Citat:
Ursprungligen postat av
Fenimang
Fattar. Klumpade ihop dig med diverse andra korkade inlägg om detta. Ber om ursäkt
Alltså nejmen det är lugnt, jag KAN faktiskt se i efterhand hur man kan få den uppfattningen i hur jag uttrycker mig också, med bakgrund av alla andra liknande inlägg.
OM vi vore hyfsat överens (använder det uttrycket för "överens" är ju inte aktuellt) då finns ju en viss makt som kan ge något avtryck. Men som sagt Jassa har ju tydligen stort stöd i övrigt, och det känns ju som en jävla uppförsbacke även om jag fick med mig alla här på mitt eget tåg 🤣
Jag själv struntade förra röstningen rakt i vad jag själv uppfattade som Flashbacks mest allmäna resonemang (även om åsikterna gick isär en del i tråden) att Mergim och Amilia ska lida, för min egen prio var att Lisa skulle ut. Jag vill faktiskt försöka foga mig mer till gruppen om jag ser att det finns en åsikt som är stark här inne, förutsatt att tycker det är rimligt då. Förra veckan tyckte jag bägge alternativ var rimliga men röstade utifrån mig själv/min prio. Hade vi gått ihop mer hade vi haft en större makt. Sen kanske inte det hade räckt ändå såklart. Folk där ute störde sig liksom inte på Lennie, det är svårt då. Att störa sig på är den starkaste anledningen att folk röstar.
Men det är ju på en teoretisk nivå jag sitter och drömmer och inte en realistisk. Att vi ska komma "hyfsat överens". 😅