2020-01-08, 20:17
Medlem
Sant att via play har mer intressanta filmer men de flesta måste man ändå hyra för o kolla inget gratis direkt
Citera
2020-01-09, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Nää, kontoinnehavaren är inte ens inloggad så det är ju lite märkligt att jag inte kommer in

Får du något felmeddelande? Om att du inte kan logga in? Eller liknande.
Citera
2020-01-09, 22:18
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfly
Får du något felmeddelande? Om att du inte kan logga in? Eller liknande.
Står att mejlen och lösenordet inte överensstämmer. Trots att jag vet att det gör det, är noga med caps lock och har försökt flera gånger
Citera
2020-01-09, 22:36
Medlem
TheJackets avatar
Tycker Viaplay är rätt kasst. Hade jag inte haft det gratis så skulle jag aldrig skaffat det.
Citera
2020-01-10, 06:20
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Tycker Viaplay är rätt kasst. Hade jag inte haft det gratis så skulle jag aldrig skaffat det.

Vad är det som gör att du tycker det är kasst då? Om det nu är så dåligt så förstår jag inte varför du använder det även om det är gratis för dig. Skulle jag vara så pass missnöjd så skulle jag sluta använda Viaplay. Oavsett om det är gratis eller kostar.
Citera
2020-01-10, 16:51
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Viaplay är en av dom bästa tjänsterna enligt mig. Har bra kvalité och infrastruktur runt tekniken
Citera
2020-01-20, 23:02
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Viaplay är en av dom bästa tjänsterna enligt mig. Har bra kvalité och infrastruktur runt tekniken

Viaplay har på tekniken fungerat hur bra som helst. Men Det rann över bägaren för mig i helgen när jag äger sportpaketet för 399kr / månad. Sedan ingår inte vissa galor i ex. UFC det vet jag. Det står specat hos dem med. Men för en abbonent och med begränsade antal exlkusiva galor ska man endå ta 500kr enkel kostnad för det? När man redan är abbonent ska man alltså betala precis lika mycket som en som inte är abbonent.. Jag tycker självklart man borde få ett rabbaterat pris då 500kr är ganska mycket för endast ett evangemang. Så avslutade mitt konto.
Citera
2020-01-21, 10:09
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Viaplay har på tekniken fungerat hur bra som helst. Men Det rann över bägaren för mig i helgen när jag äger sportpaketet för 399kr / månad. Sedan ingår inte vissa galor i ex. UFC det vet jag. Det står specat hos dem med. Men för en abbonent och med begränsade antal exlkusiva galor ska man endå ta 500kr enkel kostnad för det? När man redan är abbonent ska man alltså betala precis lika mycket som en som inte är abbonent.. Jag tycker självklart man borde få ett rabbaterat pris då 500kr är ganska mycket för endast ett evangemang. Så avslutade mitt konto.

Antagligen är rättigheterna till det där organiserade misshandlandet jävligt dyra samtidigt som intresset är relativt lågt. Eller så är det en stor jävla andel UFC-supporters som fulstreamar. Fattar faktiskt inte varför Viasat köper in sån skit, särskilt med tanke på priset som du nämner just är alldeles för högt.
Citera
2020-01-21, 16:46
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Antagligen är rättigheterna till det där organiserade misshandlandet jävligt dyra samtidigt som intresset är relativt lågt. Eller så är det en stor jävla andel UFC-supporters som fulstreamar. Fattar faktiskt inte varför Viasat köper in sån skit, särskilt med tanke på priset som du nämner just är alldeles för högt.

Nej de äger inte rättigheterna till vissa galor, Men de drar ju in stora pengar på abbonenterna redan, Så att kunna sänka priset även om de går förlust på just det eventet är ju mer goodwill och håller kvar en kund. Jag känner att detta är precis lika sniket som att de har viaplay film/serier men samtidigt äger rättigheter till andra filmer som de bara "hyr" (med andra ord kan alltså ingå i deras befintliga utbud, men intresset är så stort så de kan sälja dem vid sidan av))för en engångskostnad. Pengarna och girigheten har gått dem över huvudet. De borde straffas hårdare.

Jag har svårt att se att alla har piratat vissa event det sagda eventet drog de som tävlade in stora pengar. Mcgregor (största namnet för kvällen) fick 80 miljoner dollar ensam av det. Så att det inte finns pengar i det har jag svårt att se. Men att folk är beredda att betala är ju en ursäkt kanske för Viaplay. Det är trotsallt vi som borde säga ifrån.

Detta är dessutom min största plattform att nå ut till folk som potentiellt är kunder eller vill bli. Därför skriver jag i detta forum. Fär att på så sätt kunna påverka viaplay. Tror inte min recension vid uppsägningen räcker då jag kanske är ensam om att lägga en kommentar om att jag tycker det är för dyrt.
Senast redigerad av Wheeler88 2020-01-21 kl. 17:05.
Citera
2020-02-02, 11:05
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Vad är det som gör att du tycker det är kasst då? Om det nu är så dåligt så förstår jag inte varför du använder det även om det är gratis för dig. Skulle jag vara så pass missnöjd så skulle jag sluta använda Viaplay. Oavsett om det är gratis eller kostar.

Får faktiskt backa här. Efter ett par uppdateringar och att jag pillat med inställningar på tvn så funkar Viaplay faktiskt mycket bättre.
Troligen hyser jag lite agg mot Viaplay då det på Ps3 är en katastrof. Körde det i flera år.
Men nu efter uppdateringar och pill på Smart TVn funkar det mycket bättre, inte helt felfritt dock.
Citera
2020-02-02, 19:21
Medlem
Citat:
Får faktiskt backa här. Efter ett par uppdateringar och att jag pillat med inställningar på tvn så funkar Viaplay faktiskt mycket bättre.
Troligen hyser jag lite agg mot Viaplay då det på Ps3 är en katastrof. Körde det i flera år.
Men nu efter uppdateringar och pill på Smart TVn funkar det mycket bättre, inte helt felfritt dock.

Ps3 har inte varit den bästa enheten på ett tag. Man har kunnat se på viaplay ändå, men kundtjänst har sagt att användarna inte har kunnat få de senaste uppdateringarna på ps3, vilket har påverkat. Men detta beror på att Sony inte längre uppdaterar ps3, och tillåter inte längre större uppdateringar för appar som Viaplay. Det gör ju att viaplay rekommenderar andra enheter.

Vad har du för problem när du använder smart-tv istället?
Senast redigerad av Koiho 2020-02-02 kl. 19:23.
Citera
2020-03-13, 13:00
Medlem
Läthers avatar
Har mailat Viaplay nyss och hört om det går att pausa paketet pga inställd sport. Någon mer som gjort liknande och fått svar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in