Jag har aboslut alla hästar hemma. Men att som vuxna människor svansa efter Anty för att de tror att hon är så störst, och sedan skylla på henne köper jag bara inte.
De har alla eget ansvar. Att de paktade beror på alla tre. Alla har lika stor del i det.
Du VÄRKAR inte kunna stava till verkar heller.
Akta så inte Amilia ser det, då kommer hon gå på din Svenska direkt.
Du stavar fel själv. hahahaha
Senast redigerad av Lunatic 2020-03-16 kl. 02:05.
Jo jag är med på att hennes mage kan va orolig över stress, åka imorn, men det märks att det inte är så allvarligt som hon spelar och att det beror på att hon ska åka imorn.
Garvar åt henne, åka ut ur BB ungefär som att det är världens grej, kamerakåt much?
LOL. Du har rätt. Tjejen är beredd på att få tarmvred bara hon får stanna .
Varför så hårda mot Victoria? Alex körde samma fulspel och gör vad som helst för att rädda sig själv precis som alla där inne. Förutom att han inte ville säga något till Jas av uppenbara skäl.
Jag håller inte ett skit på Fake Rainbow, så äckligt fulspel med sektledaren i spetsen som bara vill gynna sig själv och rida på Samis våg. Sami och Glas är som Mergim och Anty. Går inte många steg utan varandra.
Glasman gör alltid sitt bästa för att dra ner stämningen. Nästa gång får han inte min röst, ser hellre Amilia jubla.