2020-03-13, 20:36
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läther
Har mailat Viaplay nyss och hört om det går att pausa paketet pga inställd sport. Någon mer som gjort liknande och fått svar?
Funderade precis på det, lagom kul att sitta på sportpaketet nu...

Annars säg upp skiten?

Lär ta minst en månad innan det händer nåt
Citera
2020-03-14, 08:26
Medlem
CombatCows avatar
https://www.aftonbladet.se/sportblad...na-tillfalligt

Citat:
Mängder av idrottsevenemang har skjutits upp.

Det gör att Viaplays sportpaket tillfälligt blir mycket billigare.

Tills vidare sänks priset från 399 kronor till 109 kronor.

Gäller nog bara redan registrerade kunder
Citera
2020-03-14, 11:00
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CombatCow
https://www.aftonbladet.se/sportblad...na-tillfalligt

Gäller nog bara redan registrerade kunder

Viaplay sänker rejält samtidigt som Cmore fortsätter mjölka alla sina kunder och fortsätta med fullt pris trots att dom bara kan visa repriser.
Citera
2020-03-14, 16:41
Medlem
Imnshos avatar
Vilken generositet Viaplay Sport!

Kostade 399 kr för att se en massa fin sport. Nu sänkt till 109 kr för att se.... låt mig kolla.... det var inte mycket.... jag kan se.... ingenting?!?!
Citera
2020-03-14, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Viaplay sänker rejält samtidigt som Cmore fortsätter mjölka alla sina kunder och fortsätta med fullt pris trots att dom bara kan visa repriser.

Nej cmore sänker också för att se ingenting
Citera
2020-03-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Vilken generositet Viaplay Sport!

Kostade 399 kr för att se en massa fin sport. Nu sänkt till 109 kr för att se.... låt mig kolla.... det var inte mycket.... jag kan se.... ingenting?!?!

Det är för Viaplay Total om du hade bemödat dig med att läsa. Således ingår film & serier som kostar just 109 kr/mån.
Citera
2020-03-15, 10:01
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fauxpass
Det är för Viaplay Total om du hade bemödat dig med att läsa. Således ingår film & serier som kostar just 109 kr/mån.
Tack för rättelsen. Ja, jag upptäckte det själv igår och roade mig med att se Bohemian Rhapsody. Men annars är jag ingen filmmänniska och överväger att hoppa av Total. Nån sport lär det inte bli förrän tidigast i höst. Och sitta och glo på filmer i sommar, nääää.
Citera
2020-03-15, 13:17
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmptyPengPung
Nej cmore sänker också för att se ingenting

Jag har Cmore genom Boxer, och dom vägrar sänka.
Lär bli många som säger upp Boxer nu, giriga småtomtar som ska ha fullt betalt för ingenting.
Citera
2020-03-15, 22:48
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Jag har Cmore genom Boxer, och dom vägrar sänka.
Lär bli många som säger upp Boxer nu, giriga småtomtar som ska ha fullt betalt för ingenting.
Försökte de inte ens övertyga dig om att de köpt in något värt att titta på? Vad det nu skulle vara...

Grymt dåligt av dem.
Citera
2020-06-25, 23:27
Medlem
Vinter17s avatar
Gratis filmer på viaplay?

Skaffade nyligen konto på viaplay, inte med abonnemang utan bara för att hyra enstaka filmer (kollar inte så ofta på film). Såg att några filmer inte hade något pris för att hyra eller köpa, brukar ju kosta typ 39 kr annars eller nåt sånt för å hyra. Är dessa filmer utan pris gratis att kolla eller vad gäller?
Citera
2020-06-25, 23:37
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinter17
Skaffade nyligen konto på viaplay, inte med abonnemang utan bara för att hyra enstaka filmer (kollar inte så ofta på film). Såg att några filmer inte hade något pris för att hyra eller köpa, brukar ju kosta typ 39 kr annars eller nåt sånt för å hyra. Är dessa filmer utan pris gratis att kolla eller vad gäller?

Tror man får filmkanalerna utan extra kostnad de 2 första veckorna eller nåt sånt när man tecknar upp sig, så passa på att se dem medans de är "gratis"
Citera
2020-06-26, 10:25
Medlem
Vinter17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Tror man får filmkanalerna utan extra kostnad de 2 första veckorna eller nåt sånt när man tecknar upp sig, så passa på att se dem medans de är "gratis"

hmmm okej kanske är så enkelt bara. tack för svaret
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in