2020-03-11, 14:34
  #62101
Bannlyst
Inga mer tävlignar idag?
2020-03-11, 14:36
  #62102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Inga mer tävlignar idag?
Jo men bb vet inte hur klockan funkar
2020-03-11, 14:36
  #62103
Medlem
burialhexs avatar
Sover resten av deltagarna i bb? De har filmat Julia,sami,lisa2,dr.glas nu 30min
2020-03-11, 14:37
  #62104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Sover resten av deltagarna i bb? De har filmat Julia,sami,lisa2,dr.glas nu 30min
hahahahahahaha
2020-03-11, 14:37
  #62105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det vore drömscenariot, däremot ifall mergim vinner tävlingen är det omöjligt... men jag vill ha ut bögrim så fort som möjligt, även innan fettot...

tycker allt handlar om stå i rampljuset, eller bli kändis gå på stureplan sen.. har jag fel?
2020-03-11, 14:38
  #62106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Inga mer tävlignar idag?

Jo arga snickaren ska hålla i en tävling snart, plankan, alex, lennie, Philip och bella tävlar om immunitet
2020-03-11, 14:39
  #62107
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Okej; Lisa2 gräver i näsan. 🤢

"SNORGOTT!" - Lisa2
2020-03-11, 14:39
  #62108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha det är inte alls omöjligt, BB medarbetarna försvinner på löpande band, ingen förstår varför - utom Amilia.
Det är därför det är tomt i kamera rummet och vi ibland får titta in i en vägg i 20 min tills det kommer backup personal!
__________________
Senast redigerad av Allasmeknamn 2020-03-11 kl. 14:43.
2020-03-11, 14:40
  #62109
Medlem
Lisa2:
” jag har aldrig skrattat såhär mycket”
2020-03-11, 14:40
  #62110
Medlem
Alltså nu får det här jävla skrattandet ta slut. BB säg till för fan!
2020-03-11, 14:40
  #62111
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jo men bb vet inte hur klockan funkar
Askul att jag innan skämtade om att det inte skulle bli 14:00 utan snarare 14:48. Klockan är snart det.
2020-03-11, 14:41
  #62112
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså nu får det här jävla skrattandet ta slut. BB säg till för fan!

Ja filma Gnällgim och offerkoftan istället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in