2020-03-16, 01:44
  #74629
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Precis vad jag förväntade mig från dessa skåp. Tackar!

2020-03-16, 01:46
  #74630
Medlem
Globalisten55s avatar
Vart tvungen att slå på Live.Helt plötsligt akut magont Wtf🙃
2020-03-16, 01:46
  #74631
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Alla i rosa rummet trodde Anty va den stora
med mest stöd så alla svansade efter Anty
och behandlade henne som en Drottning.
Och vågade inte gå emot henne.
Men förstår om du missat det.
Du värkar inte ha alla hästar hemma.
Även Rainbow team pratade om det.
Och dom nämnde att dom inte tror Anty har så stort stöd.

Jag har aboslut alla hästar hemma. Men att som vuxna människor svansa efter Anty för att de tror att hon är så störst, och sedan skylla på henne köper jag bara inte.

De har alla eget ansvar. Att de paktade beror på alla tre. Alla har lika stor del i det.

Du VÄRKAR inte kunna stava till verkar heller.

Akta så inte Amilia ser det, då kommer hon gå på din Svenska direkt.
__________________
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-16 kl. 01:49.
2020-03-16, 01:46
  #74632
Medlem
Grattis Alex!

Han har blivit pappa i huset!
2020-03-16, 01:47
  #74633
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Inte en chans, hon fakear, folk ska tycka synd om henne nu, hon kommer va frisk så fort hon blir kvar en vecka till i BB.

Snarare är det stressmage. Efter all skit de senaste dagarna är det inte förvånande. Naturligtvis måste TV4 ta det säkra före osäkra och skicka hem henne.
2020-03-16, 01:47
  #74634
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Grattis Alex!

Han har blivit pappa i huset!
BOMBAAAKLAAAAAT
2020-03-16, 01:49
  #74635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Snarare är det stressmage. Efter all skit de senaste dagarna är det inte förvånande. Naturligtvis måste TV4 ta det säkra före osäkra och skicka hem henne.

Ser direkt igenom fake människor som henne. Hon leker och ska ha sympati, människan har panik över att åka imorn.
2020-03-16, 01:50
  #74636
Medlem
kermiths avatar
Här ser man hur engagerade Pink Ladies är av sina "egna". Alla gick och lade sig och skiter i Vickan. Samtliga i Rainbow hade stått i givakt om någon blev sjuk. Fettot fick i alla fall sin TV tid, sket i hur Vickan mår och gick till sängs, alldeles ensam det vidriga kräket.
2020-03-16, 01:51
  #74637
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nåja, det är ju iallafall snäppet bättre än MP i mina ögon. Ett väldigt litet snäpp, men iallafall.

Nu ger jag upp detta för ikväll, kommer vara helt död imorgonbitti. Men innan jag hoppar i säng ska jag bjuda er alla Juliafans på ett kort litet klipp med en 19-årig Julia på gymnastikmattan. Varsågoda: https://youtu.be/9eOLuTYiiKM
Julia är var riktigt duktig
2020-03-16, 01:54
  #74638
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Ser direkt igenom fake människor som henne. Hon leker och ska ha sympati, människan har panik över att åka imorn.

Jag tror också hon vill ha all sympati som går att få. Samtidigt är det stressmage över att kanske åka imorgon. Men jag tycker definitivt att TV4 skall ta det säkra före osäkra just nu och skicka hem henne. Imgen kan avöra eller garantera att det inte kan vara Corona. Som sagt hon är flygvärdinna och är extremt utsatt.
2020-03-16, 01:55
  #74639
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Julia är var riktigt duktig
Grym tjej.
2020-03-16, 01:58
  #74640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tror också hon vill ha all sympati som går att få. Samtidigt är det stressmage över att kanske åka imorgon. Men jag tycker definitivt att TV4 skall ta det säkra före osäkra just nu och skicka hem henne. Imgen kan avöra eller garantera att det inte kan vara Corona. Som sagt hon är flygvärdinna och är extremt utsatt.

Jo jag är med på att hennes mage kan va orolig över stress, åka imorn, men det märks att det inte är så allvarligt som hon spelar och att det beror på att hon ska åka imorn.

Garvar åt henne, åka ut ur BB ungefär som att det är världens grej, kamerakåt much?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in