Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Funderar på vad du skriver. Men jag känner att de är dom som har det bäst. Går ingenstans och träffar ingen. Hur menar du att de skulle ligga i riskzonen?
Men massor med människor jobbar ju med BB, en del av dom kommer bli sjuka, folk uppmanas att jobba hemifrån, det kommer hända så mycket nu varje dag.
Finland som bara har 260 smittade stängde skolorna idag och förbjöd alla folksamlingar över 10 personer, dom räknar med 30-35% smittade och över 10.000 döda och dom är ändå bättre rustade än Sverige.