Citat:
Ursprungligen postat av
hailb0p
Redan varit smittad och suttit i karantän så been there done that. Var som en vanlig influensa.
Vet inte om du är en typiskt förnekelse 100% istället för vara öppen sinnad. Vet inte hur mycket du har läst om covid-19. Men ett tips är att du borde göra det för mer sanning.
Ursprungligen postat av*NoraTulpanen
Mår sådär. Är rökare så på mig har andningen påverkats mycket och hosta. Febern kommer och går. Tar alvedon när febern ligger på 39 grader sen går det ner för att sedan stiga upp igen till 39 grader mindre än 2 timmar efteråt, så är väldigt svårt iallafall för mig att få ner febern och ha kontroll över hostan och andningen. Fick ligga inne för att få hjälp med att andas sen blev det hemma karantän, detta är inte som en vanlig förkylning alls och jag känner mig mycket sämre än en vanlig förkylning och det känns i varenda cell i kroppen att detta är något svårt att slå ut ur kroppen. Kontakt med läkare har jag varje dag men är inte mycket hjälp man får på den fronten! Jag har bestämt mig att mår jag inte lite bättre på söndag så åker jag in med ambulans då jag känner att hemma karantän och alvedon inte kanske är något för mig!
Detta är bara en av exempel och det finns många, så bara för du är sån cool människa skiter i alla andra attityd betyder det inte att alla andra klarar sig lika bra. Står till och med dina lungor kan ta stryk livet ut, samt hjärta och hjärna. Och det heter covid-19 influensa är bara missledande just nu. Det är ej influensa.