2020-03-16, 17:00
  #75253
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Konstigt att många gillar honom som Bella och Martin har sagt att den ende han kan tänkas att umgås med på utsidan är Glasman. Märkligt eller.? Och innan Philip och Frida kom in sade de att de helst vill umgås med Sami och Glasman. Vad säger du om det. Eller är det du som inte gillar honom helt enkelt.

Bella sa ju att han är falskast i huset på Insta när hon släpptes ut.
2020-03-16, 17:01
  #75254
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tercez
Men jävlar, nu skriks det igen. VARFÖR, JASSA????

Varför klagar du inte på Julia som trippat de 2 senaste timmarna?
2020-03-16, 17:01
  #75255
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Skit i trollet. han är bara en efterbliven nolifer, Big brother skulle avbryta såhär långt in på säsongen, sen är dom helt skyddade så finns ingen andledning

Jag känner detsamma de är ju helt isolerade, precis det man rekommenderar. Jag skulle fan inte vilka dra därifrån. Helt avstängd från omvärlden är perfekt.
2020-03-16, 17:01
  #75256
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
åhhhhh vilka jättefina ord om JULLAN<3

#STARKTPSYKE #VINNARE #ORIGINAL #RAINBOWGLOW

Jag lade upp ett litet klipp med Julia på gymnastikmattan för din skull igår kväll käre vän.
Bläddra några sidor bakåt så får du se Julia slå volter och ha sig. Jag tycker hon var jätteduktig.
Ikväll kommer jag rösta på att menlöse Philip ska stanna. Inte för jag gillar honom, tvärtom. Men jag tycker ännu sämre om Victoria och smaskarhövdingen.
2020-03-16, 17:01
  #75257
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
BB kommer aldrig fullföljas, 7 nya döda i Sverige idag.


Falskt, det är totalt 7 döda idag
2020-03-16, 17:02
  #75258
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Bella sa ju att han är falskast i huset på Insta när hon släpptes ut.

Märkligt att hon ljuger i huset. Är det bitterheten som talar?
2020-03-16, 17:02
  #75259
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Funderar på vad du skriver. Men jag känner att de är dom som har det bäst. Går ingenstans och träffar ingen. Hur menar du att de skulle ligga i riskzonen?

Men massor med människor jobbar ju med BB, en del av dom kommer bli sjuka, folk uppmanas att jobba hemifrån, det kommer hända så mycket nu varje dag.

Finland som bara har 260 smittade stängde skolorna idag och förbjöd alla folksamlingar över 10 personer, dom räknar med 30-35% smittade och över 10.000 döda och dom är ändå bättre rustade än Sverige.
2020-03-16, 17:02
  #75260
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Konstigt att många gillar honom som Bella och Martin har sagt att den ende han kan tänkas att umgås med på utsidan är Glasman. Märkligt eller.? Och innan Philip och Frida kom in sade de att de helst vill umgås med Sami och Glasman. Vad säger du om det. Eller är det du som inte gillar honom helt enkelt.

Inte alls märkligt. Glasman är skicklig i rollen som sektledare, det ska jag inte ta ifrån honom.
2020-03-16, 17:03
  #75261
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Inte alls märkligt. Glasman är skicklig i rollen som sektledare, det ska jag inte ta ifrån honom.

Klart han är. Den ende med utbildning har inte svårt att styra.
2020-03-16, 17:04
  #75262
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag lade upp ett litet klipp med Julia på gymnastikmattan för din skull igår kväll käre vän.
Bläddra några sidor bakåt så får du se Julia slå volter och ha sig. Jag tycker hon var jätteduktig.
Ikväll kommer jag rösta på att menlöse Philip ska stanna. Inte för jag gillar honom, tvärtom. Men jag tycker ännu sämre om Victoria och smaskarhövdingen.

Go Girl!
2020-03-16, 17:04
  #75263
Medlem
Turbotraktors avatar
Inte kollat nåt idag, men har Smutsman sin Knullaura kvar?
2020-03-16, 17:05
  #75264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag gissar på att det är Jasmine som skriker?
Det var korrekt! Även Mergim. Varför säger ingen åt dem?!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in