74668
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Shhh, det såg ju inte Lunatic
2020-03-16, 02:18
  #74669
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Analia som segrare av BB 2020?

Exakt!
2020-03-16, 02:18
  #74670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
WTF. Nu måste du vara bra ironisk.

Inte ett piss. Varför får Glasman och hans sekt ta till alla medel men ingen annan? Ni ska rösta kvar en tråkig person för att gynna Gula Sekten. Vill hellre se honom traska ut än rosa rummet. Han är obehagligt självgod och manipulativ. "Vi är ärliga" hahaha. Förresten är Alex om inte mer falsk.
2020-03-16, 02:18
  #74671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Du är fett löjlig att kommentera ett stavfel. från början.
Fitta

Hahahhahah. Du gick ju på mig först.

Kallar mig för att inte ha alla hästar hemma.

Din självinsikt är ju värre än Analias förfan.
__________________
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-16 kl. 02:20.
2020-03-16, 02:18
  #74672
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Sluta bråka vi är på samma sida. Vi måste få ut skiten imorgon och se till att Philip stannar kvar.

Philip är skittråkig, jag kommer rädda kvar Vickan, har alltid fått rätt när jag röstat
2020-03-16, 02:19
  #74673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Philip är skittråkig, jag kommer rädda kvar Vickan, har alltid fått rätt när jag röstat

Philip tråkig?

Han har gjort kaos idag.
2020-03-16, 02:20
  #74674
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Shit vad har jag missat!? Sover Sami med Julia!? 🥰
2020-03-16, 02:21
  #74675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Shit vad har jag missat!? Sover Sami med Julia!? 🥰

Näädå, hon sover med filosofen.
2020-03-16, 02:21
  #74676
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hahahhahah. Du gick ju på mig först.

Kallar mig för att inte ha alla hästar hemma.

Din självinsikt är ju värre än Analias förfan.
Det va du som gick på mig först om stavfel.
Inte alla hästar hemma?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in