Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Fasen Lyrica kan man få ont i magen av. Lite oxynorm och ett par stesolid så går det alldeles utmärkt för henne.
Jag har IBS-mage, tro mig jag kan gråta av smärta då.
Det enda som hjälper är antingen Lyrica eller någon opiod.
Så det är väl individuellt